Naiset kun teitä oikein haluttaa

ja ette ole saanut pitkään aikaan oikeaa seksiä, oikeaa koskettelua......ja kun halut oikein on pinnassa.....tuntuuko teistä että pimpero räjähtää? Paineen tunne? Että on pakko saada täytettä sisään? :p :whistle: :p :eek: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
ja ette ole saanut pitkään aikaan oikeaa seksiä, oikeaa koskettelua......ja kun halut oikein on pinnassa.....tuntuuko teistä että pimpero räjähtää? Paineen tunne? Että on pakko saada täytettä sisään? :p :whistle: :p :eek: B)
Sinun Saapuneet kansio on täynnä (haluan kysyä yo. liittyvää asiaa luottamuksellisesti).
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
itte oon moni toimi nainen enkä pelkää omaa kivaa= ei räjähdys vaaraa....................
Vaan omatoimikaan ei ole sama asia kuin toisen läheisyys...ei riitä loputtomiin...minulla ainakaan....tai ei riitä niin että olisin tyytyväinen....
Ihana, kova, kiihkeä ja kiimainen K....i tekisi paljon ihanampaa, eikö...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mph2:
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
itte oon moni toimi nainen enkä pelkää omaa kivaa= ei räjähdys vaaraa....................
Vaan omatoimikaan ei ole sama asia kuin toisen läheisyys...ei riitä loputtomiin...minulla ainakaan....tai ei riitä niin että olisin tyytyväinen....
Ihana, kova, kiihkeä ja kiimainen K....i tekisi paljon ihanampaa, eikö...
Joo ja oikeat toisen kädet...kosketus....kieli.... :D :p :D
 

Yhteistyössä