Naisopettaja soimasi oppilasta luokan edessä minuuttikaupalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olin kerran yläasteella pari kuukautta kuviksenopettajan sijaisena, voin sanoa et se oli kyl viimenen kerta. Ei ihme et monet opettajat vaihtaa alaa..

Opettajalla pitää olla koulutus ja valmius kohdata niitä oppilaita. Ei pidä alkaa opettajaksi, jos ei siihen kykene.

Yleensä eniten kakkaa niskaansa saa opettajat, jotka ei ole mitään mukavia itsekään.

Vai niin. Vaikka sitä olis miten ruma ja lepsu tai epämiellyttävä niin kakat vois pitääs siellä omissa pöksyissä puolin ja toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Olisi todella mielenkiintoista tietää mitä oppilas oli tehnyt, sillä yleensä niin metsä vastaa kun huudetaan.

Ei aina.

Luokkakaveriani haukuttiin tässä jokin aika sitten opettajan toimesta, eikä ko. henkilö ollut edes paikalla...koevastaukset eivät vaan olleet miellyttäneet arvon opettajaa, ja se oikeutti hänet mielestään mollaamaan tiettyä oppilasta koko luokan kuullen :|

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Olisi todella mielenkiintoista tietää mitä oppilas oli tehnyt, sillä yleensä niin metsä vastaa kun huudetaan.

Ei aina.

Luokkakaveriani haukuttiin tässä jokin aika sitten opettajan toimesta, eikä ko. henkilö ollut edes paikalla...koevastaukset eivät vaan olleet miellyttäneet arvon opettajaa, ja se oikeutti hänet mielestään mollaamaan tiettyä oppilasta koko luokan kuullen :|

Kauhee. :( Ihmiset ei millään halua uskoa, että osa opettajista saattaakin olla oikeasti ihan kamalia. Vielä nykyaikanakin.

Alkuperäinen kirjoittaja m :
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
kyllä se pääsääntöisesti on sen oppilaan omaa syytä, omalla temppuilullaan ja käytöksellä noi tilanteet aiheutetaan..

Sulle on usein ihan turha sanoa mitään, koska sä jauhat aina yhtä ja samaa, jos olet jotain mieltä.

Mutta et sä voi tietää, mikä se tilanne on ollut, koska et ole ollut paikalla.

en voi tietää se on totta, mutta ei voi tietää nekään jotka nyt opettajaa pahana pitää..
ja todennäköistä on että kyseinen oppilas on ensin häiriköinyt jne jolloi tilanne on kärjistynyt.. jos on vähänkään kiinnittänyt huomiota nykynuorisoon niin kyllä se taitaa olla ihme ja hyvinkin harvinaislaatuinen tapahtuma jos se vika on jossain muussa kuin siinä nuoressa...

Luehan tuo Kalevan linkki tuosta yltä.:)

Ja edelleen ei voi tietää, mitä opettajan ja oppilaan välillä on aikaisemmin tapahtunut...

"Osapuolet tapasivat tiettävästi ensimmäistä kertaa kyseisenä päivänä." Toki en voi tietää onko jotain tapahtunut, mutta ei sitä tiedä hivenenhullukaan.:)

siksipä käytän sanoja, todennäköisesti, pääsääntöisesti, yleensä jne. koska aina on mahdollista että kyseessä on poikkeus ;)

valtaosa täällä olijoista ei halua myöntää että valtaosa nuorista on ihan kamalia, että nykyään aletaan olla aika huonolla tolalla nuorten käytöksen suhteen..
täällä melkein jokaisessa ketjussa aina vedotaan siihen että "on vasta lapsi, ei voi tietää, ei se vielä voi ymmärtää, se on nuori sillä on varmasti vaikeaa joten ymmärretään sitä, ei voida vaatia, ei voida olettaa, nuorella on oikeus... jne" minkäänlaista kuria ja järjestytsä ei voida vaatia, opetetaan että ei tarvitse kunnioittaa auktoriteettejä, ei tarvitse uskoa mitä sanotaan, ei tarvitse totella, ja pahin rangaistus on viikko ilman tietokonetta tai kännykkää.. ja missään nimessä ikinä se oma lapsi tai nuori ei ole syypää mihinkään.. ja jos se nyt jostain kumman syystä onkin tehnyt jotain niin se on pakotettu, yllytetty, huijattu, se ei ole tarkoittanut eikä oikeastaan halunnut tehdä niin... tai sitten ei se ole ymmärtänyt kun se on vasta niin nuori ja pieni ja viaton... :xmas:

[

siinäpä ei mainittu oppilaan sanomisia opettajalle, eikä sitä millä tyylillä oppilas oli kieltäytynyt kääntymästä oman työnsä pariin...

