Naisoletettumme, lue tämä: Demarilehdeltä poikkeuksellisen kovasanainen kirjoitus Sanna Marinista. Kuvat hänestä ovat ”bling bling”.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
"Iltiksessä sanottiin" 😂 Kuvia on runsaasti hänestä eri ihmisten kanssa.

Iltiksessä myös sanottiin, että hänellä oli Ahtisaaren hautajaisissa etiketin vastaisesti kultaiset korvakorut, vaikka ne olivat hopeaa (ja kunnioitus Kalevalan kautta Ahtisaarelle, Karjalan pojalle), ja tukka ponnarilla, vaikka oli nutturalla.

Ja sinä kaiken hölynpölyn uskot.
Anteeksi. Se sanamuoto oli lehdessä "nopeasti" kättelyn jälkeen. Ja kumpihan mahtoi olla paikalla, sä vai Iltiksen toimittaja?

Kumpaako mä uskoisin? Kumpi oli silminnäkijä, sä vai toimittaja?
 
vierailija
Miksiköhän Sanna oli edes kutsuttu, ei ole kansanedustaja. On töissä jossain epämääräisessä firmassa joka lobbaa kaikkia joilta rahaa saa. Ennemmin joku hitsari tai opettaja olisi pitänyt kutsua. Maksavat sentään veronsa suomeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Anteeksi. Se sanamuoto oli lehdessä "nopeasti" kättelyn jälkeen. Ja kumpihan mahtoi olla paikalla, sä vai Iltiksen toimittaja?

Kumpaako mä uskoisin? Kumpi oli silminnäkijä, sä vai toimittaja?
Ei minua tarvitse uskoa, mutta voit katsoa kuvat, jotka todistavat hänen olleen paikalla enemmän kuin alle puoli tuntia.

Kerrotko vielä, miten se sinun mielestäsi onnistui - varsinkin, kun et toista osuutta katsonut.
 
vierailija
Miksiköhän Sanna oli edes kutsuttu, ei ole kansanedustaja. On töissä jossain epämääräisessä firmassa joka lobbaa kaikkia joilta rahaa saa. Ennemmin joku hitsari tai opettaja olisi pitänyt kutsua. Maksavat sentään veronsa suomeen.
Olisko niin, että siellä oli muitakin entisiä pääministereitä. Oletko ihmetellyt, miksi heidät kutsuttiin? Ja mistä sinä tiedät, etteikö Marin maksaisi veroja Suomeen, kun hänen kotipaikkansa on Suomessa?

Laita tähän selvitykset saamistasi todisteista.
 
Ei minua tarvitse uskoa, mutta voit katsoa kuvat, jotka todistavat hänen olleen paikalla enemmän kuin alle puoli tuntia.

Kerrotko vielä, miten se sinun mielestäsi onnistui - varsinkin, kun et toista osuutta katsonut.
Jos tarkoitat sitä riviä jotka on jo kätelleet ja Sanna on heidän joukossaan, niin se kättely jatkui siinä ja ne ihmiset seurasi vielä kättelyä, keskenään jutellen. Sit ku kättelyt oli ohi niin taksiin ja reilun puolen kilsan päähän Kämppiin.
 
vierailija
En pyytänyt apua, mutta toisaalta en edes halua ymmärtää Marinin kaltaisia pinnallisia instabeibejä. Nyt vain odotellaan Marinin ensimmäistä kaupallista yhteistyötä, kun ei niitä puhujakeikkoja ihan jonoksi asti ole. Minusta Marin on siirtynyt elämässään taaksepäin. Vaikutusvaltaisesta poliitikosta instabeibiksi.
Sinun mielestäsi on ehkä siirtynyt taaksepäin, mutta tuskin on. Sinä sen sijaan junnaat paikallasi.

