Olen 17v. Ookko varattu?
Teinityttö 18.12.2005 #114 Olisi minä suutunu? En minä olla... Misa ja millo me tavata? Käykö Helsinki?? Mina ei tyka että sinä vastata tuollaselle akale. Mina katsoa MTV3 elokuva. Se olla hyva. Parempi jos olisi enemä seksi! Mita sinä tehda?
Olisi minä suutunu? En minä olla... Misa ja millo me tavata? Käykö Helsinki?? Mina ei tyka että sinä vastata tuollaselle akale. Mina katsoa MTV3 elokuva. Se olla hyva. Parempi jos olisi enemä seksi! Mita sinä tehda?
Tytsy 18.12.2005 #115 Painu sä feikki huora vittuun kun kukaan ei usko toho sun ""huono suomi"" juttuun!
Teinityttö 18.12.2005 #116 En puhua sinule! Mina puhu pojan kansa jota minä kohta nussi. Ilmän sinä!! Se Amis ei halua sinua!! Usko jo! Sinä ole 2. Ja mina 1.
En puhua sinule! Mina puhu pojan kansa jota minä kohta nussi. Ilmän sinä!! Se Amis ei halua sinua!! Usko jo! Sinä ole 2. Ja mina 1.
Teinityttö 18.12.2005 #119 Moi oma Amis poika. Mitas sinä ola tekemäsa? Mina ole toissa... Mina ole nussi 5 mies. Ne makso hyvä!
Moi oma Amis poika. Mitas sinä ola tekemäsa? Mina ole toissa... Mina ole nussi 5 mies. Ne makso hyvä!
Sexy girl 18.12.2005 #121 Jos välität amis must noin paljon mitä annat ymmärtää niin miks sä puhut ton toisen huorankaa?