Naiset sormeiletteko töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo ei pitäis tulla tänne lukemaan, taas alkaa haluttamaan niin että on pakko sormeilla samalla kun lukee, otin jo sukkikset ja pikkarit pois niin onnistuu paremin sormeila hameen sisällä .... aaah nyt alkaa jo tuntumaan siltä, että täytyy mennä hoitelemaan loput naistenhuoneeseen .... apua miten naitattaa

mä olin viime viikolla naistenhuoneessa sormeilemassa, kun toisesta ""kopista"" kuului selvästi ""nautinnon"" ja hinkkauksen ääntä. Se kiihotti aivan kauheesti ja laukesin melkein heti. Kun olin sitten käsi pesulla tuli toisesta kopista ""kolleega"" vähän oltiin molemmat hämillään ja hymyillen sanottiin että taidettiin olla samoissa puuhissa.
Siitä kerrasta jäi polttava halu kokeilla sormeilua ristiin. ... uskaltaisikohan kysyä ?

Nyt kesän tullen on kiva, kun ei aina satu olemaan pikkarit tielläkään. Niin voi hiukan ""helpottaa"" oloaan, vaikka kesken työpäivän. Jos vain uskaltaa ja kerkii. Hyvää ja lämmintä kesää.

Näistä vastauksista saa käsityksen kuin kaikki naiset olisi toimistoissa töissä, ja runkkaamassa koko työpäivän (ei töitä lainkaan?).
Ja sen lisäksi jokaisella tuntuu olevan hame päällä, mutta kaduilla kulkiessani törmään ainoastaan naisiin joilla on farkut tai muut pitkikset.. ;-) Ja näin kylmillä ilmoilla kukaan hametta laita, paitsi yli kuuskymppiset tätit.
Eli:Paskaa täällä jauhaa kaikki.

Missähän on sellainen työpaikka, jossa ehtii vielä sormeilut hoitamaan työaikana. Ei onnistu ainakaan pienyrityksissä!
Vahtii esimies(..tai siis on esinainen) kusitauon pituudenkin!

On se jännää miten ihmiset vetää aivan omituisia johtopäätöksiä vastauksistamme... Ei kaikki ole aivan niin mustavalkoista. Te miehet (pojat) ette taida tietääkään mitä kaikkea työnohessa voi tehdä ;) Eikä siihen aina tarvitse edes irroittaa sormiaan näppikseltä-- hih!

Niin, kyllä tuntuu olevan kiimaista väkeä. Onhan noita ajatuksia joskus mielessä, mutta ei esim. veski ole siihen (sormeiluun) kiva paikka. Sehän on hauskaa vain fantasioida, odottaa iltaan ja sitten kotona kaikessa rauhassa!!

Tahtoihminen se vain jaksaa runoilla... kuulostaa hiukan labran touhuilta. Ne satulatuolit vasta hyviä onkin--Te jotka niitä käytätte, tiedätte varmaan mitä tarkoitan ;) Meillä ainakin on sellaiset labrassa ja täytyy myöntää et toimii!

Niin paljonhan on luonnollisia juttuja,
joista ei silti kysellä, ei huudella.
Eipä nyt sekoiteta vellejä ja huttuja,
ei töissä sormeilla, lähennellä, suudella.

Tahtoidiootti on vain kateellinen eikä voi uskoa, että töissä voi vallan hyvin vaikkapa rakastella. Ainakin meillä on voinut ja voi edelleenkin. On muuten erinomainen työtehon lisääjä!

Mulla ei ainakaan ole nainnista työpaikalla kokemuksia. Mutta kun on kiihottunut niin ei työnteosta tahdo tulla mitään. Asia onkin sit ihan eri kun on hiukan helpottanut oloaan ;) Kyllä taas työnteko maistuu sen jälkeen!