Naisstripparit kuuluvat Sipoon kunnan arvoihin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eikö ole aika selvä, että siellä missä on koko ajan kuuma, on normaalia tanssia vähissä pukeissa?

Verrataan vaikka afrikan alkuasukkaisiin. Vaatteita ei tarvittu eikä niitä siksi käytetty. Kyse ei ollut seksistä tai siihen pyrkimisestä.
Kyse on brasseilla seksistä, ei vain vähän, vaan koko maa tihkuu seksiä.
Tihkukoon ja loiskukoon, mutta seksi ja kristillisyys ei käy yhteen kovin hyvin. Oman puolison kanssa voi varata vaikka autokoulun liukkaan ajon radan sekstailuun, mutta seksi on avioliittoon liittyvä asia kristinuskossa.

Muuten tanssissa saa hillua aika vapautuneesti.
 
Eikö ole aika selvä, että siellä missä on koko ajan kuuma, on normaalia tanssia vähissä pukeissa?

Verrataan vaikka afrikan alkuasukkaisiin. Vaatteita ei tarvittu eikä niitä siksi käytetty. Kyse ei ollut seksistä tai siihen pyrkimisestä.
Mutta Afrikkaan kuuluu myös Egypti, jossa helteellä pistetään _pitkähihainen_, hulmuava pellavapaita ja löysät housut. Ei joku ukubukuheimo ole ainut joka elää helteessä.
 
Ja siis itse olen ihan nätti ikäisekseni ja pukeudun hyvin samalla lailla kuin muut, meikkaan ja värjään hiuksia.

Mutta kyllä se vaan olisi niiiiin helppoa käyttää kehon kieltä väärin. Tulla työkaveria liian lähelle hymyillen ja flirttailla viattoman oloisena, tanssia vaikka kesähäissä naapurin Pertin kanssa viattoman viehkeästi...äijät unohtaisivat ainakin hetkeksi nalkuttavan puolisonsa.

Ja tuo vaatteet päällä. Marraskuisena, pimeänä päivänä.

No entäs sitten brasseilla: otetaan pyllyshortseissa ja narutopissa tiukka ote helteisessä yössä siitä naapurin Pertsasta ja viedään koipi sen ympärille kuumassa tangossa.


Ehken....kristittynä käytä kaikkia keinojani. Kristittyjen tehtävä EI ole viedä ajatuksia pois puolisosta.
Jeesus ei sen takia kuollut ristillä, että me vokottelisimme kaikki äijät.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ja siis itse olen ihan nätti ikäisekseni ja pukeudun hyvin samalla lailla kuin muut, meikkaan ja värjään hiuksia.

Mutta kyllä se vaan olisi niiiiin helppoa käyttää kehon kieltä väärin. Tulla työkaveria liian lähelle hymyillen ja flirttailla viattoman oloisena, tanssia vaikka kesähäissä naapurin Pertin kanssa viattoman viehkeästi...äijät unohtaisivat ainakin hetkeksi nalkuttavan puolisonsa.

Ja tuo vaatteet päällä. Marraskuisena, pimeänä päivänä.

No entäs sitten brasseilla: otetaan pyllyshortseissa ja narutopissa tiukka ote helteisessä yössä siitä naapurin Pertsasta ja viedään koipi sen ympärille kuumassa tangossa.


Ehken....kristittynä käytä kaikkia keinojani. Kristittyjen tehtävä EI ole viedä ajatuksia pois puolisosta.
Jeesus ei sen takia kuollut ristillä, että me vokottelisimme kaikki äijät.

Elämä on kivaa ku ei kristittynä voi mennä rantsulle ja olla puolinakuna tippaakaan miettimättä onko siellä muita.

*kaipaa NIIIIIIIIN kanarialle missä se on normaalia*
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: m1es ja Lispetti
Ja siis itse olen ihan nätti ikäisekseni ja pukeudun hyvin samalla lailla kuin muut, meikkaan ja värjään hiuksia.

Mutta kyllä se vaan olisi niiiiin helppoa käyttää kehon kieltä väärin. Tulla työkaveria liian lähelle hymyillen ja flirttailla viattoman oloisena, tanssia vaikka kesähäissä naapurin Pertin kanssa viattoman viehkeästi...äijät unohtaisivat ainakin hetkeksi nalkuttavan puolisonsa.

