NAISILLE: miten pesette alapään seksin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhhhhhhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhhhhhhhh

Vieras
"Bakteeritasapaino voi järkkyä niinkin viattoman tuntuisesta asiasta kuin ylihygieenisyydestä. Emätintä ei kannata suihkutella, sillä se voi tappaa hyvät bakteerit, eikä sitä saa pestä pesuaineilla"

No miten te sitten pesette ne miehen nesteet sieltä pois? Mä kyllä ite pesen alapääni saippualla ja huuhtelen myös sisältä, eipä oo hiivoja näkyny. Ei ihme et moni nainen valittaa ku alapää haisee, ku siellä ne nesteet homehtunu :D :D

siis normaalisti mulla on spermaa sisukset täynnä, joten pideellä suihkutan ne pois. mistään sisältä en huuhtele tai ronki, sisus puhdistautuu itsestään, loppu sperma valuu itsekseen pois, vaihdan pikkarit jos tarve vaatii. saippuaa tai muuta en käytä silloin, välillä suihkussa käytän mietoa suihkusaippuaa, mutta sitäkin vähän ja hetken vaan, kunnolla huuhtelen. ei ole ollut hiivaa sitten hormonaalisen ehkäisyn.

en mä sais itseäni sisältä huuhdeltua, pitäis olla joku letku :D

Kyllä ne nesteet sieltä valuu itsekseen. Seksin jälkeen käydään molemmat ihan kunnon suihkussa, koska se on kaikkein helpointa. Monesti on sen verran tulikin, että suihkussa käynti on siinäkin mielessä ihan järkevää.
Vettä en sisuksiini suihkuttele enkä käytä saippuaa peseytymiseen.

[QUOTE="äiti88";29108563]no pulloharjalla tietenkin..[/QUOTE]

Ei saa unohtaa tätä:
5859.jpg

Lopuksi voi viä huolitella piparin tällä:
erisan_0020_k_00E4_sidesi.jpg

Huh, ei saa leikkiä vakavilla asioilla. Muuan naispuolinen perushoitaja laittoi työpaikkansa vessassa tamponin itselleen, mutta hieroi ennen toimenpidettä alkoholipitoista käsidesiä käsiinsä... kuulemma "hyvät sävärit".

Yhteistyössä