naisten itsetyydytykseen vaihtelua

  • Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti
nainen
millä saisi itsetyydytykseen vaihtelua? Sormet, hammasharja, vesisuihku, banaanit ym sekä hinkkaaminen on kokeiltu. Tekisi mieli testailla uusia tekniikkoja, mutta mielikuvitus lyö tyhjää. Mitä olette itse kokeilleet?
 
jänkäjoonas1943
Kokkeileppa vanhanaikaista pernavoinuijjaa,tai kookasta kaksihaaraista porkkanaa multineen,molempiin reikiin.Luulisin,että kutka lähtee,ellei palataan asiaan!
 
PersVers
millä saisi itsetyydytykseen vaihtelua? Sormet, hammasharja, vesisuihku, banaanit ym sekä hinkkaaminen on kokeiltu. Tekisi mieli testailla uusia tekniikkoja, mutta mielikuvitus lyö tyhjää. Mitä olette itse kokeilleet?
Mites olis oikea kulli, siis sellainen, joka on toisesta päästä miehessä kiinni? Täällä olis sellainen tarjolla, takuutyydytyksellä varustettuna!
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Mites olis oikea kulli, siis sellainen, joka on toisesta päästä miehessä kiinni? Täällä olis sellainen tarjolla, takuutyydytyksellä varustettuna!

Älä unta näe,piintynyt onanistinainen ei saa minkäälaista tyydytystä miehen kalusta.Sillä on niin känsittyneet paikat ettei kulli tunnu miltään!Raspia vois kokeilla tai kaikkein karkeinta hiekkapaperia!
 
Viimeksi muokattu:
nainenmyös
Kurkut ovat nyt isoja ja paksuja.
Kipaise lähikauppaan ja osta kunnon jytky.
Meillä mieskin tietää, että kurkku pitää ostaa paksuuden ohjastamana, ei pituuden.
Suoraan jääkaapista ei kylmää kurkkua kannata sisälleen työntää, vaan ensin hetkeksi mikroon ja sitten kumi päälle, niin ei tule tulehduksia.
Mahtavia orgasmeja tulee, kun mies nuolee ja samalla työntelee jättikurkkua pillussa. Pisteenä iin päälle hän vielä tuikkaa sormen pyllyyn ja silloin taivaat aukenee.
 
Kaikkea kokeillut
millä saisi itsetyydytykseen vaihtelua? Sormet, hammasharja, vesisuihku, banaanit ym sekä hinkkaaminen on kokeiltu. Tekisi mieli testailla uusia tekniikkoja, mutta mielikuvitus lyö tyhjää. Mitä olette itse kokeilleet?
Kun kyllästyn kaikkiin leluihin ja kurkkuihin menen jonnekkin ja annan vanhemman miehen iskeä itseni. Yleensä ovat kiihkeitä kun pääsevät nuoren pimpin päälle että joskus saanut kunnollakin, jos ei saa niin runkkaan vaikka katselee ja lähden pois. On muutana puh numro jos haluu iso kaluista ukkelia mikä hoitelee homman kunnolla molennat reijät ettei tarvii itse vähään aikaan runkata pimsaa.
 
Viimeksi muokattu:
Koillut monta
Kun kyllästyn kaikkiin leluihin ja kurkkuihin menen jonnekkin ja annan vanhemman miehen iskeä itseni. Yleensä ovat kiihkeitä kun pääsevät nuoren pimpin päälle että joskus saanut kunnollakin, jos ei saa niin runkkaan vaikka katselee ja lähden pois. On muutana puh numro jos haluu iso kaluista ukkelia mikä hoitelee homman kunnolla molennat reijät ettei tarvii itse vähään aikaan runkata pimsaa.
Kun olen kahdeksantoista ja välillä on pikkarirt ihan märkänä, menen kapakkiiin ja jos haluttaa että pilluani runkataan lähden ukkojen matkaan mitkä on heti työnelemässä sormiaan haaroihini. Siitä saa kun levittelivät haarani ja runkkaavat ja antavat kullia kunnolla vuorollaan. jonkun Siihen on jäänyt kiinni samalla lailla kun yksin tyydytykseen. Molemmissa on hyvät puolet mutta kiinnostaa mennä jonkun ukko porukan luokse hotelliin, ainakin tietää mitä saakun lähtee niiden matkaan. Välillä tosi kiihottavaa.
 