Ja tuo vaatteet päällä. Marraskuisena, pimeänä päivänä.

No entäs sitten brasseilla: otetaan pyllyshortseissa ja narutopissa tiukka ote helteisessä yössä siitä naapurin Pertsasta ja viedään koipi sen ympärille kuumassa tangossa.


Ehken....kristittynä käytä kaikkia keinojani. Kristittyjen tehtävä EI ole viedä ajatuksia pois puolisosta.
Jeesus ei sen takia kuollut ristillä, että me vokottelisimme kaikki äijät.
En minäkään koskisi varattuun mieheen, vaikka pikku narutopissa kuljenkin.
 
Elämä on kivaa ku ei kristittynä voi mennä rantsulle ja olla puolinakuna tippaakaan miettimättä onko siellä muita.

*kaipaa NIIIIIIIIN kanarialle missä se on normaalia*
No jos elämän toteutuminen on siitä kiinni että pitääkö biksujen yläosan päällä yleisellä rannalla tai ei, niin mua ei haittaa jos se osa elämää jää elämättä :D En koe menettäneeni mitään.
 
Voi luoja.

Siis siellä on jengiä vauvasta vaariin. Joktu ottavat vain aurinkoa. Toiset uivat, pelaavat palloa rannalla tai vedessä. Jotkut snorklaavat. Aallonmurtajalla joku onkii.

Tytär, äiti tai isoäiti voi olla ylosattomissa eikä ketään kiinnosta.

Paitsi ehkä Echoa ja Algomaa jotkajostain syystä tahtomattaan joutuivat sinne moista rietastelua katsomaan.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Lispetti
Ja mua ei ole rannalla ole tultu iskemään, mutta etelänreissulla ne tunkeilevat miehet kävi rannalla kuumina niiden topless-likkojen ympärillä, jututtivat minkä ehtivät.
Baarissa oltiin tasoissa.

Muutoin siltä viikon reissulta laskin 100-150 flirttailua/lähentelyä (viheltely, tuppautuminen seuraan, kävellen seuraaminen joka paikkaan, autolla seuraaminen, kimppuun käyminen). Raskas reissu siltä osin.
 
Ja mua ei ole rannalla ole tultu iskemään, mutta etelänreissulla ne tunkeilevat miehet kävi rannalla kuumina niiden topless-likkojen ympärillä, jututtivat minkä ehtivät.
Baarissa oltiin tasoissa.

Muutoin siltä viikon reissulta laskin 100-150 flirttailua/lähentelyä (viheltely, tuppautuminen seuraan, autolla seuraaminen, kimppuin käyminen). Raskas reissu siltä osin.

Mitäs änkeät johkin turisturysään.

Tai sit flirttaat nille tietämättäsi. Mä kun saan olla ihan rauhassa koko talven kanarialla.
 
Voi luoja.

Siis siellä on jengiä vauvasta vaariin. Joktu ottavat vain aurinkoa. Toiset uivat, pelaavat palloa rannalla tai vedessä. Jotkut snorklaavat. Aallonmurtajalla joku onkii.

Tytär, äiti tai isoäiti voi olla ylosattomissa eikä ketään kiinnosta.

Paitsi ehkä Echoa ja Algomaa jotkajostain syystä tahtomattaan joutuivat sinne moista rietastelua katsomaan.
No jos 1 äijä kopeloi muniaan ja toinen tumputtaa, niin ei ne sille mummolle tumputa
 
Ja mua ei ole rannalla ole tultu iskemään, mutta etelänreissulla ne tunkeilevat miehet kävi rannalla kuumina niiden topless-likkojen ympärillä, jututtivat minkä ehtivät.
Baarissa oltiin tasoissa.

Muutoin siltä viikon reissulta laskin 100-150 flirttailua/lähentelyä (viheltely, tuppautuminen seuraan, kävellen seuraaminen joka paikkaan, autolla seuraaminen, kimppuun käyminen). Raskas reissu siltä osin.
Kulttuurishokki, ymmärrän.
 

Yhteistyössä