Naisia kiinnostaa miehessä vain iso SE - todistettu!

• Viestiketjun aloittaja Selvää on!
  • Ensimmäinen viesti
Selvää on!
Minulla on nyt ollut nettitreffeillä ilmoitus jonkin aikaa ja olenkin noin 10 naisen kanssa saanut aikaan keskustelua ja kun minä kerron heille ttä minulla on vain noin 13-14 cm pituinen penis, niin viestittely loppuu käytännössä siihen!

Tämä todistaa sen että naisia kiinnostaa miehessä vain kalun koko ja sen on oltava ISO

Ihmetyttää että niin fiksuilta alkuun vaikuttavat naiset ovatkin tuollaisia.

"Satu"
Koska te tyhmät ukot ymmärrätte, että ei se pituus, vaan se paksuus.

Mitä sinä sillä pituudella kuvittelet tekeväsi? Tökit kohtua vai? Luuletko, että se tuntuu naisesta hyvältä? Jos en tätä tajua, niin vika on kyllä ihan jossakin muualla kuin sen pituudessa.

tarkennusta
Onko naiset oikeesti kysyneet pituutta vai ootko vapaaehtoisesti omasta aloitteestasi kertonut sen? Minusta olis ällöä jos mies jota en ole tavannutkaan, menis noin henkilökohtaisiin.

"Satu"
Niin, jos vakavaa suhdetta etsii, niin ei kannata vehkeen mittoja ensitöikseen ilmoittaa. Jos taas pelkkää panoa hakee, niin sitten kriteerit voivat sen suhteen olla monilla tiukemmat.

Sellainen
Olen aikas varma, että kirjoittelu on loppunut siihen kun olet alkanut puhumaan peniksestäsi.

Jos kirjoittelisin miehen kanssa tutustumismielessä, niin haluasin saada selville hänestä asioita, mistä tykkää ja onko yhteisiä mielenkiinnon aiheita jne.

Jos mies yht. äkkiä kirjoittelun lomassa ottaisi puheeksi peniksen, niin tulisi heti mieleen, että mikä ihmeen raiskaaja seksihullu, idiootti tuolla on.
Siihen loppuisi kirjoittelu.

Jos nainen on aloittanut tämän suuntaisen kirjoittelun, niin silloin, mutta jos tuosta vain olet sen maininnut, niin olet pelästyttänyt nämä naiset.
Et sen koolla, vaan siitä puhumalla

Selvää on!
Onko naiset oikeesti kysyneet pituutta vai ootko vapaaehtoisesti omasta aloitteestasi kertonut sen? Minusta olis ällöä jos mies jota en ole tavannutkaan, menis noin henkilökohtaisiin.
Kukaan ei ole sitä kysynyt, vaan olen itse oma-aloitteisesti sen kertonut ja tehnyt sen siksi koska mielestäni on hyvä kertoa tuollaisesta vajavuudesta jo heti alkuun.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Selvää on!;28309617:
Kukaan ei ole sitä kysynyt, vaan olen itse oma-aloitteisesti sen kertonut ja tehnyt sen siksi koska mielestäni on hyvä kertoa tuollaisesta vajavuudesta jo heti alkuun.
Todellakin kannattaa kertoa jo ihan kysymättäkin, eihän kukaan noin hölmöjä naisia halua itselleen! :)

[QUOTE="Satu";28309576]Koska te tyhmät ukot ymmärrätte, että ei se pituus, vaan se paksuus.

Mitä sinä sillä pituudella kuvittelet tekeväsi? Tökit kohtua vai? Luuletko, että se tuntuu naisesta hyvältä? Jos en tätä tajua, niin vika on kyllä ihan jossakin muualla kuin sen pituudessa.[/QUOTE]

No sulla on ainaki kohdunlaskeuma jos tuollasella tökitään peräti kohtua...

"Sari"
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28309653:
No sulla on ainaki kohdunlaskeuma jos tuollasella tökitään peräti kohtua...
En minä tuollaisista keskimittaisista puhunutkaan. Aapeehan haaveilee pidemmästä meisselistä.

Nykyään on kyllä pientä kohdunlaskeumaa. Ennen synnytyksiä ei ollut, mutta kyllä vain silti olen törmännyt liian pitkiin vehkeisiin.

Ainut mitä olet todistanut on oman pienuutesi ja vajaavuutesi ja nyt en puhu kullin koosta.

"Sari"
Tällä olet todistanut vain sen, ettei naisia kiinnosta alkuun lainkaan SE (tai seksi), vaan ihan muut asiat. Koita pysyä vain niissä muissa asioissa, jos halut suhteen etenevän.

"vieras"
Älä kerro.. Siis tuo jos mikä karkottaa naiset! Ei se että se olisi pieni vaan että menet möläyttämään tuollaista, annat itsestäsi aivan sekopäisen kuvan. En minäkään jatkaisi tapailua miehen kanssa jos hän tuollaista sanoisi, vaikka olisi 18cm kyrpä. Kai tämä on provo, et voi olla tosissasi?

Ei se sitäpaitsi ole pieni, naisen emätinkin on lyhyempi.

Nohj
Eikä väliä siis, mikämolis pituus. pitäiskö mun sit oma värkkini mitata vastaukseen? Ja miten naisen mitta käytännössä oikeaoppisesti mitataan? Vois laittaa senssipalstalle ilmoituksen "etsitään 12 senttiseen talliin mahtuvaa..."

"murmur"
Ap. On joku mieleltään pieni polonen :)...voi voi...en tiennyt poikaystäväni värkin kokoa vielä puolen vuoden seurustelun jälkeenkään. Joku tollo puhuu ensitöikseen omasta vehkeestään :D...Ei ihme jos on naiset kaikonneet!!

Yhteistyössä