Hyvä maku sulla AivisEsko muuten näki Paulin livenä ihan hiljan. Oli vetämässä keikkaa pienessä intiimissä paikassa parin naisartistin kaa. Pelimies, ei mikään humppaheikki !
Mä tiedän. Näkisittepä mun miehen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvä maku sulla AivisEsko muuten näki Paulin livenä ihan hiljan. Oli vetämässä keikkaa pienessä intiimissä paikassa parin naisartistin kaa. Pelimies, ei mikään humppaheikki !
Jos kerran saa itse valita suomalaisista tunnetuista miehistä niin
Väänäsen Kari ja Kalle Isokallio ovat.
Noiden rinnalle vois heittää muutamankin nuoren kollin, eikä ne kollit näyttäs näiden miesten rinnalla just miltään.
muoks. lisäyksenä Ismo Apell!
Satuttiin kerran samaan jonoon kaupassa, enkä vaan voinut olla tuijottamatta. Jotakin erikoista hänessä on, seksikkään katseenkin lisäksi (no piti vähän flirtata).![]()
Miten tuo pauli näyttää tuossa kuvassa ihan siltä, kun olisi botoksia otsassa ja täyteaineet poskissa?-yök
-yök
-yök
-yök
-yök
-yök
Mut tää on hot:
![]()
On kyllä jurrissa melko vinkee tapaus.Haapasalo noista on ihan ok, ainakin kun ei ole ihan sikajurrissa.
Miten tuo pauli näyttää tuossa kuvassa ihan siltä, kun olisi botoksia otsassa ja täyteaineet poskissa?