Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
hah, mulla aivan sama ongelma kuin ap:llä! ja mun mies aina mulle sanoo että kun kaikki muut on saaneet sillä tavalla... :ashamed:
en saa mun miehen kanssa kovin helposti muutenkaan, mutta johtuisiko esiliekin puutteesta
Nimenomaan esileikin puutteesta... Tuntuu, että miehen pitäs heti tulla sisään ja mun pitäs pelkästä ajatuksesta olla märkänä ja heti valmiina. ilman mitään esileikkejä...
Odotan toista lasta ja ekassa synnytyksessä on väliha leikattu, en tiiä vaikuttaako se mitenkään seksiin, mutta kuitenkin...
Mies aina haaveillut, että kesken unien sen herätän. No tässä kerran sitten näin itse jotain kivaa unta ja olin jo puuhannut itselle, sitten herätin miehen hyväilemällä... Koko ajan valitti jotain, että mun jalat vispaa ja liikun eri tahtiin... olen herkkä näissä asioissa, varsinkin jos kesken seksin aletaan arvostella.. mies vaan tuumas, että ei enää halua yöherätyksiä... Pitänyt kummana, kun minulla on halut hukassa esim. klo. 4 aikaan aamulla, jos mies sattuu sillon heräämään...