Naisille - Yrittävätkö tuntemattomat iskeä teitä usein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaa kovasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnostaa kovasti

Vieras

Rohkeat tai todella puutteessa olevat miehet tuntuvat aika suorasukaisesti koittavan iskeä naisia kaduilla ja mitä ihmeellisimmissä paikoissa. On taas erittäin harvinaista että nainen tekee tällaisen yhtäkkisen aloitteen muualla kuin ravintoloissa ja yleensä humalassa.

Kyselisin, tehdäänkö teille usein tällaisia ehdotuksia tuntemattomien tai hyvänpäiväntuttujen taholta ja miten suhtaudutte asiaan.

Kyselisin taustatiedoiksi oletteko mielestänne:

1. Ulkonäkö, hyvännäköinen, seksikäs, tavallinen, ruma jne.
2. Hoikka, lihava tai jotain muuta.
3. Olitteko parisuhteessa ja onko lapsia

Oletteko antautuneet vietäviksi? Mitä tapahtui ja kaduttiko jälkikäteen? Jos ette antautuneet, kaduttaako ja mietittekö asiaa?
Mitä mietitte asiasta kun se avo/aviopuolison kanssa ollessanne tulee mieleen? Toivotteko että tällaista tapahtuisi, tai tapahtuisi uudelleen saman henkilön tai jonkun muun kanssa?
Mitä teet kun näet kyseisen henkilön uudelleen?

1. hyvännäköinen
2. hoikka ja uhkea
3. Avoliitossa, kaksi lasta

Olen antautunut 5 kertaa viimeisen 10 vuoden aikana.
Yksi kadutti, koska tyyppi oli omituinen, muut olivat hyviä kokemuksia.
Usein avomiehen kanssa jutellessani ajattelen, että etpäs tiedä mitä vaimokkeesi on tehnyt suulla jolla sinua suutelee ja vulvalla jota nuolet.
Yhden henkilöistä kanssa tätä tapahtuu edelleen aina välillä, ja kaksi muutakin hoidoista haluaisin tavata uudelleen. Toki myö muita viehättäviä miehiä.
Hymyilemme kun tapaamme ja joskus jotain muutakin.
Kotona osaan olla täysi viilipytty, koska nämä asiat eivät kuulu yhteiseen maailmaamme.

Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6443214.jpg
siinä kuva, lapsi on, toinen tulossa, kyllä välillä yritetään iskeä, eikä tosiaan aina humalassa. en lähde kenenkään mukaan =)

Ootpas söpön näköinen. :)

Välillä tulee joku eksynyt pokailemaan, hyvin suoraan kerron mitä mieltä oon. Naimisissa ja kolmen lapsen äiti, ihan nätti ja en nyt mikään kovin läski. :D

Kyllä, melkein joka päivä.
En ole antautunut vietäväksi, ennemminkin annan mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos, mutta jos nyt ihan naaman eteen tulee lirkuttelemaan, sanon kiitos ja toivotan hyvät päivänjatkot.
Harvemmin näen henkilöitä uudelleen, en toivo samoilta henkilöiltä enempää huomiota.
Toki se imartelee, mutta en välttämättä kaipaisi tuossa määrin huomiota tuntemattomilta, edes hyvänpäivän tutuilta.
En kiinnitä huomiota, jos sattuisi tulemaan vastaan uudestaan.

1. no olenhan minä kaunis piirteiltäni, seksikäskin tunnen olevani, mutta aika tavallinen silti :)
2.hoikka olen
3. kyllä olin ja olen edelleen ja kaksi lasta

1. Ok:n näkönen, laitettuna ihan hyvännäköinenkin. Isot rinnat, omasta mielestäni liian isot mutta miehet ei tunnu välittävän epäsuhdasta.
2. Hoikka, urheilullinen.
3. Sinkku, yksi lapsi.

Ja juu. Jos mä liikun ihmisten ilmoilla meikit naamassa niin kyllä flirttiä tulee. En tiedä onko kuinka suuri osa siitä vakavissaan iskemistä ja mikä taas pelkkää viatonta flirttiä kun en ole itse viatonta flirttiä pidemmälle menossa jonkun ventovieraan kanssa.

