Naispuoleiset ystävät miehellä ovat turn off!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tietysti naispuoleiset tutut ja esim. työkaverit ymmärrän, mutta se, että miehellä on ihan lukuisia Miroja ja Ainoja, joista puhuu ja joiden kanssa viettää aikaa. Olen lopettanut useammankin lyhyen tapailun tuohon, kun olen huomannut asian. Tiedän, etten voi alkaa rajoittaa kenenkään ystäväpiiriä, enkä todellakaan edes tahtoisi alkaa sellaiseksi "pirttihirmuksi". Olen sitten vaan todennut, ettei kyseinen, ilmeisesti neitimäinen, mies vaan ole minua varten.

Itsellänikään ei ole lähempiä miespuoleisia ystäviä, joten en mielestäni vaadi liikoja. Aina ne ystävyyteen tähdänneet välit ovat päätyneet miehen iskuyrityksiin, jonka jälkeen en ole kokenut ystävyyden jatkamista miellyttäväksi.

Olen aina ajatellut laajan naispuoleisen ystäväpiirin miehien olevan joko pelimiehiä, jolloin niitä "ystäviä" myös pannaan tai sitten epämiehekkäitä neitejä itsekin, joilla on paljon puhuttavaa naisten kanssa ystävänä. Hieman ihmettelen silti, miksi tällaiset neitimäiset miehet eivät sitten käy seurustelemaan niiden ystäviensä kanssa, joiden kanssa kuitenkin synkkaa hyvin. Ehkäpä ne hänen oikeasti tahtomat naiset ovatkin vaan varattuja, joten on pakko etsiä jotain laastaria siihen.

Onko täällä samoin ajattelevia? Nykyisen sukupuolineutraalin aikakauden aikana moni näyttää hyväksyvän hetermiesten ystävyyden heteronaisiin. Sitten taas pian kirjoitellaan palstalle, että apua, olen ihastunut ystävämieheeni, vaikka olen varattu, mitäs nyt?? Ja palsta vastaa sen olleen jo pitkään ennustettavissa. Samaan hengenvetoon kuitenkin kirjoitellaan näppis sauhuten, miten heteromiehet ja -naiset voivat totta kai olla vaan ystäviä. En voi ymmärtää tätä!

Olen aina ajatellut laajan naispuoleisen ystäväpiirin miehien olevan joko pelimiehiä, jolloin niitä "ystäviä" myös pannaan tai sitten epämiehekkäitä neitejä itsekin, joilla on paljon puhuttavaa naisten kanssa ystävänä.
Kyllä, naulan kantaan!!! Moni itseään "miehenä" pitävä ei tätä tosin kykene myöntämään, mutta ulkopuolisen silmin asia on selvä. Toinen kategoria näistä on tosiaan noi pelimiehet, jotka ovat tosiaan lipevän inhottavia yksinkertaisuudessaan. Kummatkaan näistä siis eivät ole varteenotettavia. Voisi ajatella, että tuommoisen naisellisen miehen kanssa seukkaaminen tekisi naisesta lesbon, kun se "mieshän" on jokseenkin kuten nainen, joten NO WAY. Lipevä pelimies ei nyt taas tietenkään tule kuuloonkaan.

Itselläni on hyvä miespuolinen ystävä. Ja aika kaukana on neitimäisestä... Eikä kyllä olla pantukaan.

Mutta joo, jos enemmistö miehen ystävistä olisi naisia, ihmettelisin asiaa.

"Olen aina ajatellut laajan naispuoleisen ystäväpiirin miehien olevan joko pelimiehiä, jolloin niitä "ystäviä" myös pannaan tai sitten epämiehekkäitä neitejä itsekin, joilla on paljon puhuttavaa naisten kanssa ystävänä."

Näin juuri!! Minulle he näyttäytyvät myös joo joo -miehinä ja huomaan pohdiskelevani onko heidän itsetunto riittävän hyvä. Eivätkö he pärjää muiden miesten seurassa ja tiedostavatko (ajattelukyky) he ettei asetelma ehkä kutsu puoleen. Nainen haluaa kuitenkin olla kumppanilleen uniikki. Huomaan miettiväni ovatko he rikki ja hakeutuneet naisten lähelle turvaan käymään niitä hoitavia keskusteluja.
Tähän mennessä kokemus on vahvistanut teaoriaani.

"Olen aina ajatellut laajan naispuoleisen ystäväpiirin miehien olevan joko pelimiehiä, jolloin niitä "ystäviä" myös pannaan tai sitten epämiehekkäitä neitejä itsekin, joilla on paljon puhuttavaa naisten kanssa ystävänä."

Näin juuri!! Minulle he näyttäytyvät myös joo joo -miehinä ja huomaan pohdiskelevani onko heidän itsetunto riittävän hyvä. Eivätkö he pärjää muiden miesten seurassa ja tiedostavatko (ajattelukyky) he ettei asetelma ehkä kutsu puoleen. Nainen haluaa kuitenkin olla kumppanilleen uniikki. Huomaan miettiväni ovatko he rikki ja hakeutuneet naisten lähelle turvaan käymään niitä hoitavia keskusteluja.
Tähän mennessä kokemus on vahvistanut teaoriaani.

Mä taas mietin onko ystävistä pula kun täytyy ottaa kaikki jotka saa. Eikä siinä rajaamisessa ole mitään ihanteita tms.

Se on todellinen turn off kun deitti kertoo painokkaasti et hänen paras ystävä on nainen. Kuvittelee saavansa ihailua kun kuuluu "nykyaikaiseen edistykselliseen joukkoon" tms. eikä mieti että lisääkö tuo hänen kiinnostavuuttaan puolisomarkkinoilla.

Yhteistyössä