Naiset on pinnallisia possuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Veke"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Veke"

Vieras
Aina miehiä haukutaan pinnallisiksi ja tunteettomiks. Ja et ne kyyläis vaan naisten ulkonäköö ja tissejä. Mun mielestä miehet ottais helpommin kenet vaan ja haluis tutustua ihmiseen. Baarissa sen vasta huomaa kuinka naiset nirppanokkia, suorastaan hirveitä sikapossuja kun täällä palstalla monet sanoo et pitävät tasoa korkea ja valitsevat alfa-uroita. Mitä se sitte on jos ei pinnallisuutta.

Itse haluaisin naisen, mut ilmeisesti moni nainen ei halua aitoa suhdetta vaan pitää vaan sikamaisesti tasoaan korkealla. Mitä se edes tarkottaa? Periaatteellisesti lemppaamista ja ikisinkkuutta? Ainaki mitä baaris on kattellu niin hirveet harput antaa pakkeja miehille ja sitten ovat kiukkusen oloisia kun ei olekaan miestä. Miten muka naiset vois pitää tasoa yllä? Siis meinaatteks et suurin osa naisista on jotenki miehii tasokkaampia?

En viitsis esittää miehelle kiinnostunutta.

Jos haluan olla toiselle ja itselleni rehellinen, valitsen miehen joka todellisesti kiinnostaa.

En myöskään esitä orgasmia, kuulun naisiin, joiden mielestä valehtelu on sairasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30358747:
En viitsis esittää miehelle kiinnostunutta.

Jos haluan olla toiselle ja itselleni rehellinen, valitsen miehen joka todellisesti kiinnostaa.

En myöskään esitä orgasmia, kuulun naisiin, joiden mielestä valehtelu on sairasta.

Mitä ihmeen tyhjää lätinää tää on? Mitä tahdot sanoa?

[QUOTE="a p";30359472]Mitä ihmeen tyhjää lätinää tää on? Mitä tahdot sanoa?[/QUOTE]

Jos joku ihminen ei kiinnosta, niin sinusta se on sitä, että rima on korkealla.

Eli "jota rima olisi alempana", naisen kuuluisi valehdella kiinnostunutta..

Mitä enemmän ymmärtää miehiä, sitä nirsommaksi tulee. Olen kaunis hoikka nainen, mutta mulle kelpas kyllä mies joka ei näytä täydelliseltä prinssiltä saduista. Silti siinä miehessä pitää olla jotain, joskus se tulee ilmi vasta luonteesta. Kun ulkonäkö ei anna sitä jotain, voi luonteen avulla siitä miehestäkin tulla jopa ulkonäöllisesti vastustamaton.

Tosin ylipainoista en huoli, mutta tuskin sinäkään aapee ylipainoista naista otat. Lisäksi on tiettyjä luotaantyöntäviä piirteitä kuten leuattomuus, possunenä, hyvin kapea lommoposkiset kasvot tai joku muu vastaava joka häiritsee toisen kasvoissa liikaa, johon ei auta luonnekaan.

Mutta en minä ainakaan mikään nirso ole. Kaikki miehet joiden kanssa olen ollut on tottakai olleet omaan silmääni miellyttäviä, mutta ihan tavallisia suurinosa. Jos naiset ei lähesty, on vika todennäköisesti ulosannissa ja pukeutumisessa (tyyli on tosi tärkeä varsinkin nuorille), ei siinä ettet näytä virheettömältä komistukselta.

Voi jee sentään, miten sää tästä toivut ikinä???

Hei mut, ei se oman tason nostaminenkaan hirveitä vaadi - vähemmän kaljaa, enemmän liikuntaa, vähemmän tupakkaa, vähemmäm ääliömäisiä iskuyrityksiä, realistinen kuva siitä, ettei ne naiset todellakaan ole sielä baarissa vain sinua miellyttääkseen - itseasiassa todella moni ei ole sielä miellyttääkseen ketään vierasta miestä, vaan ollakseen ihan niiden omien ystävien kanssa - josta pääsee seuraavaan asiaan -> ne naiset on sielä ystäviensä kanssa, niiden joiden kanssa hän pääsee ulos ehkä kerran vuodessa, niin olis kauheen kiva, jos siihen keskusteluun änkevä mies juttelis myös seurueen muiden naisten kanssa - koska se nyt yleensä on vaan hyvien tapojen mukaistakin, eikä kääntää selkää muille ja yrittää puhua vaan sen kanssa, jota kuvittelee kohta panevansa - humalatilastaan ja naisen sivilisäädystä riippumatta

Voi jee sentään, miten sää tästä toivut ikinä???

Hei mut, ei se oman tason nostaminenkaan hirveitä vaadi - vähemmän kaljaa, enemmän liikuntaa, vähemmän tupakkaa, vähemmäm ääliömäisiä iskuyrityksiä, realistinen kuva siitä, ettei ne naiset todellakaan ole sielä baarissa vain sinua miellyttääkseen - itseasiassa todella moni ei ole sielä miellyttääkseen ketään vierasta miestä, vaan ollakseen ihan niiden omien ystävien kanssa - josta pääsee seuraavaan asiaan -> ne naiset on sielä ystäviensä kanssa, niiden joiden kanssa hän pääsee ulos ehkä kerran vuodessa, niin olis kauheen kiva, jos siihen keskusteluun änkevä mies juttelis myös seurueen muiden naisten kanssa - koska se nyt yleensä on vaan hyvien tapojen mukaistakin, eikä kääntää selkää muille ja yrittää puhua vaan sen kanssa, jota kuvittelee kohta panevansa - humalatilastaan ja naisen sivilisäädystä riippumatta

Tai sitten käy vain huorissa, ei tule häirittyä suomalaisia naisia, te kun haluatte olla rauhassa. Paras vaihtoehto, että olette siellä baarissa keskenänne ja äijät menee huoriin.

Luulen, että naiset katkeroituisitte pahasti, jos miehet käyttäisivät enemmän maksullisia. Tätä katkeruutta näkee jo nyt, vinkumista kuinka ei löydy oikeaa tai sopivaa miestä, ei varmasti löydy kun niin moni mies on teille haistattanut paskat. Huvittavinta on teidän katkeruus ja rasismi, kateellisuus kun joku hommaa ulkomaalaisen tyttöystävän tai vaimon, siiderivalas vinkuu kuinka joku ei saa tätä ihanaa porsasta ja on pakko hommata ulkomaalainen. Ja muistakaa kaikki ulkomaalaiset naiset eivät ole huoria vaan te olette vain rasisteja, ette vain itse sitä ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja kas näin;30359665:
Luulen, että naiset katkeroituisitte pahasti, jos miehet käyttäisivät enemmän maksullisia. Tätä katkeruutta näkee jo nyt, vinkumista kuinka ei löydy oikeaa tai sopivaa miestä, ei varmasti löydy kun niin moni mies on teille haistattanut paskat. Huvittavinta on teidän katkeruus ja rasismi, kateellisuus kun joku hommaa ulkomaalaisen tyttöystävän tai vaimon, siiderivalas vinkuu kuinka joku ei saa tätä ihanaa porsasta ja on pakko hommata ulkomaalainen. Ja muistakaa kaikki ulkomaalaiset naiset eivät ole huoria vaan te olette vain rasisteja, ette vain itse sitä ymmärrä.

Totta siinä mielessä, että ei kaikki mutta monet suomalaisnaiset eivät pidä ulkomaalaisnaisista. Ja vielä yleisempää on ajattelu, että ulkomaalaisnaisella ei ole heille mitään annettavaa tai opetettavaa. Röyhkeyttä ja typeryyttä moinen nurkkakuntaisuus.

Suomalaisnaisen itsetunto onkin jotenkin ylitehostettu, siis siten, että tuntuu, että he ovat tavattoman ylpeitä identiteetistään miesten kanssa tasaveroisina, ja tämä ajatus usein hallitsee heitä jopa. Mutta ironista kyllä, usein heidän äjattelunsa, käytöksensä ja moraalinsa ei silti käytännössä ole ulkomaalaisten naisten tasoa. Kun sydämen sivistys puuttuu, ei yhteiskunta-asema riitä pitkälle, jos mies on vähänkin vaativampi.

En ole koskaan ajatellut olevani nirso. Miehen ei tarvitse olla rikas, hyvässä ammatissa tai edes erityisen komea. Mutta en ihastu helposti. Miehiä on ollut ja on kavereina, mutta parisuhteeseen tarvitaan enemmän. En voi alkaa suhteeseen, jossa ollaan kuin sisko ja veli. Kyllä toisen pitää sytyttää. Oma mieheni ei ole komea, mutta jollain tapaa karismaattinen kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja kas näin;30359665:

Jos maksullinen seksi on ihan kelpo vaihtoehto parisuhteelle, niin mieluummin kantsii mennä maksullisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30359733:
Jos maksullinen seksi on ihan kelpo vaihtoehto parisuhteelle, niin mieluummin kantsii mennä maksullisiin.

Ulkomaalainen nainen on myös hyvä vaihtoehto, suosittelen kuitenkin muuttamaan myös ulkomaille sen naisen kanssa. Tässä maassa ulkomaalainen nainen kohtaa niin paljon syrjintää, ennakkoluuloja ja rasismia suomalaisten naisten taholta, että tässä maassa on mahdotonta elää.

Totta siinä mielessä, että ei kaikki mutta monet suomalaisnaiset eivät pidä ulkomaalaisnaisista. Ja vielä yleisempää on ajattelu, että ulkomaalaisnaisella ei ole heille mitään annettavaa tai opetettavaa. Röyhkeyttä ja typeryyttä moinen nurkkakuntaisuus.

Suomalaisnaisen itsetunto onkin jotenkin ylitehostettu, siis siten, että tuntuu, että he ovat tavattoman ylpeitä identiteetistään miesten kanssa tasaveroisina, ja tämä ajatus usein hallitsee heitä jopa. Mutta ironista kyllä, usein heidän äjattelunsa, käytöksensä ja moraalinsa ei silti käytännössä ole ulkomaalaisten naisten tasoa. Kun sydämen sivistys puuttuu, ei yhteiskunta-asema riitä pitkälle, jos mies on vähänkin vaativampi.

Olen täysin samaa mieltä, mutta tämä tekstisi pätee yhtä hyvin myös suomalaismiehiin. Ilmeisesti kuitenkin jonkinlaista heräämistä on tapahtunut, koska keskustelupalstoilla sekä miehet että naiset valittavat toisen sukupuolen moukkamaisesta käytöksestä. Silti kummankaan sukupuolen käytöksessä ei ole tapahtunut mitään merkittävää parannusta IRL. Mielenkiintoinen ilmiö!

minä nostin tasoani miesten suhteen saatuani liian monta kertaa sontaa niskaani amiksilta.
miksi mä haluaisin itselleni jonkun naisia vihaavan autonasentajan jonka harrastuksina on kaljan juonti ja naisten, myös sen oman naisen, ulkonäön jatkuva haukkuminen ja sen lisäksi rahatkin aina lopussa? vaikka käyn töissä, ei se tarkoita että mina maksan kaiken koska kadetinrassaaminen ja kalja vie kaikki rahat.

En tiedä missä todellisuudessa tälläistä huomaavat elävät. Koska omassa lähipiirissäni en sitä huomaa. Jooo tietyille sterotypioille naureskellaan samalla tavalla kuin vastaavasti suomalisille.

Annetavaa ulkomaalaisilla varmasti on paljonkin ja asioita joita esim. minä heissä ihailen. Sen sijaan e ymmärrä miksi minun pitäisi samojataitoja tai ominaisuuksia oppia.

Mitä enemmän luen naisten ajattelua, sen hämmentävämpää on, että heitä on kyllä koulutettu, mutta näkemykset ja käytös ovat silti moraalisesti tai sisällöltään heikkotasoisia ulkomaalaiskokemuksiini nähden. Ennen kaikkea moraalius, muiden kunnioitus, hienovaraisuus ja itsekriittisyys ovat olennaisesti matalammalla tasolla.

Mutta toki tämä on ymmärrettävää sellaiselle, joka tuntee, millaista ajattelua moderni tasa-arvo pitää sisällään aatteena. Ironistahan on sekin, että ihminen ei välttämättä itse tiedä, mistä hänen käytöksensä ja ajattelutapansa tulevat.

