Naiset! Nääkö tosiaan on suomalaisia miesihanteitanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuuloke-Esko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Läpi vuoden joulupossun näköisiä miehiä, ja öbauttiarallaa parhaassa iässään!

-Ville Haapasalo
-Sami Hedberg
-Kalle Lamberg
-Tuomas Enbuske
-Janne Kataja
-Stan Saanila

Nää nyt tuli ekana mieleen kun on olleet ruudussa ahkeraan. Villelläkin aina niin sottanen olemus haiseva pipo päässään, ja aamupuurot risuparrassaan että hyh hyh sentään. Stan samanmoinen ilman pipoo.

Eikä kellään luureja päässä! :LOL:

Ei mulla muuta. Pyykkilautamassu-Esko poistuu ny studiolta ;) (y)

En oo Villen pipoa haistellut ni en tiedä tuosta, mutta
kyllä mä Villestä tykkään - hän on niiiiiiin symppis!
Ja ihan hauskan näkönenkin:
haapasalo_822.jpg

• Tykkää
Reactions: Elena777
Läpi vuoden joulupossun näköisiä miehiä, ja öbauttiarallaa parhaassa iässään!

-Ville Haapasalo
-Sami Hedberg
-Kalle Lamberg
-Tuomas Enbuske
-Janne Kataja
-Stan Saanila

Nää nyt tuli ekana mieleen kun on olleet ruudussa ahkeraan. Villelläkin aina niin sottanen olemus haiseva pipo päässään, ja aamupuurot risuparrassaan että hyh hyh sentään. Stan samanmoinen ilman pipoo.

Eikä kellään luureja päässä! :LOL:

Ei mulla muuta. Pyykkilautamassu-Esko poistuu ny studiolta ;) (y)

-yök
-yök
-yök
-yök
-yök
-yök

Mut tää on hot:

pauli_etu2610in_503_vi.jpg

No tuo Ville Haapasalo-turriainen on ihan ok. Sen puhe on jotenkin miellyttävän oloista. En oikein muista listatuista erityisemmin tykkää.

Nicke Lignell oli reilut kymmenen vuotta sitten aika komea ilmestys, lettinsä kanssa. :p En nyt noista muista suomalaisista julkkiksista niinkään tiedä. :whistle: Tony Kakko tietty, mutta vaan koska, Sonata :X3: :love:

Ehkä Kalle Lamberg olisi noista miellyttävin vaihtoehto.
Noin niinku muuten pyykkilautavatsalla tai timmillä kropalla ei itselle suurta merkitystä.
Ehkä enemmänkin viehättää einiintimmi-symppis.
Muuten tärkeintä on äly,huumorintaju,mukava(kiltti) luonne ja miellyttävät kasvot.
Pieni rosoisuus miehessä ei haittaa,liian puunattu ja siisti mies on vastenmielinen.

Tässä sen näkee että mies voi olla läski ja silti päästä pinnalle. Naisen täytyy olla kaunis ja hoikka päästäkseen edes radioon
En ihan täysin alleviivaa tuota, mutta naisen nyt yleisesti oletetaan edustavan sitä "kauniimpaa" sukupuolta

Siis miten nuo julkkismiehet liittyy naisten miesmakuun? Ei julkisuus sitä tarkoita, että on kaikkien naisten märkien päiväunien kohde. Ammattiensa takia nuo miehet ovat julkisuudessa, aivan sama ovatko hottiksia vai ei. Esim. Sami Hedberg on loistava koomikko. Pidän hänen jutuistaan, mutta en mä hänen kanssaan sänkyyn menisi. Ville Haapasalo on mun mielestä kuvottava. :sick:

Tuossa joku laittoi kuvan Pauli Hanhiniemestä. Hän kyllä kelpaisi samojen lakanoiden väliin mun kanssa. :D:love: Muita suomalaisia ihania miehiä ovat mm. Tommi Korpela, HP Parviainen, Harri Syrjänen. Ulkomaalaisia ihanuuksia ovat mm. George Clooney, Johnny Depp, Jeff Bridges, Jason Momoa.

Pyykkilauta on huono päänalunen.....

Juu kyllä on. Mut kato ku neitokaiset tykkää riisua pikkarinsa ja olla mukana touhussa kun ne pestään Eskon pyykkilaudalla hellävaraisesti biopesumömmöä käyttäen.
Keksitään jotain yhteistä kivaa silläaikaa kun ne roikkuu jossain kuivumassa :cool:

Hyvä maku sulla Aivis (y) Esko muuten näki Paulin livenä ihan hiljan. Oli vetämässä keikkaa pienessä intiimissä paikassa parin naisartistin kaa. Pelimies, ei mikään humppaheikki !

Humpassa ei o mitään vikaa. Niih!
Kun humppa raikaa niin siitä tulee hilpeä olo ja hyvä mieli.

(Sitä paitti vanhan kaartin humppaäijät, ainaskin jotkut heistä on olleet semmoisia pelimiehiä, et ihmetellä pitää missä välissä ovat ehtineet soittamaan. Isoppojat kerto.)

Pauli on symppis mut mä en voi sietää hymykuoppia. :cautious:

Mut nuo miehet on varmaan pärjänneet hauskoilla jutuillaan.
Jos pitäisi valita tyhjäpää adonis - komistus vai vähän pullukka seuramies, niin seuramies.

Humpassa ei o mitään vikaa. Niih!
Kun humppa raikaa niin siitä tulee hilpeä olo ja hyvä mieli.

Humppa raikakoon, kunhan Esko ei oo paikalla :LOL: Siitähän repee hermot :censored:

Tiijättekö mitä on TVH -musiikki?

No Esko kuuli siitä ekan kerran eläissään alkuviikulla telkusta. Olikohan kyse suomipumpusta Ruotsin laivalla tai soittelemassa Ruotsin suomalaisille? Mutta se vaan ja ainoastaan kelpasi siellä jossain.

Anyway, se on tango-valssi-humppa -musaa. Jos toi kolmiyhteys on suomalaisuuden määre :ROFLMAO:, ni Esko ei kyl oo sensortin "suomalainen" :cool: :LOL:

Nojuu, nää on makuasioita. Kaikki on oikeassa omalla tavallaan :)

Jos kerran saa itse valita suomalaisista tunnetuista miehistä niin
Väänäsen Kari ja Kalle Isokallio ovat.:love:
Noiden rinnalle vois heittää muutamankin nuoren kollin, eikä ne kollit näyttäs näiden miesten rinnalla just miltään.:coffee:

muoks. lisäyksenä Ismo Apell!
Satuttiin kerran samaan jonoon kaupassa, enkä vaan voinut olla tuijottamatta. Jotakin erikoista hänessä on, seksikkään katseenkin lisäksi (no piti vähän flirtata).:)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä