Kämmen naisen suun eteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimentamista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimentamista

Vieras
Minusta on nautittavaa pitää kättä naisten suun edessä yhdynnän aikana tai muuten vaan. On niin mukavaa keskeyttää naisen argumentti laittamalla vaan kämmen suun eteen ja odottaa että hän vähitellen alistuu siihen. Myös seksin aikana on ihanaa pitää naisten ääntely hiljaisena ja opettaa hänet nauttimaan sensuellisti kämmenestäni suunsa edessä.

Miten on miehet ja naiset, onko teillä iloisia kokemuksia asiasta? Kommentoitavaa? On mukavaa opettaa naisia käden suun eteen laittamiseen ja jopa pitämään siitä.

Meillä menee tasan toisin päin. Nainen huokailee, voihkii, ääntelehtii, puhuu, puhuu rumiakin ja tunnelma on aivan mahtava. En halua mitenkään estää tätä.

Alkuperäinen kirjoittaja HALIinalle:
Olisi niin ihanaa jos kumppanini tekisi joskus noin. Jo ajatus kiihottaa. Oon tehnyt miehelle välillä niin, se oli ihan kivaa ja mies näytti nauttivan...

Kerro lisää, mikä siinä kiihottaa/vetoaa? Kuvaile tuota kertaa enemmän.

Mikä siinä oikein kiihottaa? Alistaminenko?
Itseäni se ei kiihota ollenkaan, päin vastoin. Olen pari kertaa puraissut tai näykännyt miestä käteen kun on tunkenut sen suun eteen, joskus kun on orgasmi juuri tulollaan voi imaista sormea, mutta harvoin sitäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja sormi suussa:
Mikä siinä oikein kiihottaa? Alistaminenko?
Itseäni se ei kiihota ollenkaan, päin vastoin. Olen pari kertaa puraissut tai näykännyt miestä käteen kun on tunkenut sen suun eteen, joskus kun on orgasmi juuri tulollaan voi imaista sormea, mutta harvoin sitäkin...

Tunne että pehmeä kämmen työnnetään suun eteen. Ja hidas alistuminen. Sitä voi myös nuolla, todella nautinnollinen tunne kun suolaista kämmentä pidetään suun ja ehkä osittain nenän edessä.

Voi myös katsella peilistä, avuton lady miehen käsi suunsa edessä silmät ymmyrkäisenä. Ja voi päästellä mmppphhhh-ääniä!