Mitä uskonnollisempi ja "moraalisempi" yhteiskunta, sitä pervompi rantakulttuuri.Valitettavasti olin Israelissa. Oikein Daavidin pojat siellä ahdistelivat.
Ihan selkee. Siitä puh mistä puute paitsi että tuolla käydään sanoista tekoihin
Mitä uskonnollisempi ja "moraalisempi" yhteiskunta, sitä pervompi rantakulttuuri.Valitettavasti olin Israelissa. Oikein Daavidin pojat siellä ahdistelivat.
Närkästytkö myös uimahalleissa, missä pitää peseytyä ilman uimapukua ja saunaankin pitää mennä alasti ja lapsiakin siellä onHelposti.
Suomessakin on kuljettu tissit paljaana lasten marssiessa samassa marssissa.
Miksi Sipoossa kohahdetaan esitystä vähien vaatteiden vuoksi, mutta samaan akaan kadulla voi rietastella alasti.
Pride ihmisiä pidetään rohkeina ja cooleina…
Mutta mitä se biksujen yläosa tai alaosa sua haittaa? Jos on istuva uimapuku niin eihän sitä ees huomaa.Mäkin näin tumputtavan miehen manner-espanjassa viime vuonna. Mut se seisoi dyynin takana silleen ettei nähnyt muuta kuin meren.
Toivottavasti sillä ei lerpahtanut ku mä astuin mieheni kanssa kuvaan
Olitko sinä siis tisut paljaana miehiä kiihottamassa....No jollekin läsnäolijalle se voi olla hyvinkin seksiin liittyvää.
Nimim. kahteen eri otteeseen miehen harjoittamaa runkkausta nähnyt etelässä rannalla
Mutta mitä se biksujen yläosa tai alaosa sua haittaa? Jos on istuva uimapuku niin eihän sitä ees huomaa.
Ehkei kaikki muutkaan halua myöskään uimarannalla nähdä topless-muijia, otatko muut huomioon?
Huljuta paljasta persettäsi Hossassa, älä Kanarialla
Olit ilmeisesti eksoottisen ja hyvän näköinen heistä.Valitettavasti olin Israelissa. Oikein Daavidin pojat siellä ahdistelivat.![]()
Mistä olen närkästynyt?Närkästytkö myös uimahalleissa, missä pitää peseytyä ilman uimapukua ja saunaankin pitää mennä alasti ja lapsiakin siellä on
Algoman olisi pitänyt syntyä 1600 -luvulla, ei ole ollenkaan kotonaan tänä pnä täällä länsimaissa, siis ollakseen mies ilmeisesti?Voi luoja.
Paitsi ehkä Echoa ja Algomaa jotkajostain syystä tahtomattaan joutuivat sinne moista rietastelua katsomaan.
Ha-haa, mä kiihotin niitä kokouikkari päällä.Olitko sinä siis tisut paljaana miehiä kiihottamassa....
Kuva tai ei uskota!Ha-haa, mä kiihotin niitä kokouikkari päällä.
Mutta se ei ollut pointti.
Nytkö? Jenkkakahvat ja raskausarvet?Kuva tai ei uskota!
Nytkö? Jenkkakahvat ja raskausarvet?
Jauhat nyt joka ketjussa Annasta ja jakelet hänelle neuvoja. Ja kaiken lisäksi näet Annan siskoja joka puolella. Vähän on päässyt ihon alleVoi voi Anna,
. Opettele kunnioittamaan ihmisten mielipiteitä! Äläkä anna ohjeita muille enää!
Voi uusavuttomuus.Mmmm...
Ollaan useasti eksytty rannan tuntumaan silleen ettei ollut uikkareita mukana Märät pikkuhousut voi heittää reppuun tai vaikka taskuun mutta jos kastelee puseronkin ni on kurja kulkea bussisa kohti kotia.
Mä laitan kohta tulevaisuuden kuvan, 3000 pullan jälkeen!No saat itse valita. Joko Israelin ajoilta tai myöhemmin.
Voi uusavuttomuus. Senkus ui rintsikoissa ja pikkareissa, ja pukeutuu sitten ilman niitä.
Esim.mun poika joskus unohti uikkarit kun mentiin rannalle: kukaan ei huomannu että sillä oli mustat bokserit, menivät ihan uikkareista.
Mä laitan kohta tulevaisuuden kuvan, 3000 pullan jälkeen!
Toisaalta, onpahan jotakin puhuttavaa/paheksuttavaa ja tuli koettua jotakin mitä ei muuten olisi tullut.Mä en ainanskans lähtenyt sambaamaan mihkään vaan olin sitä mieltä, että jos tilataan burleski-kabaree ni sitä pitää saada eikä mtn strippareita.
No sit alat muistaa ottaa uikkarit mukaan. Sinne Völvön hanskalokeroon.No mä en käytä rintsikoita. Enkä tdodellakaan ala käyttää.
No näimpä.Jauhat nyt joka ketjussa Annasta ja jakelet hänelle neuvoja. Ja kaiken lisäksi näet Annan siskoja joka puolella. Vähän on päässyt ihon alle![]()
No sit alat muistaa ottaa uikkarit mukaan. Sinne Völvön hanskalokeroon. Ei ole vaikeaa.
Ei ne sun lollos oo maailman napa, ei niitä porukka halua nähdä.
No jätä ne pois jo bussissa. Ei se niin nuukaa ole.No sepä. Ei niitä kukaan edes huomaa! Turha peitellä.
(ja kanarialla me kuljetaan nykyään bussilla)
Anna pitää herättää kunnioittamaan palstalaisten omia mielipiteitä, hän jakelee määräyksiä, ei vetele se peli täälläJauhat nyt joka ketjussa Annasta ja jakelet hänelle neuvoja. Ja kaiken lisäksi näet Annan siskoja joka puolella. Vähän on päässyt ihon alle
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!