Tänään viimeksi todella hyvännäköinen nuori mies, rantavahti, tuli rannalla juttelee kun lapsen kanssa katseltiin sorsia. Ymmärsi etten ollu kiinnostunu ku parin minuutin ajan puhuin pelkästään lapselle enkä katsellu enää häntä. Mä hämmenyn vähän tollasissa tilanteissa ja helpoin tapa päästä yli on vaa jättää huomiotta.

Ruokakaupassa, kirjastossa ja vähän missä sattuu tullaan juttelemaan, availlaan ovia ja sellasta. Mutta eiköhän suurin osa siitä ole sellasta pikkuflirttiä, ei mitään ns oikeeta iskemistä, vaikka sitäkin on joskus.

1. hyvännäköinen
2. hoikka ja uhkea
3. Avoliitossa, kaksi lasta

Olen antautunut 5 kertaa viimeisen 10 vuoden aikana.
Yksi kadutti, koska tyyppi oli omituinen, muut olivat hyviä kokemuksia.
Usein avomiehen kanssa jutellessani ajattelen, että etpäs tiedä mitä vaimokkeesi on tehnyt suulla jolla sinua suutelee ja vulvalla jota nuolet.
Yhden henkilöistä kanssa tätä tapahtuu edelleen aina välillä, ja kaksi muutakin hoidoista haluaisin tavata uudelleen. Toki myö muita viehättäviä miehiä.
Hymyilemme kun tapaamme ja joskus jotain muutakin.
Kotona osaan olla täysi viilipytty, koska nämä asiat eivät kuulu yhteiseen maailmaamme.

mää en pystyis ikin... O_o

Alkuperäinen kirjoittaja btk:
Ei oo koskaan tehty, ainakaan sen jälkeen kun täytin 25 v.

Oon aika ruma, lihava ja yh ;(

Jaahas, mä oon vissiin ainoa, jota miehet ei yritä pokailla, no kyllä sen muutenkin tiesin...enpä kyllä minkään idioottien seuraa tarttiskaan

Taphtuu ja joka kerta kun baarissä käyn. Yleensä käyn joka toinen viikonloppu. Ja lähes aina on tuntamattomat. Pöydässä on muitakin kavereitani, mutta aina mulle tullaan ehdottelemaan. Välillä se rasittaa ja välillä on ihan mukavaa kun saa humiota. ( mieheltäni en sitä saa )
Mutta siis ihan muutaman vuoden on näin ollut, kun lapsen isästä erosin. Tulin jotekin enemmän ulospäin ja aloin pitämään itsestäni. Varmasti miehet sen huomaa ;)

Jos joku tuttu on tullut iskemään, niin otan sen lähinnä huumorilla, koska se tuttu kyllä tietää minun seurustelevan!!! Jonkun 1,5- vuotta olen ollut suhteessa. Ja tuntuu, että enemmän iskevät, kun on suhteessa!
Kaverini onkin vitsaillut, että mulla sitä vientiä aina vain riittää. Jokseenkin ahdistavaa, koska tuntuu että kaverini kokee alenmuutta :/

Kerran olen lähtenyt jatkoille. Porukassa oli mun tyttökaveri, yks tuttu mies ja hänen kaveri. Jatkoilla oli mukava meno, mutta kaduttaa. Koska mä silloin suutelin niitä kumpaakin miestä saman illan aikana ja oma mies kotona odottamassa :( Tulee se joskus mieleen ja kun ne ihmiset näen tai ne miehet, jotka siinä hommas oli mukana, niin menen ihan vaikeeksi. Ja opin jotain, EN koskaan lähde mihinkään jatkoille, ILMAN omaa miestäni!

Mutta voin kyllä sanoa, että suurimmaksiosaksi nautin huimosta, jota baarissa saan :) Ja katseista, joita miehet mulle antaa.