Onko jo yöhikoilua ja ankarampaa veetutusta näköpiirissä?
 
vierailija
Jos tarkoitat sitä riviä jotka on jo kätelleet ja Sanna on heidän joukossaan, niin se kättely jatkui siinä ja ne ihmiset seurasi vielä kättelyä, keskenään jutellen. Sit ku kättelyt oli ohi niin taksiin ja reilun puolen kilsan päähän Kämppiin.
Oletko sinä oikeasti ihan todella todella tyhmä? ALLE puolessa tunnissa saapunut paikalle, kättelyt, ollut siellä paikalla, jutellut ihmisten kanssa (jos katsoit lähetystä, niin näkyi kyllä, mutta et katsonut), ottanut kuvia.

Ja on monia, jotka sanovat hänen olleen paikalla vielä klo 22. Jos nyt olisi ollut vartin vaille poistunut, niin mitä sitten? Hän ei ollut illan päätähti, joten voi poistua jäämättä "pilkkuun" asti.

Jos olisi koko ajan ollut keskipisteenä, olisit haukkunut siitäkin, sinä ja kaikki muut rakkikoirat.
 
Oletko sinä oikeasti ihan todella todella tyhmä? ALLE puolessa tunnissa saapunut paikalle, kättelyt, ollut siellä paikalla, jutellut ihmisten kanssa (jos katsoit lähetystä, niin näkyi kyllä, mutta et katsonut), ottanut kuvia.

Ja on monia, jotka sanovat hänen olleen paikalla vielä klo 22. Jos nyt olisi ollut vartin vaille poistunut, niin mitä sitten? Hän ei ollut illan päätähti, joten voi poistua jäämättä "pilkkuun" asti.

Jos olisi koko ajan ollut keskipisteenä, olisit haukkunut siitäkin, sinä ja kaikki muut rakkikoirat.
Toimittaja joka oli paikalla, kertoi hänen lähteneen nopeasti kättelyn jälkeen.

Voidaan me viisastella minuuteista, mutta kuka menee juhliin vain kättelemään?
 
vierailija
Toimittaja joka oli paikalla, kertoi hänen lähteneen nopeasti kättelyn jälkeen.

Voidaan me viisastella minuuteista, mutta kuka menee juhliin vain kättelemään?
Kuka toimittaja? Laskiko minuutit?

Kerro edelleenkin, miten on mahdollista, että on ollut useissa kuvissa ja muka ollut paikalla alle puoli tuntia. Voit jutella tämän toimittajan kanssa ja tuoda sitten todisteet.

Edelleenkin on epäselvää, kuka on mennyt vain kättelemään.
 
Mä taidankin jossain seuraavissa kesähäissä jossa on pitkä jono, lähteä heti kättelyn jälkeen ja karauttaa taksilla pois.

Sit kohta laitan valokuvia omista bileistäni hotellin yläkerrassa.
 
vierailija
Mä taidankin jossain seuraavissa kesähäissä jossa on pitkä jono, lähteä heti kättelyn jälkeen ja karauttaa taksilla pois.

Sit kohta laitan valokuvia omista bileistäni hotellin yläkerrassa.
Älä enää anna itsestäsi typerämpää kuvaa kuin olet jo tehnyt..

Toisaalta, ehkä kukaan ei kaipaakaan mihinkään juhliin marmattamaan toisten mekoista sun muista.
 
Älä enää anna itsestäsi typerämpää kuvaa kuin olet jo tehnyt..

Toisaalta, ehkä kukaan ei kaipaakaan mihinkään juhliin marmattamaan toisten mekoista sun muista.
Jahas, osui ja upposi teikäläiseen.
Kokeile itse. Seuraavan kerran kun oot isoissa häissä, lähdet kättelyjen jälkeen ja postaat kuvia hetiperään muualta. Saat ihastuneita tai pikemminkin vihastuneita kommenttteja...
 
Sinun mielestäsi on ehkä siirtynyt taaksepäin, mutta tuskin on. Sinä sen sijaan junnaat paikallasi.

Onko jo yöhikoilua ja ankarampaa veetutusta näköpiirissä?
Suurin osa elämästä on paikallaan pysymistä ja hyvä niin.

Ai nytkö olet päättänyt, että olen liian vanha? Milloin vaikutan nuorelta, milloin olen ammattikoulun käynyt, jne.
 

Yhteistyössä