Naiset sormeiletteko töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hienoa n29 !
Elämässä pitää olla otetta. Sehän on luonnollinen asia, että nuorta naista panettaa. Silloin täytyy asiat hoitaa parhaalla mahdollisella tavalla. Jos ei parasta ole käytettävissä, niin sitten hoidetaan sormella.

Milla , liika puhuminen ja kysyminen on pahasta . Asiat vain sekoavat. Jos , eikun , kun olitte samoissa hommissa niin ens kerralla ristiin vaan kysymättä , ja kellot käyvät soimaan. Onnea !!

Tänään olin ottamasa kopioita postitushuoneessa , kun sinne tuli kundi jonka kanssa on ollut seksiä ja säpinää....ei kun hame ylös (ei pikkareita kesällä)ja sormet pimppiin. Nojauduin kopiokoneen päälle ja takaapäin hän hieroi mulle orgasmin. ei voitu tehdä muuta, mutta kyllä teki hyvää!!! Tulin ihan nolona ulos, posket punotti, mutta ei kukaan huomannut. Vessaan piti mennä pyyhkimään, kun olin niin märkä...

Yövuorossa viime yönä lueskelin täältä vanhoja juttuja, joita kirjoittelin nimim........kanssa. Alkoi tulla vanhat halukkaat ajat mieleen ja aloitin hyväillä rintojani ja siitä alaspäin.Voi sitä litinää ja orgasmin voimakkuutta. Onneksi oli potilaat hyväunisia ja eivät tarvinneet apua tuolla hetkellä. Mutta oli hyvä mieli loppuyön.

Kyllä potilaat edelle menevät, tietenkin. Sattui vaan rauhallinen yöhetki ja vanha suola alkoi janottaa. Ja onhan tyytyväinen hoitaja potilaillekin mukavampi, eikö?

Millanen työasu sulla on päällä, onko sulla valkoiset ihonmyötäiset housut? Mulla on ollut koko päivän aivan älytön seisokki päällä. Alkoi jo aamulla heti herättyä ja sitä on jatkunut koko päivän. Pitäis kyllä tulla taysiin käymään ;-). Taidan hommata itseni hoitoon.

Näin kesällä on hyvin rauhallista töissä, joten hyvin ehtii puuhastella muutakin. Lomapaineet alkavat sitten vasta parin viikon päästä. Oli mukavaa rupatella, tuletko huomenna linjoille, kunhan heräät?