Naiset kertokaapa saatteko ison O;n yhdynnässä..?

Tuosaahan se kysymys tulikin..itse aniharvoin saan ja aika laimeana tuleekin..Mutta asiasta on keskusteltu ja meillä seksi on aina ollutkin kaiken kattavaa..ja jos pitää pikaiset hoitaa,niin se tehdään suuseksillä sitten ja jatketaan pidemmälle kun aikaa on.

Entäpä sitten miehen suhtautuminen siihen,että sinun nautintosi taataan muulla tavalla,kuin yhdynnässä?
Tyydyttääkö hän sinut käsin,suulla tms.?
Entä onko sellaisia naisia jotka eivät ole miehelle kertoneet,ettei O tule pelkällä yhdynnällä?
Kuinka moni myöntää teeskentelevänsä?

Pahalla en kysele,vaan ihan mielenkiinnosta.Itse täytyy sanoa,että edellisissä suhteissa on näitä kaikkia ollut..:/

Nykyisessä sitä on pystytty(minäkin rehdisti uskaltanut haluistani kertoa)puhumaan ja leikkisästi kokeilemaan mikä tuntuu hyvältä.
Olemme molemmat seksistä paljon nauttivia ja ajatuksella,et kummastakin täytyy tuntua hyvälle loppuun saakka.Mies ei halua itselle nautintoa,ellei saa samaa minulle :)
 
Vastaan vaimon puolesta: hän saa yhdynnässä huomattavasti voimakkaamman orkun kuin käsin. Käsin aikaansaatu orkku laimentaa tiedossa olevaa yhdyntäorkkua ja siksi hän ei halua minun käsittelevän/nuolevan itseään kovin kauaa.
 
eli tilanne miksi tätä kysyn on tämmöinen..
ystäväni hieman humalan huuruisena tyttöjen iltana avautui minulle.Ja kertoi ettei ole kertaakaan saanut orgasmia nykyisensä kanssa.Yhdessä ovat olleet jo parisen vuotta..
Ystäväni kertoi suhteen alussa ennen varsinaista seurustelua teeskennelleensä orgasmin.Lähinnä ujouttaan pyytää mieheltä muuta,kuin yhdyntään.No monet alkavat suhteethan vaan seksin puitteissa yhdynnällä.Sitten myöhemmin sitä haluaa tutustua toisen mieltymyksiin paremmin seksinkin sarallla.Näin meilläkin meni mieheni kanssa.Tosin alusta saakka oli kylläkin sangen tietoinen naisen kropasta ja mitä sille voikaan tehdä.
Ystäväni miehellä ei kuulemma ole lainkaan käsitystä.Nyttemmin asia on ystäväni kohdalla sama.On saanut itsensä omien sanojen mukaan "oravan pyörään".Totta kyllä on,että jos nyt parin vuoden teeskentelyn jälkeen vetää maton tämän miehen alta,niin pahalta tuntuu molemmista.Mies tietty syyllistää itseään ettei ole naista saanut tyydytettyä.Miksi syylistäisi,jos on on hakusessa ollut koko ajan homma...Ystäväni pelkään suhteen kariutumista jos kertoo asiasta..

Itse yritin tietysti rohkaista ottamaan ohjat käsiin ja ohjailla hienovaraisesti miestä toimimaan hänen nautinnon eteen.Ystävälläni tulee se ujous edelleen vastaan.
:ashamed:
Mieskin on vähän ehkä herkästi haavoittuvaa sorttia,että voisi kysellä että onko nykyisessä seksissä jotakin vikaa.Vinkkailin myös,että kokeilisivat vaikkapa ihan pimeässä koskettelua jne. ei edes näkisi toista,niin ei voisi ujostellakaan :)

on todella surkea olo ystävän puolesta.Seksi on kuitenkn suhteessa molemmille kuuluva nautinto.Surkea olo myös miehen puolesta jos saa tietää tekevänsä tietämättömyyttään liian vähän naisen eteen..
 
minä saa aina =) Mutta jos itse saan toivoa,haluan ensin ulkoisen hitahchilla sitten tulen yleensä 1-3 kertaa sisäisesti ennen miestä ja sitten tulen vielä viimeisen kerran samaan aikaan. Mä olen tällainen orgasmitehdas :LOL: myönnän olevani myös kyltymätön. Helposti tulee monta kertaa päivässä. Viikonloppu tulin yhtenä päivänä 6 kertaa. Orkkujen määrä riippuu ihan kiihotuksen tilasta ja siitä missä vaiheessa kierto on menossa. Oletetun oviksen aikaan tulen usein monasti yhden yhdynnän aikana kun taas loppukuusta tulen vain 1 kerran. Jos en saa ensin ulkoista niin sitten yleensä tulen yhdynnän aikana vain kerran. Tuo alku orkku on yleensä tosiaan takuu monelle tulevalle orkulle jotka ovat todella voimakkaita.Kuinkahan sekavasti tämä oli taas selitetty :heart:
 

Yhteistyössä