Susanna Penttilä haluaa pienemmät tissit - miksi sillä on sitten silikonit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WRWR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

WRWR

Vieras
"Monet naiset haaveilevat isommista rinnoista. Minä haaveilen pienemmistä. Aina saan miettiä, mitä puen töihin ja miten peittelen rinnat urheillessa. Koska olen pienikokoinen - painan vain 45 kiloa - rintani ovat ehkä suhteettoman suuret."

img-1288486900405.jpeg

Nyt kyllä meni vähän logiikka ohi. Miksei poista silkkareitaan? Näyttäisi toinen olevan epämuodostunutkin.

Susanna Penttilä: Haaveilen pienemmistä rinnoista | Viihde | Iltalehti.fi

Uhkea Susanna Penttil

Mistäs tiedät että hänellä on silikonit? Ja voihan aina muuttaa mielensä kun huomaa että ne eivät olekaan niin hyvät tai ei enää saa ammatillista etua niistä.

[QUOTE="vieras";24001390]Mistäs tiedät että hänellä on silikonit? Ja voihan aina muuttaa mielensä kun huomaa että ne eivät olekaan niin hyvät tai ei enää saa ammatillista etua niistä.[/QUOTE]

No ei ne kyllä aidoilta näytä. Ehkä niitä ei voi oikein enää poistaa, koska iho roikkuisi.

[QUOTE="vieras";24001390]Mistäs tiedät että hänellä on silikonit? Ja voihan aina muuttaa mielensä kun huomaa että ne eivät olekaan niin hyvät tai ei enää saa ammatillista etua niistä.[/QUOTE]

Heh, katsopa tuon (kuvassa) vasemman rinnan muotoa.

Musta olisi ihan ok, jos Sussu sanoisi, että onhan nää isot kumitissit hankalat, mutta nätit. Tämä ok. Mutta miksi pitää voivotella isoja tissejään, joiden olemassaolo on täysin omaa syytä? Ymmärtäisin senkin, jos sillä olisi luomuisot, se ei ei olisi oma vika.

Vähän sama kuin kasvattaisi pitkän tukan ja kertoilisi, miten haaveilee lyhyestä ja miten hankala pitkä on.

[QUOTE="vieras";24001480]Jaa, ehkä noi on jonkun mielestä kauniit, mutta musta ihan kamalan näköiset. Ihan liian suuret suhteessa tuohon vartaloon.[/QUOTE]

Ainakin näin miehen mielestä hänen kroppansa on lähellä täydellistä tuon ikäiseksi. Kuinka monella 39 vuotiaalla naisella on tuollainen kroppa, tissitkin tahtovat yleensä riippua elleivät ole pienet.

Ei mulla muuta, kuin olispa aika helvetin kummallinen fiilis, jos näkisi päivän paistavan rintojensa ja bikiniyläosan välistä kuten tuossa kuvassa. Ei oikein b-kupilla onnistu.:D

[QUOTE="vieras";24001492]Ainakin näin miehen mielestä hänen kroppansa on lähellä täydellistä tuon ikäiseksi. Kuinka monella 39 vuotiaalla naisella on tuollainen kroppa, tissitkin tahtovat yleensä riippua elleivät ole pienet.[/QUOTE]

Ai jaa. Miten niin 39-vuotiaalla naisella automaattisesti on roikkorinnat? EI ne nyt sentään vielä siinä iässä lässähdä. :O

[QUOTE="hmm";24001561]Ai jaa. Miten niin 39-vuotiaalla naisella automaattisesti on roikkorinnat? EI ne nyt sentään vielä siinä iässä lässähdä. :O[/QUOTE]

Kyllä osalla on läsähtäneet, ainakin niillä joilla on luomuna tuon kokoiset tissit.

[QUOTE="vieras";24001567]Ei ne silikonit tyhmäksi tee. Etkö itse meikkaa tai käytä koruja? Lävistykset (myös korvakorut) ja tatuoinnit?[/QUOTE]

sanoinko että silikonien vuoksi olisi tyhmä?
olen vain katsonut ja kuunnellut häntä jonkin verran enkä pidä erityisen viisaana.

Yhteistyössä