Ja sun kysymyksiin vastaan!
1. Hyvännäköinen/tavallinen. En pukeudu seksikkäästi. Baarissa aina farkut ja joku nätti lyhyhihainen paita. Talvisin jopa villaneulospaita.
2. Olen hoikka Laihduin nimittäin pari vuotta sitten 3kk 12kg ja samalla lähti loputkin rinnoista, mitä ei oikein ole. Ja muuten tuo voi olla yksi syy, miksi miehet kiinnittävät huomion minuun. Olen täysin nykysin sinut vartaloni kanssa!
3. Aina kun tultu iskemään, niin olen ollut parisuhteessa. Hetken kun sinkkuna olin, niin ei kyllä vientiä ollut!! Ja lapsia on yksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hampsteri:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6443214.jpg
siinä kuva, lapsi on, toinen tulossa, kyllä välillä yritetään iskeä, eikä tosiaan aina humalassa. en lähde kenenkään mukaan =)

Nätti kyllä ootkin :) Onko sulla tarkempaa kuvaa tuosta tatskasta? Näyttää kivalta...

Ja vastauksena ap:n kysymykseen... ei oo yritetty sitten lukiovuosien ja niistä on aikaa...ööö...15 vuotta :(

no tossa näkyy hiukan, niit on nyt hirveesti lisää.. käsi on tossa kesken (eet varmaan huomaa) :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=6443262.jpg

Olen huomannut että hieman tavallisemman näköisille, hieman rähjäisille ja pullukoille naisille noita ehdotuksia tulee huomattavasti enemmän kuin kauniille ja hoikille hyvin pukeutuneille naisille.
Tavisjampat ei uskalla lähestyä itseään korkeammalla kastilla olevia naisia, sen sijaan rumemmille uskaltaa ehdottaa, koska ukot ajattelee että itsehän se menettää jos ei natsaa. Ja onhan totta että tavallisen näköiselle naiselle lirkutus menee paremmin perille, kun vientiä ei ole kummemmin. Pieni päiväkahvipano on yleellisyyttä. Kauniit naiset taas saavat potkia rumempia sivuun ja saavat ehdotuksia alfauroksilta joista voi valita ne miellyttävimmät.

Alkuperäinen kirjoittaja Pumpuli-81:
Alkuperäinen kirjoittaja Pumpuli-81:
Mua yritti viikonloppuna joku italiaano pussailla mutta pistin käteni suun eteen ja tuumasin et "muahan et pussaa" :laugh: Tuumas mun kaverille et pihi akka :D

hahah en olis kans antanu pussat :laugh:

Se oli kyllä ihan söpö... Kaveri sitä sit pussailikin vaikka hänkin jonkinmoisessa suhteessa... :D

huh, ja hauskaa oli? :)

Alkuperäinen kirjoittaja renni:
Olen huomannut että hieman tavallisemman näköisille, hieman rähjäisille ja pullukoille naisille noita ehdotuksia tulee huomattavasti enemmän kuin kauniille ja hoikille hyvin pukeutuneille naisille. ---

Aika hassua. Entä kun minä pukeudun hyvin, olen ns. pullukka ja huolehdin ulkonäöstäni?

Alkuperäinen kirjoittaja renni:
Olen huomannut että hieman tavallisemman näköisille, hieman rähjäisille ja pullukoille naisille noita ehdotuksia tulee huomattavasti enemmän kuin kauniille ja hoikille hyvin pukeutuneille naisille.
Tavisjampat ei uskalla lähestyä itseään korkeammalla kastilla olevia naisia, sen sijaan rumemmille uskaltaa ehdottaa, koska ukot ajattelee että itsehän se menettää jos ei natsaa. Ja onhan totta että tavallisen näköiselle naiselle lirkutus menee paremmin perille, kun vientiä ei ole kummemmin. Pieni päiväkahvipano on yleellisyyttä. Kauniit naiset taas saavat potkia rumempia sivuun ja saavat ehdotuksia alfauroksilta joista voi valita ne miellyttävimmät.

No ei kyllä pidä paikkaansa. Mä ehkä eniten vastaan tota kuvausta noista tavallisista naisista ja mulle ei kukaan tuu ehdottelee, mutta jos meen kauniiden kavereiden kanssa ulos, niin kyllä niillä vientiä riittää

Yhteistyössä