Viimeksi muokattu:
onko?
Kun olen kahdeksantoista ja välillä on pikkarirt ihan märkänä, menen kapakkiiin ja jos haluttaa että pilluani runkataan lähden ukkojen matkaan mitkä on heti työnelemässä sormiaan haaroihini. Siitä saa kun levittelivät haarani ja runkkaavat ja antavat kullia kunnolla vuorollaan. jonkun Siihen on jäänyt kiinni samalla lailla kun yksin tyydytykseen. Molemmissa on hyvät puolet mutta kiinnostaa mennä jonkun ukko porukan luokse hotelliin, ainakin tietää mitä saakun lähtee niiden matkaan. Välillä tosi kiihottavaa.
Eikös ole vaarallista lähteä tuntemattomien mukaan tuostanoin vaan? Tiedä mitä ne tekevät.
 
Viimeksi muokattu:
Kokeillut monta
Eikös ole vaarallista lähteä tuntemattomien mukaan tuostanoin vaan? Tiedä mitä ne tekevät.
Tekevät sitä mitä haluankin, tyydyttäväthaluni moneen kertaan, Yleensä herrasmiehiä ja kiihotta kun tuntemattomat riisuu ja hyväilee jokapaikasta samaan aikaan, Siinä kiihottuu lopullisesti kun rupee näkemään monia kulleja pystyssä. On itsestä kiinni monta tuntia haluu olla monenkin kanssa, jos on hyvä jono niiin vaikka pitempäänkin jos pimsa kestää kiimaa.
 
Viimeksi muokattu:
Mary
Heippa vaan tytöt !
Olen 50v hyvännäköinen nainen ja tiedän oikeastaan kaiken noista asioista. Yksikään mies ei koskaan pysty antamaan sellaista orgasmia kuin itse masturboimalla. Parasta on kun mieheni kanssa laitamme tv: tuolit vastakkain ja kirkas jalkalamppu siihen valaisemaan. Riisumme itsemme alasti ja katselemme toisiamme samalla runkaten. Kiihotun valtavasti kun näen mieheni runkkaavan kulliaan, samoin hän kiihottuu katsellesaan minua kun työntelen sauvaa syvälle pilluuni. Hän jopa päästelee kurkkuääniä kun tekee niin hyvää.
Olemme harrastaneet tätä jo monia vuosia, voittaa panemisen aina. Ihanaa kun voi itse pitkittää laukeamistaan äärimmäisyyksiin asti. Yleensä laukean kun mieheltäni lentää spermat, voi sanoa että tällaista ei voita mikään. Hyvä puoli on se että ei tarvitse puutteessa elää ja on siitiä hommaa. Suosittelen kaikille, parasta mitä tiedän, Olen kyllästynyt pelkkään panemiseen.
 
Helena Uora
Heippa vaan tytöt !
-
Parasta on kun mieheni kanssa laitamme tv: tuolit vastakkain ja kirkas jalkalamppu siihen valaisemaan. Riisumme itsemme alasti ja katselemme toisiamme samalla runkaten. Kiihotun valtavasti kun näen mieheni runkkaavan kulliaan, samoin hän kiihottuu katsellesaan minua kun työntelen sauvaa syvälle pilluuni.
-
Ihanaa kun voi itse pitkittää laukeamistaan äärimmäisyyksiin asti. Yleensä laukean kun mieheltäni lentää spermat, voi sanoa että tällaista ei voita mikään.
-
Olen kyllästynyt pelkkään panemiseen.
Mitä ne teidän käyttämänne tv-tuolit maksavat?
Kuinka usein vaihdatte ne?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä