Naiskaverini epäilyttävät etelänmatkasuunnitelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matka-epäröitsijä (n)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Matka-epäröitsijä (n);10533753:
Olemme käyneet erään naispuolisen kaverini kanssa Turkissa tms välillä sinkkuna ollessamme ja nyt kun olemme löytäneet miehet, olisi taas matkakuumetta. Asiassa on vain 1 mutta. Tämä mun kaverini käytös siellä perillä. Minä en petä miestäni, mutta samaa ei voi sanoa tästä kaveristani. Hän ei...hymm.. oikein kotimaassa saa huomiota miehiltä joten helppo keino siihen on nuo etelän matkat.

Itse haluaisin ottaa aurinkoa, katsella nähtävyyksiä jne, mutta kaverilleni ei se riitä. Mieheni ei tiedä tätä kaverini ominaisuutta, eikä hänen miehensä.

Minua ei kiinnostaisi lähteä siinä seurassa etelään. Miten voin kieltäytyä siitä, en voi suoraan sanoa tuota syytä koska eihän se nyt mua pitäisi periatteessa haitata. En vain viitsi katsella sellaista. En voi keksiä sitäkään että mieheni ei päästä koska kaverini tietää että varmasti päästää.

Nyt kun luin aloituksen uudelleen.. niin tosiaan ihmetys herää..

Siis aloittaja on varma että hänen ystävättärensä tulee pettämään miestään, koska hän on ruma ja lihavako?

Eli siis käytös sinkkuna = käytös varattuna.

Ja juu, en minäkään tiedä miten sanoisin nätisti: "Hei mä en lähde sun kanssa, koska olen varma että petät miestäsi siellä. Se nyt menee niin, koska et saa täällä Suomessa huomiota miehiltä ja olet sinkkunakin toiminut sillä tavalla"

Olemme käyneet erään naispuolisen kaverini kanssa Turkissa tms välillä sinkkuna ollessamme ja nyt kun olemme löytäneet miehet, olisi taas matkakuumetta. Asiassa on vain 1 mutta. Tämä mun kaverini käytös siellä perillä. Minä en petä miestäni, mutta samaa ei voi sanoa tästä kaveristani. Hän ei...hymm.. oikein kotimaassa saa huomiota miehiltä joten helppo keino siihen on nuo etelän matkat.

Itse haluaisin ottaa aurinkoa, katsella nähtävyyksiä jne, mutta kaverilleni ei se riitä. Mieheni ei tiedä tätä kaverini ominaisuutta, eikä hänen miehensä.

Minua ei kiinnostaisi lähteä siinä seurassa etelään. Miten voin kieltäytyä siitä, en voi suoraan sanoa tuota syytä koska eihän se nyt mua pitäisi periatteessa haitata. En vain viitsi katsella sellaista. En voi keksiä sitäkään että mieheni ei päästä koska kaverini tietää että varmasti päästää.

Siis sinkkuina sinäkin panetit siellä itseäsi, mutta nyt et enää viitsisi, kun olet päässyt suomipojan makuun?

No tästä taas päästään kysymykseen siitä, kuka on kaunis ja kuka ruma. Se kun on katsojan silmässä eikä se silmä ole kaikilla eu-standardin mukainen. Myös suomalaisen mielestä lihava voi olla kaunis ja kelpaa puolisoksi ja sänkykumppaniksi.

Miksi ap pitää ystävänään (siis oikein ystävänään) ihmistä, jota haukkuu täällä ja jonka elämäntapaa pitää kyseenalaisena? No siksi, koska tämä ystävä uskaltaa tehdä niitäkin juttuja, joita ap haluaisi, mutta ei rohkene. Hän haluaa paheellisen ystävän tunteakseen itsensä niin hyväksi ja puhtoiseksi.

Minun ystäväni ovat oikeasti ystäviä ja matkallekin lähden vain niiden kanssa, joiden kanssa oikeasti ajatukset menee yksiin.

Siis ihan oikeesti. Et kyllä tajunnut ap:n juttua ollenkaan. Hän on kunnon nainen, eikä mikään jakorasia. Hänen kaverinsa on. Luepa aloitus uudelleen muutamaan kertaan niin ehkä valkenee mitä tässä ajetaan ny takaa. Ap ei ole kiinnostunut mistään rasvamunista, niinkuin en ole esim. minäkään.