Mitä sä oikeen jauhat? Onko sulla jotenkin vaikee myöntää, jos olet joskus väärässä?

siis kun ei olla oltu siinä tilanteessa niin ei voida tietää, joten ette tekään voi tietää onko vika ollut oppilaassa.. täällä on vain niin kova tarve uskoa että ei se oppilas ole ikinä mitään pahaa, väärää ym tehnyt ;)

Ei aina.

Kauhee. :( Ihmiset ei millään halua uskoa, että osa opettajista saattaakin olla oikeasti ihan kamalia. Vielä nykyaikanakin.

Minä uskon, kokemusta on itsellänikin! :kieh: Joillekin riittää yksinkertaisesti jo sekin, että pärstä ei miellytä. Kaverini sai aikoinaan kärsiä nähoissaan kun opettajallamme ja tämän kaverini äidillä oli joskus menneet sukset ristiin, jo ennen kuin kaverini oli edes syntynyt!:o

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja heeg:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:

Aivan. Tuskin opettajalla pinna tyhjästä katkeaa...

juuri näin.

Hetkinen. Opettaja, joka on AIKUINEN... niin pitääkö hänen mennä vai lapsen tasolle? Mimmoselle lapselle on oikeutettua sanoa, että olet tyhmä ja vammainen yms? :/

Oikeasti, on olemassa hulluja ja kamalia opettajia. Mun yhdet kaveritkin, jotka itse on opettajia, on sanonut niin.

17v ei ole enää lapsi.. 17v pitäisi osata käyttäytyä niin ettei kenelläkään ole tarvetta hermojaan menettää.. ja niin muuten pitäisi aika paljon nuorempienkin.. mutta tää on niin tätä, alle 20v kun on pieni ja viaton lapsi rukka jolta ei voida odottaa kunnollista käytöstä, tai minkään asian ymmärtämistä jne.

no mä kuulin AIKUISENA; AIKUISELTA OPELTA VITTUILUA JA HAUKKUMISTA vaan siksi kun en osannut erästä asiaa. sekö oli oikeutettua?

riippuu tilanteesta,asiasta ja miten siinä tilanteessa käyttäytyy..
haukkuu ja vittuilee vain siksi että en osannut laittaa yhtä terää puuntyöstökoneeseeseen. no enhän voinut osata kun en koskaan enen ollut sellaista konetta edes nähnyt eikä kyseinen miesope ollut koskaan opettanut sitä terää siihen laittamaan.
hän huusi KOKO LUOKAN edessä ja vittuili
hänestä mun olis pitänyt tietää vaan siksi kun mun mis on puuseppä

Sä varmaan rollo kerroit kokoajan sille opettajalle, miten sun kätevä miehesi olisi tehnyt asiat paljon paremmmin :) Ei ole ihme, että hermostui sinuun! Ja ei se sun miehes tainnut kauhean hyvä opettaja olla, kun työttömänä on jo pitkään ollut! Ai niin, eihän se edes ole pätevä opettaja !

[

siinäpä ei mainittu oppilaan sanomisia opettajalle, eikä sitä millä tyylillä oppilas oli kieltäytynyt kääntymästä oman työnsä pariin...

Mitä sä oikeen jauhat? Onko sulla jotenkin vaikee myöntää, jos olet joskus väärässä?

siis kun ei olla oltu siinä tilanteessa niin ei voida tietää, joten ette tekään voi tietää onko vika ollut oppilaassa.. täällä on vain niin kova tarve uskoa että ei se oppilas ole ikinä mitään pahaa, väärää ym tehnyt ;)

Ja sinulla kova tarve uskoa, että oppilas on tässä se paha.;)

Mä olin kerran yläasteella pari kuukautta kuviksenopettajan sijaisena, voin sanoa et se oli kyl viimenen kerta. Ei ihme et monet opettajat vaihtaa alaa..

Opettajalla pitää olla koulutus ja valmius kohdata niitä oppilaita. Ei pidä alkaa opettajaksi, jos ei siihen kykene.

Yleensä eniten kakkaa niskaansa saa opettajat, jotka ei ole mitään mukavia itsekään.

Uskosin ettei kukaan halua kuunnella vittuilua, ainakaan opettajan palkalla, työkseen. Tuskin kukaan tajuaa sitä vitutuksen määrää ja sitä mitä paskaa oppilaat ovat tänä päivänä. Mites sitten suu pannaan kun ei ole enää opettajia?

Tuo paksunnettu voisi Sirkka päteä sinuunkin, eikös vaan?

Ei aina.

eikä ole ainoa laatuaan tämäkään.:|

Yhteistyössä