Alkuperäinen kirjoittaja Amaterasu:Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Enkä tunnistanu tuosta listasta montaakaan nimeä.. eli mää OON kalkkis :xmas:
Missä tynnyrissä SÄ oot viimeiset viisi vuotta viettänyt![]()
Niinpä :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Amaterasu:Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Enkä tunnistanu tuosta listasta montaakaan nimeä.. eli mää OON kalkkis :xmas:
Missä tynnyrissä SÄ oot viimeiset viisi vuotta viettänyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär:7. Justin Bieber. Mies? Seksikäs mies? Wtf?
Onko sen kivekset edes vielä laskeutuneet?![]()
Ja ennenkaikkea, KUKA HELVETTI SE EDES ON????
Nimi tulee esiin siellätäällä, mutta kuka se on. Saisko kuvaa?
Teinilaulaja, joka sai levytyssopimuksen yputuben kautta.
![]()
Yäk, nyt mun pitää pestä tietokone :x
Uuuh, mikä seksikäs KORSTO!![]()
![]()
Ihan varmasti tuo poika on myöhässä kotiintuloajasta, äiti siellä hermona odotteleeAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär:7. Justin Bieber. Mies? Seksikäs mies? Wtf?
![]()
![]()
Näyttää olevan, onko tolle edes karvat kasvanu..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Ihan varmasti tuo poika on myöhässä kotiintuloajasta, äiti siellä hermona odottelee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Ihan varmasti tuo poika on myöhässä kotiintuloajasta, äiti siellä hermona odottelee
![]()
Juu. katsoisi nyt synttärilahjaksi saatua kelloaan välillä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Ihan varmasti tuo poika on myöhässä kotiintuloajasta, äiti siellä hermona odottelee
![]()
Juu. katsoisi nyt synttärilahjaksi saatua kelloaan välillä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja gen:Mä en oikeesti ymmärrä minkä takia pattison on niin monen mielestä hyvännäköinen, mun mielestä se on ällöttävä. VCaikka tykkäänki kirjoista ja leffat on ok...
Alkuperäinen kirjoittaja gen:Mä en oikeesti ymmärrä minkä takia pattison on niin monen mielestä hyvännäköinen, mun mielestä se on ällöttävä. Vaikka tykkäänki kirjoista ja leffat on ok...
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär:7. Justin Bieber. Mies? Seksikäs mies? Wtf?
![]()
![]()
Näyttää olevan, onko tolle edes karvat kasvanu.. :|
ps. Todella seksikäs tukkatyyli ja kello myös hänellä.
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYön Sade:en osaa linkittää, mutta Antonio Banderas Armandina veren vangeissa![]()
:heart: hakkaa eetut mennen tullen
![]()