Viimeksi muokattu:
Siis ihan oikeesti. Et kyllä tajunnut ap:n juttua ollenkaan. Hän on kunnon nainen, eikä mikään jakorasia. Hänen kaverinsa on. Luepa aloitus uudelleen muutamaan kertaan niin ehkä valkenee mitä tässä ajetaan ny takaa. Ap ei ole kiinnostunut mistään rasvamunista, niinkuin en ole esim. minäkään.

Miksi kunnon naisella on jakorasia kaverinaan ja miksi edes harkitsee lähtöä yhteiselle lomalle tämän kanssa? Joku syy siihen on olemassa eikä riitä se, että hän on muuten niin mukava.

Ap on nyt täällä antanut ymmärtää, että tämä naikkonen on ruma, ei-puoleensa vetävä eli ei käy flaksi, miehet eivät ole hänestä kiinnostuneita eikä kukaan häntä huoli mutta hän on varsinainen tyrkky, myös Suomessa, tämä nainen suostuisi mihin vaan.
Mutta AP ei: "kyllä mun pärställä ja kropalla ja päänsisällöllä niitä saa ihan tästä kotikaupungistakin " ja "istun fiksusti pöydässäni enkä tyrkytä persettäni jokaiselle jätkälle joka eteen sattuu."

Mitäpä sitä ihminen vihamiehillä kun on tuollaisia ystäviäkin!

Viimeksi muokattu:
Miksi kunnon naisella on jakorasia kaverinaan ja miksi edes harkitsee lähtöä yhteiselle lomalle tämän kanssa? Joku syy siihen on olemassa eikä riitä se, että hän on muuten niin mukava.

Ap on nyt täällä antanut ymmärtää, että tämä naikkonen on ruma, ei-puoleensa vetävä eli ei käy flaksi, miehet eivät ole hänestä kiinnostuneita eikä kukaan häntä huoli mutta hän on varsinainen tyrkky, myös Suomessa, tämä nainen suostuisi mihin vaan.
Mutta AP ei: "kyllä mun pärställä ja kropalla ja päänsisällöllä niitä saa ihan tästä kotikaupungistakin " ja "istun fiksusti pöydässäni enkä tyrkytä persettäni jokaiselle jätkälle joka eteen sattuu."

Mitäpä sitä ihminen vihamiehillä kun on tuollaisia ystäviäkin!

?????????

Viimeksi muokattu:
No tästä taas päästään kysymykseen siitä, kuka on kaunis ja kuka ruma. Se kun on katsojan silmässä eikä se silmä ole kaikilla eu-standardin mukainen. Myös suomalaisen mielestä lihava voi olla kaunis ja kelpaa puolisoksi ja sänkykumppaniksi.

Miksi ap pitää ystävänään (siis oikein ystävänään) ihmistä, jota haukkuu täällä ja jonka elämäntapaa pitää kyseenalaisena? No siksi, koska tämä ystävä uskaltaa tehdä niitäkin juttuja, joita ap haluaisi, mutta ei rohkene. Hän haluaa paheellisen ystävän tunteakseen itsensä niin hyväksi ja puhtoiseksi.

Aivan.

Ja BTW, mitäköhän pahaa siinä on noin yleisellä tasolla, jos vaikka joku haluaakin lomalla nauttia miesten huomosta?

Minun puolestani kukkikoon jokainen kukka tälläkin saralla, niin kauan kuin ketään ei loukata, ei käytetä seksuaalisesti hyväksi ja kaikki osalliste ovat täysi-ikäisiä ja vapaaehtoisesti mukana.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs.;10535095:
Aivan.

Ja BTW, mitäköhän pahaa siinä on noin yleisellä tasolla, jos vaikka joku haluaakin lomalla nauttia miesten huomosta?

Minun puolestani kukkikoon jokainen kukka tälläkin saralla, niin kauan kuin ketään ei loukata, ei käytetä seksuaalisesti hyväksi ja kaikki osalliste ovat täysi-ikäisiä ja vapaaehtoisesti mukana.

No en minä ainakaan lähtisi sellaisen horoperseen kanssa mihinkään matkalle. Johan siinä saa varoa omaakin omaisuutta kun nämä miehet tulisivat hotellihuoneeseemme puuskuttamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs.;10535095:
Aivan.

Aaa, mun mielestäni ap:n kaveri pettää miestään turkkilaisten miesten kanssa, siinähän kukkii kaikki kukat mutta harva mies tollasta katselee. Ylipäätään ihmetyttää varattujen naisten yksinäiset turkinmatkat ja miesten kaukoidän tai venäjän reissut.

Näiden matkojen tarkoitus on vain p...

No en minä ainakaan lähtisi sellaisen horoperseen kanssa mihinkään matkalle. Johan siinä saa varoa omaakin omaisuutta kun nämä miehet tulisivat hotellihuoneeseemme puuskuttamaan.

En taitaisi minäkään lähteä,koska valitsen seuraani mieluiten ihmisiä joiden lomaviettotavat sopivat yhteen omani kanssa. Mutta en silti viitsisi käyttää kenestään tuollaista ylläolevaa nimitystä, siinä kun nimttelijä määrittelee lähinnä oman sivistystasonsa...

Enkä myöskään tuomitsisi ketään pettäjäksi vaikkei ole vielä edes ketään pettänytkään, enkä tekisi elleihin asti ongelmaa siitä, et lähdenkö vai enkö lähde matkalle jonkun kanssa jonka tavat eivät minua ehkä tule miellyttämään.

Viimeksi muokattu:
Miten voin kieltäytyä siitä, en voi suoraan sanoa tuota syytä koska eihän se nyt mua pitäisi periatteessa haitata.
Viitannee periaatteeseen minkä mukaan toisten asiat eivät kuulu itselle (paitsi ehkä yöllä hotellissa), eikä niihin tule omavaltaisesti osallistua (paitsi tahtomattaan jo osallistuu).

Eikä pitäisi periaatteessa haitata ketään kun pohdiskelen tätä periaatekysymyksinä, olkoonkin että todellisen henkilön kirjoituksiin pohjautuen. Arvokeskustelu on arvostelua ja periaatteet liittyvät lähinnä pysyvien arvojen mukaiseen ns. kunnialliseen käyttäytymiseen. Se on ulkoisista loukkauksista riippumaton. Anonyymiyden perusteella ei mitään henkilökohtaista, eikä muutenkaan tarkoitukseni ole loukata eikä halventaa henkilöitä.

Kun kieltäytyminen on lain suojaamaa itsemääräämisen oikeutta, niin siihen ei tarvita muita perusteluja. Se on valtiollinen perusperiaate. Yksistään tästä voidaan esimerkiksi laskea kaverin tunnetta omasta arvostaan. Eduskunnan määräenemmistö + heitä äänestäneiden määrä + oikeuslaitos, alkaa olla jo reilusti puoltasuomea arvokkaampi (tuskin miettii mitään arvoja).

Eikä kaveria näytä omatunto vaivaavan, ominaisuus mistä aiheutuu periaatteellista haittaa, ainakin kunniallisille kansalaisille. Hän vaatinee syytä kieltäytymiseen, mutta sitä ei voi sanoa suoraan, koska hän ei arvosta suomalaisille tärkeitä periaatteita (lakia). Syyn pitäisi siksi olla kaverin omasta mielestä arvokas ja uskottava, vastata hänen 'ominaisuuttaan', henkilökohtaisia periaatteita, jos niitä on.

Periaatteeksi syntyy siis tarve 'keksiä' jotain, siis valehdella eli toimia (ominaisen) petollisesti. Tämä ilmeisesti hyväksytään (oma valinta), eikä siihen saa vaikuttaa se miten kuka tahansa toinen, esim. kaveri ajattelee tai käyttäytyy.

Periaatteeseen: "Minä en petä miestäni…", ei myöskään saa vaikuttaa mies, eikä muut: "Enkä kyllä muunkaan." (-kanssa)
Poikkeusvaraus: "…mutta JOS tarve iskisi"
1. "valitsisin ehdan suomipoitsun"
2. "enkä mitäänrasvaista turistipyydystä jolle pitää vielä maksaa siitä panosta."

Siis JOS, spekulointia:
1. Itse valitsemisen voisi ajatella omaa arvoa kohottavaksi tekijäksi. 'Ehta' käsitteenä liittyy perinnearvoihin. 'Suomipoitsu' liittyy kansallisen identiteetin arvostuksiin. Toisaalta olisi myös aivan itse silloin valinnut periaatteestaan luopumisen ja toisen pettämisen (omanarvonsa romauttamisen).
2. Syvää halveksuntaa sivukuluineen. Pahimmillaan mielikuvituksellisen shokeeraava visio (provolisää on).

