Naiset valittavat feissareista ja ehdotteluista ymmärtämättä mitä me miehet joudumme kokemaan (seksuaalinen häirintä)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Naiset eivät ymmärrä miten paljon seksikauppaa miehet joutuvat kohtaamaan. Miehille jokainen väentunhos, turistirysä tai lomakauppa on sama kuin naisille feissareiden täyttämä Hesen asematunnelin tai Oulun Rotuaari.
Viikonloppuna Jyväskylän talleissa kymmeniä sinnikkäitä tarjoajia, sama hiihtolomalla Levillä, aurinkomatkalla Välimerellä. Missä tahansa isommassa kaupungissa mies liikkuu niin yleisin asia jota hänelle kaupataan on pil***lu.
Osin tuo kauppa näkymätöntä naisille koska kohderyhmä yksinliikkuvat miehet ja miesryhmät.
Tuolla Jyväskylässä taas tarjoukset halpoja, oikein ällöttävää kun hintaa laskemalla yritetään kaupata kuin hevosta markkinoilla!
Tämä jokapäiväistä miehen elämässä, tänään hain pitsan ostarilta Vantaalta niin autohallissa sain tarjouksen kun vasta autoa parkkeerasin, minulle näytettiin painettua mainosta viereisestä autosta, hinnastoa.
Lomakohteet on valittava siten että saa edes rauhassa kulkea. Thaimaa, Manhattan, monet talvikohteet täysin poissuljettuja koska pil**lukaippiaita pahemmin kuin feissareita tai kärpäsiä Asematunnelissa ruuhka-aikaan!
En valita, ymmärrän että monille helpoin tapa ansaita rahaa mutta haluaisin nostaa tätä aihetta esille kun aina puhutaan paljon miten miehet häiritsee naisia- kuitenkin suurin osa seksuaalisesta häirinnästä kohdistuu tutkimusten mukaan miehiin ja tämän jokainen mies voi todistaa- naisiakin häiritään mutta heiltä ei samalla agressiivisesti vaadita rahaa ja lyödä hinnastoa silmien eteen vaikka niitä ei haluaisi katsoa.
Mies 44, jatkuvan häirinnän uhri mutta häiritsijöiden tarkoituksen ymmärtävä, silti asiasta häiriintyvä
 
vierailija
Totta.
Kun nainen pyytää laskun lomakohteessa lounaalla niin harvoin tarjoilija laittaa siihen vaihtoehdoksi myös seksin hänen kanssaan, näin käy joka kerta miehelle vaikka just Thaimaassa, ällöttävää.
Myös se loukkaa että tarjotaan "erikoisuuksia" esim anal, anal, tai näytetään pissaamisasentoja tai muuta muutamia paikallisia rahoja kerjäten. Ja tätä siis tapahtunut ihan Suomessakin, Lappeenrannan torilla syötiin 3 vuotiaan pojanpojanpojan kanssa jäätelöä niin tuollainen venäläishuora tuli perhettään eteemme läpsimään ja tuon pissauseleen teki, hintana olisi ollut 20 euroa, oksetti.
Eri kuin AP, mies jo 83 vuotias
 
vierailija
Kerrankin kiinnostava aihe!
Olen mies 34 ja ajattelen tästä kuin huvipuistolaitteista ja ravintolaillalisista. En varaa aina pöytää ravintolaan kun haluan syödä, ymmärrän jos paikat ovat varattuja, seuraavassa ravintolassa lienee tilaa!
Olen noita jotka urheilevat paljon, käyn harrastukseni takia kaksi kertaa kuussa hierojalla, muuten jumiutuisin. Hieman useammin käyn maksullisella, myös muuten "jumittuisin".
Minulla tuttuja tyttöjä jo useampia ja näin sinkkuna kyllä tuon palvelumaksut olen valmis suorittamaan. Naiset ei tätä tosiaan ymmärrä kun heille seksuaalinen vastuuttomuus niin uusi asia ehkäisyn myötä, miehille maksullinen seksi aina ollut yleisempää kuin pikaruoka.
Minulle myös taidetta ja sellaista halua elää täyttä elämää. En tosiaan voisi syödä samaa ruokaa joka päivä mutta silti minulla on joka päivä nälkä, sama seksissä.
 
Ongelmahan ratkeaa sillä että asiasta vaivaantuneet miehet valittavat myös. Eiks?

Mua sen sijaan ärsyttää että ylipäätään on naisia joille seksi on niin turha juttu että sitä voi myydä. Se antaa liian usealle miehelle kuvitelman että nainen on olemassa vain miestä tyydyttääkseen. Tai seksi vain jotta mies voi purkautua.
 
vierailija
Ongelmahan ratkeaa sillä että asiasta vaivaantuneet miehet valittavat myös. Eiks?

Mua sen sijaan ärsyttää että ylipäätään on naisia joille seksi on niin turha juttu että sitä voi myydä. Se antaa liian usealle miehelle kuvitelman että nainen on olemassa vain miestä tyydyttääkseen. Tai seksi vain jotta mies voi purkautua.
Etpä sinä ymmärrä elämästä mittään

Siihen on hyvät syyt miksi kyseessä on maailman vanhin ammatti ja kysyntä ja tarjonta EI LOPU KOSKAAN!
 
Etpä sinä ymmärrä elämästä mittään

Siihen on hyvät syyt miksi kyseessä on maailman vanhin ammatti ja kysyntä ja tarjonta EI LOPU KOSKAAN!
Jokainen joka osaa ajatella, ymmärtää ettei vanhin ammatti pidä paikkaansa.

Silloin kun vahvimman sana oli laki ei tarvinnut maksaa. Ja ennen kuin on voitu maksaa on tarvittu muita ammatteja. Vaikka vain seppä takomaan rahat.

Jos taas aattelet että ruokaa tuova mies saa palkinnoksi pillua ni yhtälailla metsästäjä on ammatti. Tai ruoanlaittaja. Polttopuiden tai veden hakija...
 
vierailija
Jokainen joka osaa ajatella, ymmärtää ettei vanhin ammatti pidä paikkaansa.

Silloin kun vahvimman sana oli laki ei tarvinnut maksaa. Ja ennen kuin on voitu maksaa on tarvittu muita ammatteja. Vaikka vain seppä takomaan rahat.

Jos taas aattelet että ruokaa tuova mies saa palkinnoksi pillua ni yhtälailla metsästäjä on ammatti. Tai ruoanlaittaja. Polttopuiden tai veden hakija...
Aijai, tämä oli terävä huomio.
 
vierailija
Äidin poika tuo naiset omiin ongelmiinsa. "Naiset, ettekö te ymmärrä, kuinka kärsin?"
Varmasti häirintä on häiritsevää, mutta ei se mikään kilpailu ny oo.
 
vierailija
Jokainen joka osaa ajatella, ymmärtää ettei vanhin ammatti pidä paikkaansa.

Silloin kun vahvimman sana oli laki ei tarvinnut maksaa. Ja ennen kuin on voitu maksaa on tarvittu muita ammatteja. Vaikka vain seppä takomaan rahat.

Jos taas aattelet että ruokaa tuova mies saa palkinnoksi pillua ni yhtälailla metsästäjä on ammatti. Tai ruoanlaittaja. Polttopuiden tai veden hakija...
Kauan ennen rahaa ja varsinaisia ammatteja oli vaihdantataloutta

Eikä metsästäjälle kukaan maksanut mitään. Miehillä metsästys oli yhteinen velvollisuus kyläyhteisölle

Mutta miksei taitava metsästäjä olisi tuonut mielitietylleen jotain ekstraa ja sai palkkioksi (|)-nannaa
 

Yhteistyössä