Naiset, hiljaisiksi yhdynnän aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suu tukkoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suu tukkoon

Vieras
Olen joissain viesteistä lukenut erilaisia keinoja joita tytöt/naiset käyttävät äänensä vaimentamiseksi yhdynnän aikana. Eräs tyttö käski poikaystäväänsä "laittamaan vaan laittamaan kättä suun eteen". Eräs poikaystävänsä kertoi tyttöystävänsä itse laittaneen käden suunsa eteen koska talossa oli sisko käymässä.

Miten on naiset, tukitteko itse koskaan suutanne yhdynnän aikana? Tai käskettekö poikaystäväänne laittamaan käden suunne eteen?

No ei normaalisti tuota ongelmia olla hiljaa yhdynnän aikana...olen välillä hiljaa ja välillä äänekäs.Takaapäin rakastellessa on helppo painaa kasvot tyynyyn jos oikein tekee mieli huutaa. =)

Eipä ole tullut mieleenkään tukkia suutani. Poikaystävää minulla ei ole, vaan ihan mies, mutta hänenkään en taatusti käske suutani tukkia. Jotenkin luonnoton ajatus mielestäni, jos joskus jotakin ääntä kuuluu, niin kuulukoot, mutta tarvittaessa sitä osaa olla myös hiljaa.

Olen sitä hiljempaa mitä paremmalta tuntuu.. ja jähmetyn paikalleni.. :)
Varmaan hirveä pettymys miehelle.. Yritän hiukan pitää ääntä, jotta toisella osapuolella olisi kivempaa, teeskentelen siis.

Aikanaan pimukaveri joutui asumaan samassa huoneessa pikkuveljensä kanssa. Neiti oli tuolloin jotain 20-vuotias ja veljensä jotain 6 vuotta nuorempi. Huone oli jaettu sermillä niin, että kummallakin oli oma tilansa. No siellä tuli oltua yötä monta kertaa ja kyllähän ton ikäisenä panettaa tilanteesta riippumatta, jos nainen on vain iskuetäisyydellä. Hiljaa piti naida takaapäin kylkiasennossa ja pitää peittoa pään päällä ja tyynyä suun edessä. No onneksi tuo neiti oli luontojaan hiljaista tyyppiä eikä me sitten kertaakaan jääty kiinni. Toinen äärilaita oli myöhemmin kuvioihin tullut tyttöystävä. Poikamies asunnossa, kun ruvettiin ihan aikuisten oikeesti naimaan niin siinä heräsi varmaan koko lähio siihen mekkalaan, mikä neidistä lähti. Niin, että sorry vaan, jos joku teistä on joutunut viettämään unettomia öitä Pernossa, Turussa.

Minulla on varma konsti.Maalarinteippiä muutama kierros naisen pään ympäri.Ei kuulu kun kiimaista muminaa.Aikansa kun rehkii naisen kimpussa,nainenkaan ei enää jaksa sanoa edes kissaa.Silloin hellästi irrottaa teipit pois naisen pään ympäriltä.Ja sitten ollaan onnellisina,tyydyttyneinä sylikkäin.

Alkuperäinen kirjoittaja sohfvfwis:
Minulla on varma konsti.Maalarinteippiä muutama kierros naisen pään ympäri.Ei kuulu kun kiimaista muminaa.Aikansa kun rehkii naisen kimpussa,nainenkaan ei enää jaksa sanoa edes kissaa.Silloin hellästi irrottaa teipit pois naisen pään ympäriltä.Ja sitten ollaan onnellisina,tyydyttyneinä sylikkäin.

Minäkin olen tuota joskus miehelleni ehdottanut, mutta sanoo, ettei voi laittaa sitä teippiä, kun se ei jotenkin sovi sänkyyn! Oli tilanne melkein mikä tahansa, niin minulla vain kontrolli pettää ja ihan mitä vaan voi tulla suusta ulos ja kuinka kovaa tahansa. Jälkeen päin hävettää, jos muut kuulivat. Rakastellessa sellainen ei tule edes mieleeni, että rajoittaisin jotenkin itseäni. Se kuuluisa todellisuudentaju vain lentää lopulta ikkunasta ulos.