En voi keksiä sitäkään että mieheni ei päästä koska kaverini tietää että varmasti päästää.
Kun nyt tilanteessa on vahvoja periaatteellisia rasitteita mm. tietoisuus kaverin petollisuudesta, osallisuus hänen petoksensa salaamiseen ja harkitaan kaverin oikeudettomia sekä mielivaltaisia odotuksia, on tehtävä seuraava johtopäätös: Elämänasenne ei ole vakaumuksellinen vaan käytännöllinen ja näinollen itsekontrolli perustuu lähinnä henkilökohtaiseen moraaliin, kulttuuritapoihin ja sosiaaliseen hyväksyntään (paineeseen). Omatunto joustaa jossain määrin 'tarpeen mukaan', kuten arvojenkin on silloin joustettava tilanteen vaatiessa. Sitä tapahtuukin kotimaassa.

Tunteeseen omasta arvostaan miehelle ja samalla itsetuntoon vaikuttaa oleellisesti muilta saatava arvostus, eniten miehen koska itse arvostaa erityisesti miestä (arvoriippuvuus).

Kun seurana siveyden, kunnian ja omantunnon moniarvoinen venyttelypaukuttelija, niin ulkomaanmatkaan sisältyy riski. Käytännössä vallitsisi sosiaalisesti paineeton arvotyhjiö ja mielivaltainen yllykeympäristö kaverin vaikuttein. Ei ihme että turismiseikkailu on ap:n mielestä etova. Näyttää siltä että 'tilaisuus tekee varkaan'-ennuste, olisi mahdollinen, tosin heikolla todennäköisyydellä, mutta mahdollinen, ns. pettäminen ikävimmän 2. kohdan mukaan (huolii varmasti, jos tarve iskee). Seurauksena salaaminen, kaveri liittolaisena (kauhun tasapaino) tai suhteen kriisiytyminen. Sen päättyessä ei juurikaan jäännösarvoa, koska vakaumusta ei ole omanarvon tueksi. Olisi 'keksittävä', jotain.

No, matkaahan ei suunnitella vaan ylimieliselle kaverille välttävää selitystä. Tällainen kaveeraustyyli varmistaa että pikkuvilppi kuuluu elämäntapaan aina pitkälle tulevaisuuteen. Tottumus on toinen luonto.

Voi kun joillakin on helppoa elämää. Joskus kun pääsisi ilman miestä ja naisystävien kanssa lomalle etelään, mutta kun mies tulee niin mustasukkaiseksi muutenkin. Jos ravintolaan tekisi mieli lähteä aika harvoin käyn, niin mies on aivan paniikissa. Miksi et voisi kertoa syytä, jos kuitenkin olet sen kaveri. Siis tavallaan annat hyväksyn hänelle ainakin täällä suomessa. Ehkä kaverisi voisi sitä omaa käytöstään miettiä sillä tavalla, että vain itselleen hankkii niitä seksikavereita. Mä olisin aivan hukassa ulkomailla, kun olen vaaleablondi ja vielä ihan makea. Ainakin suomessa ravintoloissa saisi miehiä melkein kenet vaan mukaan ja usein on kivaa kun miehet pyörii ympärillä. Joskus täytyy antaa pakkeja, kun ei jaksa tanssia koko iltaa. Ja nuoret miehet ovat usein kimpussa.

Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs.;10534823:
Siis aloittaja on varma että hänen ystävättärensä tulee pettämään miestään, koska hän on ruma ja lihavako?

Eli siis käytös sinkkuna = käytös varattuna.

No niinhän ap. tuolla sanoi, että suomalaisissa baareissa ystävän käytös on tätä. En oikein tajua miksi tuota nyt kyseenalaistetaan samoin kuin parjataan ap.ta huonoksi ystäväksi. Ovat tunteneet toisensa vuosia kuitenkin.
En tiedä mikä avuksi. Tuollainen, että kaipaa huomiota ja imartelua on kuitenkin omassa persoonassa sellainen heikko kohta, josta tuskin pystyy keskustelemaan. Jos ystävänä menee kritisoimaan tuollaista käytöstä se on samanlaista kuin yrittäisi kieltää aikuiselta ihmiseltä karkinsyönnin.
Paras apu ehkä olisi, jos pystyisi vaikuttaamaan pariskunnan keskinäiseen romantiikkaan. Jos vain tuon ystävän mies tajuaisi, että joskus voisi harrastaa yhteisiä reissuja, kynttiläillallisia ym. tai edes jotain pieniä huomaavaisia eleitä (niitä kukkakimppuja). Pääsisikö ap. keskustelemaan miehen kanssa ja ehkä saisi hänet käsittämään, miten tärkeä juttu se olisi. Silloin reissulla ystävä ehkä ottaisi edelleen imartelun vastaan mutta ei menisi liian pitkälle, säilyisi lojaalina miehelle.
Yleisesti ottaen kun tuo ongelma tuntuu olevan juuri itsetunnon heikko kohta niin mielestäni ystävän on vaikea vaikuttaa tuollaiseen.

No niinhän ap. tuolla sanoi, että suomalaisissa baareissa ystävän käytös on tätä. En oikein tajua miksi tuota nyt kyseenalaistetaan samoin kuin parjataan ap.ta huonoksi ystäväksi. Ovat tunteneet toisensa vuosia kuitenkin.
En tiedä mikä avuksi. Tuollainen, että kaipaa huomiota ja imartelua on kuitenkin omassa persoonassa sellainen heikko kohta, josta tuskin pystyy keskustelemaan. Jos ystävänä menee kritisoimaan tuollaista käytöstä se on samanlaista kuin yrittäisi kieltää aikuiselta ihmiseltä karkinsyönnin.
Paras apu ehkä olisi, jos pystyisi vaikuttaamaan pariskunnan keskinäiseen romantiikkaan. Jos vain tuon ystävän mies tajuaisi, että joskus voisi harrastaa yhteisiä reissuja, kynttiläillallisia ym. tai edes jotain pieniä huomaavaisia eleitä (niitä kukkakimppuja). Pääsisikö ap. keskustelemaan miehen kanssa ja ehkä saisi hänet käsittämään, miten tärkeä juttu se olisi. Silloin reissulla ystävä ehkä ottaisi edelleen imartelun vastaan mutta ei menisi liian pitkälle, säilyisi lojaalina miehelle.
Yleisesti ottaen kun tuo ongelma tuntuu olevan juuri itsetunnon heikko kohta niin mielestäni ystävän on vaikea vaikuttaa tuollaiseen.

Voi kun se olisikin niin yksinkertaista että jollain kukkakimpuilla, kynttiläillallisilla ja hotskuviikonlopuilla estettäisiin vaimokkeen kiinnostus muihin miehiin. Ei estetä. Olin itse aviossa, mieheni yritti kaiken maan ja taivaan väliltä alkaen ruusukimpuista päättyen kalliisiin silkkiboksereihin ja pariisinviikkoihin, vaan ei se auttanut. Muut miehet kiinnostivat silläkin hetkellä kun nukuttiin pariisilaisessa hotellissa skumppa kylmässä odottamassa aamua.

Kaikki kun eivät ole tehtyjä parisuhdetta varten, jätin hyvän miehen ja elän loppuelämäni tunnevammaisena sinkkuna :(

Viimeksi muokattu:
eikö tästäkin voisi suoraan sanoa? kuten että ei ole kivaa katsella jos petät miestäsi. jos loukkaantuu, niin mitä sitten? parempi puhua totta kuin kärvistellä.

Suomilorton ja turkkikoiraksen

Päästiin taas tähän. Jos muutama suominainen jakaa toosaansa turkkilaiselle, joidenkin (miesten) mielestä kaikki suomalaiset naiset on sitten lorttoja. Assi m taitaa olla se Kari joka aina jauhaa näistä lortoista. :(

Mitä ovat sitten vastaavasti ne suomimiehet, jotka käy tyhjentämässä pipettinsä Thaimaassa? Ja kaikkiko suomimiehet on sitten sellaisia?

Viimeksi muokattu:
Päästiin taas tähän. Jos muutama suominainen jakaa toosaansa turkkilaiselle, joidenkin (miesten) mielestä kaikki suomalaiset naiset on sitten lorttoja. Assi m taitaa olla se Kari joka aina jauhaa näistä lortoista. :(

Mitä ovat sitten vastaavasti ne suomimiehet, jotka käy tyhjentämässä pipettinsä Thaimaassa? Ja kaikkiko suomimiehet on sitten sellaisia?