Mitä enemmän luen naisten ajattelua, sen hämmentävämpää on, että heitä on kyllä koulutettu, mutta näkemykset ja käytös ovat silti moraalisesti tai sisällöltään heikkotasoisia ulkomaalaiskokemuksiini nähden. Ennen kaikkea moraalius, muiden kunnioitus, hienovaraisuus ja itsekriittisyys ovat olennaisesti matalammalla tasolla.

Mutta toki tämä on ymmärrettävää sellaiselle, joka tuntee, millaista ajattelua moderni tasa-arvo pitää sisällään aatteena. Ironistahan on sekin, että ihminen ei välttämättä itse tiedä, mistä hänen käytöksensä ja ajattelutapansa tulevat.

Itsekriittisyyden puute johtuu osittain tästä ja tälläisistä asenteista. Poimin tämän yhdestä keskustelusta.

"Suosittelen kaikille käymään yliopistolla naistutkimuksen peruskurssin. Miehenä se on todella hämmentävää seurattavaa, kun sinänsä asiapitoisten ja mielenkiintoisten luentojenkin sanoman voi tiivistää siihen, että jos naisilla vaikka jotain vikoja olisikin niin nekin ovat miesten syytä. Ymmärrän noiden viehätyksen feminismiin taipuvaisten naisten suuntaan, sillä kyllä itseänikin lämmittäisi jos saisi kuunnella tuollaisia empowerment luentoja, joissa kerrotaan, että miten hieno mies minä olen ja kaikki vikanikin ovat toisten syytä."

Olen täysin samaa mieltä, mutta tämä tekstisi pätee yhtä hyvin myös suomalaismiehiin. Ilmeisesti kuitenkin jonkinlaista heräämistä on tapahtunut, koska keskustelupalstoilla sekä miehet että naiset valittavat toisen sukupuolen moukkamaisesta käytöksestä. Silti kummankaan sukupuolen käytöksessä ei ole tapahtunut mitään merkittävää parannusta IRL. Mielenkiintoinen ilmiö!

Joo, mä oon ollut pioneereja näissä kysymyksissä netissä :) On tervetullutta, että kysellään omia lähtökohtia ja omaa suhdetta yhteiskuntaan.

Ja musta on vielä aika uutta, että suomalaiset naiset itse miettivät näitä kysymyksiä. Kuinka moderni individualismi ei välttämättä olekaan se paras tai ainoa totuus. Muualla Euroopassa ei ole koskaan yhtä tanakasti uskottu siihen mun nähdäkseni varsinkaan naisten taholta ja se tavallaan avaa ikkunan kaltaisilleni, jotka tuntevat sen heikkoudet. U.S.A. on ainoa, jossa usko moderniin individualismiin on ollut/on vieläkin kovempaa, mutta sielläkin on mun nähdäkseni selkeästi enemmän soraääniä tästä ajattelutavasta kuin meillä naisilla.

[QUOTE="vvvv";30359824]Mutta niinhän juuri miehet näkevät asiat: se etteivät saa baarista seuraa, johtuu vain naisten sikamaisista käytöstavoista- ei suinkaan miehestä itsestään.[/QUOTE]

Minun mielestä lähes jokainen nainen arvioi itsensä yläkanttiin, johtuu luultavasti siitä että itseään tasokkaimilta miehiltä on helpompi saada seksiä, toisinpäin tämä skenaario ei toimi oikeastaan ikinä. Nämä kaikkia panevat, römpsän perässä juoksevat miehet sitten pilaavat koko kuvion muilta miehiltä, kun se vanha mummokin luulee, että komea äijä rupeaa myös vakavaan suhteeseen, vaikka kyse on vain tilapäisseksistä johon kelpaa lähes ketä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kas näin;30359748:
Ulkomaalainen nainen on myös hyvä vaihtoehto, suosittelen kuitenkin muuttamaan myös ulkomaille sen naisen kanssa. Tässä maassa ulkomaalainen nainen kohtaa niin paljon syrjintää, ennakkoluuloja ja rasismia suomalaisten naisten taholta, että tässä maassa on mahdotonta elää.

Jännää, yleensä miehet ovat rasistisempia kuin naiset. Mutta kun noinkin simppeli ratkaisu löytyi jo viestissä #14, niin ei kai tässä mitään sen kummempaa ongelmaa ole.

Yhteistyössä