Naiset vaativat suuseksiä, mikseivät itse ota suihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tasapuolistako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mieheni laukeaa usein suuhuni. En niele, en. Miksi nielisin? Ei sperma ole nieltäväksi tarkoitettu. Hyi.
Kun mies alkaa lähestyä kliimaksiaan, hän ei pysty rajoittamaan pumppaavaa liikettä suuhuni ja silloin saattaa osua ikävästi kurkunpäähän ja tulee kakomisreaktio. Ei siitä silloin itse oikeen nauti kun tuntuu ettei saa henkeä ja mahan sisältö haluaa ulos.
Minäkin saan suuseksiä silloin tällöin mutta en niin usein kun annan sitä miehelleni.
Joku vertasi miehen spermaa ja naisen erittämiä nesteitä ja niiden joutumista suuhun. No, se miehen sperma todellakin tulee paineella suuhun mikäli hommaa jatketaan tarpeeksi pitkälle, mutta naisen nesteet eivät tule paineella eikä kertarysäyksellä. Olisi kiva kun miehet joskus kokeilisivat sekä peniksen suihinottoa että omaan anukseen panoa, niin arvostaisivat ehkä pikkuisen enemmän naisensa mielipidettä asoista.

Rakastan suihinottoa ja tekisin sitä vaikka joka päivä. Olen aivan kuumana sitä tehdessäni ja kastun niin, että valun pitkin reisiä. Saan jopa orkkuja samalla koska kiihotun niin paljon siitä että saan hyväillä ja imeskellä mieheni upeaa kalua. Se tunne on todella upea. Mieheni toki tykkää kovasti siitä, että otan häneltä suihin, mutta hän ei tule koskaan suuhuni, vaan haluaa aina hoitaa homman loppuun paneskelemalla. En pistä pahakseni sitäkään;)

Juu, ja yhdessä on oltu jo 19 vuotta, niin että ei tämä mitään suhteenalun intoa ole:)

Alkuperäinen kirjoittaja suikkiluuri:
Rakastan suihinottoa ja tekisin sitä vaikka joka päivä. Olen aivan kuumana sitä tehdessäni ja kastun niin, että valun pitkin reisiä. Saan jopa orkkuja samalla koska kiihotun niin paljon siitä että saan hyväillä ja imeskellä mieheni upeaa kalua. Se tunne on todella upea. Mieheni toki tykkää kovasti siitä, että otan häneltä suihin, mutta hän ei tule koskaan suuhuni, vaan haluaa aina hoitaa homman loppuun paneskelemalla. En pistä pahakseni sitäkään;)

Juu, ja yhdessä on oltu jo 19 vuotta, niin että ei tämä mitään suhteenalun intoa ole:)

Kuullostaapa taas todelliselta. Ei nainen noin kirjottele.

Minusta on ihanaa ja kiihottavaa ottaa suihin mieheltä, mutta mieheni ei pidä siitä ollenkaan, ei ole koskaan pitänyt, aiemmissakaan suhteissa. Minua on aiemmat kumppanini kehuneet hyvin paljon, oletan siis että osaan ainakin jotain, mutta oman miehen kanssa en vain osaa mitään. Kaikki eivät kai sitten vain tykkää siitä?

Haluaisin myös että minua nuollaan, mutta sitä tapahtuu noin kerran vuodessa. :(