En ole ikinä ymmärtänyt tuota että mennään kalliille matkalle maksullisen s**n takia. Tulisihan se paljon halvemmaksi ja käytännöllisemmäksi täällä kotimaassa ostaa näiltä palvelun tarjoajilta maksullisia palveluita.

Veljen kaverikin käy jatkuvasti Thaikuissa, kohta on lomsa tyhjä ja aina valittelee kun matkailu on kallista.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain;10535968:
Voi kun joillakin on helppoa elämää. Joskus kun pääsisi ilman miestä ja naisystävien kanssa lomalle etelään, mutta kun mies tulee niin mustasukkaiseksi muutenkin. Jos ravintolaan tekisi mieli lähteä aika harvoin käyn, niin mies on aivan paniikissa. Miksi et voisi kertoa syytä, jos kuitenkin olet sen kaveri. Siis tavallaan annat hyväksyn hänelle ainakin täällä suomessa. Ehkä kaverisi voisi sitä omaa käytöstään miettiä sillä tavalla, että vain itselleen hankkii niitä seksikavereita. Mä olisin aivan hukassa ulkomailla, kun olen vaaleablondi ja vielä ihan makea. Ainakin suomessa ravintoloissa saisi miehiä melkein kenet vaan mukaan ja usein on kivaa kun miehet pyörii ympärillä. Joskus täytyy antaa pakkeja, kun ei jaksa tanssia koko iltaa. Ja nuoret miehet ovat usein kimpussa.

Kun tätä ketjua lukee, ei miehesi ole syyttä huolissaan!

En ole ikinä ymmärtänyt tuota että mennään kalliille matkalle maksullisen s**n takia. Tulisihan se paljon halvemmaksi ja käytännöllisemmäksi täällä kotimaassa ostaa näiltä palvelun tarjoajilta maksullisia palveluita.

Veljen kaverikin käy jatkuvasti Thaikuissa, kohta on lomsa tyhjä ja aina valittelee kun matkailu on kallista.
Aika harvalla suomalaisella miehellä on hankkia kotimaasta ympärivuorokautista GFE tyylistä seksiä. Esim Thaimaassa tuo onnistuu jo huomattavasti useammalta. Ja lisäksi alan "ammattilaisten" asenteet ovat hiukan erilaiset tuolla aasiassa kuin suomessa. Suomessa ei peitellä sitä että hommassa on kyse rahasta ja asiakasta hiukan halveksutaan. Tosin tuon halveksunnan osaavat muutkin naiset suomessa...

Viimeksi muokattu:
Aika harvalla suomalaisella miehellä on hankkia kotimaasta ympärivuorokautista GFE tyylistä seksiä. Esim Thaimaassa tuo onnistuu jo huomattavasti useammalta. Ja lisäksi alan "ammattilaisten" asenteet ovat hiukan erilaiset tuolla aasiassa kuin suomessa. Suomessa ei peitellä sitä että hommassa on kyse rahasta ja asiakasta hiukan halveksutaan. Tosin tuon halveksunnan osaavat muutkin naiset suomessa...
Painovirhepaholainen pentele! Tarkoitus oli sanoa, että aika harvalla suomalaisella miehellä on taloudellisia edellytyksiä hankkia ympärivurokautista maksullista GFE seuraa kotimaasta. Jos tunti maksaa luokkaa 100e-200e ja yöhön ei 1000e riitä, niin tuollainen pitempiaikainen seura tulee aika kalliiksi täällä. Maailmalla ihan eri hintataso.

Viimeksi muokattu:
Painovirhepaholainen pentele! Tarkoitus oli sanoa, että aika harvalla suomalaisella miehellä on taloudellisia edellytyksiä hankkia ympärivurokautista maksullista GFE seuraa kotimaasta. Jos tunti maksaa luokkaa 100e-200e ja yöhön ei 1000e riitä, niin tuollainen pitempiaikainen seura tulee aika kalliiksi täällä. Maailmalla ihan eri hintataso.

No aika harva mies/nainen joka lähtee maksullisen seksin perässä ulkomaille, sitä täältä koto-suomestakaan ostaisi joka päivä tai viikko.

Kuka tekee excel-taulukon, josta näkee montako palvelusta täytyy vuodessa ostaa, jolloin tulee se leikkuri vastaan jolloin kannattaa lähteä hakemaan palveluita Turkista tai Thaikuista? :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä