naisten laukeamisesta...

veras
En ole saannut pelkällä vetelyllä. Monta kertaa on meinannut tulla kun mies on sormilla hommia hoitanut, mutta olen pyytänyt keskeyttämään. yksikseni olen saannut sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Antakaas kun kerron:
Minulla on kerran ollut sellainen mies, jonka kanssa ihan perusliike toimi aina. Harmi, että en mennyt hänen kanssaan naimisiin. Hänellä oli erityisen korkea erektio, siis ihan 180 astetta. Lisäksi hän liikkui lähetyssaarnaaja-asennossa siten, että hänen selkänsä oli köyryssä. Hän ei siis maannut painollaan naisen päällä (niin kuin tuo nykyinen ketale). Tällä tekniikalla löytyi emättimestä jokin kohta, joka vei minut heti finaaliin - vaikka kuinka monta kertaa päivässä. Luulen, että kyse oli G-pisteestä, joka on tietämäni mukaan emättimen etuseinässä.

Yksi norjalainen dekkaristi kirjoittaa, että nainen ei välttämättä mene naimisiin sen miehen kanssa, jonka kanssa seksi sujuu, mutta nainen aina lopulta palaa hänen luokseen. Siitä on nyt 20 vuotta, ja näyttää siltä, että minä en koskaan palaa.
Tässä on muuten perää! Saan kyllä "pelkällä työntelyllä" joissain muissakin asennoissa, mutta nimenomaan tuossa asennossa tuo tyyli on pettämätön!

Lainaan VARSINAINEN GIGOLO nimimerkkiä... ei jostain syystä onnistunut liittää tuohon...
"Taitaisin jättää tuollaisen miehen harjoittelemaan itsekseen joksikin aikaa. Kun seuraavan kerran yrittää ehdotella jotain niin sano et ei onnistu, sulla on jalat tänään erityisen vispaavalla tuulella.. "

Tuo sai kyllä hymyn huulille! Kiitos! Elikkäs en ole ainut joka ei saa pelkällä työntelyllä.
Ja tarkennan vielä, että en makaa lahnana sängyssä, kyllä liikun mukana, mitä tämän pallo mahan kanssa vielä voi :) raskaus verottaa jonkun verran asentoja, mutta tämä yöllinen tapahtu lusikassa... milloin siis jalkani vispasivat ...

Eri asentojen kokeiluunkin on into mennyt, kun monesti niin arvostellaan. Tuntuu, että juuri hankaloissa asennoissa mun pitäs kyetä jaksaa liikkua oli raskaana tai ei...

Kyllä minä käsipeleistäkin tykkään... Mielestäni on epäreilua, jos minä aina itselle joutuisin touhuaan ja mies vaan panis.. Kun miestä mun laukaseminen kyllästyttää...

Paljon vaikuttaa ajoituskin, eli jos lapsi on hereillä(esim. aamulla) niin ei siinä kovin laukeamiset ole mielessä tai edes halut kovin suurena... Oliskin mies romanttista tyyppiä, olis kiva joskus kynttilöiden palaessa rakastella. tietäs, että mies olis nähnyt vaivaa sen eteen ja juuri minun vuoksi =)

Suurin osa ei kuulemma saa. Ja suurin osa miehistä sitä jaksaa ihmetelläkin, että joku saa aina. Ja miehen täytyy osata työnnellä oikeaan tahtiin oikeasta kulmasta = naisen tulisi osata häntä siinä opastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Suurin osa ei kuulemma saa. Ja suurin osa miehistä sitä jaksaa ihmetelläkin, että joku saa aina. Ja miehen täytyy osata työnnellä oikeaan tahtiin oikeasta kulmasta = naisen tulisi osata häntä siinä opastaa.
Miksi se liikkuminen on aina miehen vastuulla? Yhtä hyvinhän nainenkin voi liikkua, jos valitsee hyvän asennon.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Miksi se liikkuminen on aina miehen vastuulla? Yhtä hyvinhän nainenkin voi liikkua, jos valitsee hyvän asennon.
Se voi olla myös toisinpäin ;) voi se mieskin laiska olla, pitemmän päälle ärsyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se voi olla myös toisinpäin ;) voi se mieskin laiska olla, pitemmän päälle ärsyttävää.
Arvaa vaan kuinka usein miehiä ärsyttää se, että naiset makaavat vain lahnoina odottaen, että heitä jyystetään.

Arvaa vaan kuinka usein miehiä ärsyttää se, että naiset makaavat vain lahnoina odottaen, että heitä jyystetään.
Tää on totta.

Ja oon huomannut, että jos mä saan "määrätä" rytmin ja jyystää ( :D ), niin helpommin (ja nopeammin) myös tulen.

joo taas
Alkuperäinen kirjoittaja varsinainen..:
En minäkään saa pelkällä työntelyllä. Vähemmistö naisista niin saa. Moni tietenkin feikkaakin, mut siinä en kyllä näe mitään järkeä.
Ihana kuulua tässä asiassa siihen vähemmistöön. Kun on päässyt yhdyntäorgasmin makuun, niin en kyllä tästä kyvystä luovu. :p

No minä en ainakaan pysty liikkumaan sillä tavoin, että penis hankaisi oikeassa kulmassa sisälläni - kun käännän lantiotani, kääntyy emättimen kulma just huonoksi ja tuntuu ainakin itsestäni pahalta. Ja olen kokeillut kaikissa mahdottomissakin asennoissa - niissä joissa tuo onnistuu, en jaksa sitten enää, kun menee niin urheilusuorituksen puolelle.

Teeskennellä mäkin tosin osaan, mutta mieluummin saisin, joten en aio pitää miestä valheellisissa kuvitelmissa.

Siinä pitää molempien liikkua! ;) Onnistuu naiselta myös alla, ei siinä tarvitse vain paikoillaan maata.

Yhteistyössä