Naiset vastatkaa rehellisesti onko tatuoitu mies ihan out?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loukattu mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rintakehässä on intiaanipäällikön kuva, jonka alla lukee teksti latinaksi, selässä on iso teksti - elämän mottoni. Ei pitäisi olla paha?

Nuo nyt kuulostavat vähän kliseisiltä, ei mitään erikoista tai hienoa. Mutta, en usko että ne olisi minulle turn off eikä turn on, ne vaan olis? Ehkä jos ne on jossain selkä- ja rintakarvojen alla, ni ois ällöttävää, tosin karvoista en tykkää muutenkaan.

Itse en ole seurustellut tai koskaan olla edes sängyssä miehen kanssa jolla ois tatuointeja :O

Provohan tämä, mutta minä tykkään tatuoinneista :) Nehän lienee yleisempiä kuin tatuoimattomuus, että sikäli peruskauraa. Kuten vaikka korut. Tainaisilla meikkaaminen. Omaa yksilöllisyyttä kai noilla haetaan. Samalla kun pukeutuu tai laittautuu, niin miksei koristella/pukea ihokin.

No kyllähän tatuoinnit kertovat monissa tapauksissa siitä, että tyyppi on vähän yksinkertainen laumasielu. Eli itse en nyt varta vasten lähtisi hakemaan miestä, jolla on tatuointeja. Mutta jos johonkuhun ihastuisin, ja hänellä olisikin tatuointeja, niin tuskin nyt asian tähden miestä jättäisin.

Provohan tämä, mutta minä tykkään tatuoinneista :) Nehän lienee yleisempiä kuin tatuoimattomuus, että sikäli peruskauraa. Kuten vaikka korut. Tainaisilla meikkaaminen. Omaa yksilöllisyyttä kai noilla haetaan. Samalla kun pukeutuu tai laittautuu, niin miksei koristella/pukea ihokin.

En muuten tajua tuota, kun tatuoinnin ottaneet aina kertovat, kuinka halusivat jotain yksilöllistä yms. Enemmistöllä nuoremmista ikäpolvista on nykyisin tatuointeja, joten niissä perhosissa, delfiineissä, tribaaleissa tai elämän iskulauseissa (latinaksi/arabiaksi/kiinaksi) ei ole mitään yksilöllistä.

Yhteistyössä