Naiseni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...tunnustus ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

...tunnustus ?

Vieras
""En ole koskaan tuntenut tai huomannut kiihoittuvani tai kiinnostuvani seksuaalisesti ennen mekaanista klitoriksen ärsytystä."" Mikä on tuo ihminen? Täysin kylmä , superuskollinen? Aviomiehenä joka tuntee viinilaadut, ruusulajikkeet ja hienot hotellit suhteemme historiasta , tämä repliikki oli täysi kastraatio. Mitä mun pitäisi ajatella tästä eteenpäin? Tuntuu kuin pikku hutsutkin nauraisivat avioliitolleni. Tangon pyörteissä tyttö saattaa kuiskata pikkareidensa kostuvan... Onko kaikki vain järkeväksi luultua näytelmää?

Kyllä tämän on pakko olla provo! Tuota toki tunnelma vaikuttaa eli virittää ""tunnelmaan"". Mutta itsellä ei kyllä pikkarit ole koskaan kastuneet TANSSIESSA! Höh.

Taitaa olle todella loistava mielikuvitus naisellasi jos tanssiessa jo pystyy niin hyvin seksiä ajattelemaan, että pikkarit kastuu. Tai sitten yksinkertaisesti vaimoasi on ""panettanut""

Jos ihan törkeästi ""panettaa"" niin silloin voi olla sellainen olo. Mutta kyllä VARSINAINEN kiihottuminen vaatii enemmän kuin ruusuja, takkatulta ja tanssimista!

""Jos panettaa, niin kyllä tanssiessa VOI kostua pikkarit! Ainakin meillä ""latinonaisilla"", koska tanssihan on tunnetta ja flirttiä (esileikkiäkin) parhaimmillaan ----> HUOM. oikean parterin kanssa ei siis jokaisen, vaik kuin silmiin katsois = kemia/yhteys pitää olla tanssivien välillä. Ehkä ei Suomessa moinen tunne niin yleistä?""

Anteeksi nyt, mutta mitä nämä viinilaadut ja ruusulajikkeet tässä tekevät?

Mieheksi, jonka pitäisi siis tuntea viinilaadut ja ruusulajikkeet kuin myös hienot hotellit, sinun pitäisi osata myös ilmaisun selkeys ja oikeinkirjoitus.

Nyt en oikein viitsi edes kommentoida.

Sekosipa juttu täydellisesti , anteeks ny... Siis yli 10 vuotta olen suhteessamme rakennellut romanttisia kuvioita ja vedättänyt seksielämäämme... ja nyt käy ilmi että kaikki oli turhaa ! Jopa aivan outo tyttönen totesi tanssilattialla kiihottuneensa enemmän kuin vaimo koskaan. Osaan muuten tanssia eikä peilikään säry. Eikö tämä tunnustus kerro sen että olen yhdentekevä ihminen ja paikallani voisi olla lähes kuka tahansa.

En tiedä onko vaimosi kylmä vai mitä on, mutta on mielestäni aika outoa, jos ei ikinä kiihotu jo ajatuksissaan mistään.

Ja toinen mikä on ehkä vielä oudompaa, on se että sinä et ole kymmenen vuoden aikana tajunnut, että vaimosi ei ole koskaan kiihottunut muuta kuin mekaanisesta klitoriksen ärsytyksestä. Eikö tämä jo kerro jotain teidän väleistänne ja ehkä hieman sinunkin rakastajan taidoista. Ei taida tanssitaidot ja viiniasiantuntemukset auttaa, jos toisen ihmisen käytöksen ja reaktioiden huomiointi on noin alkeellisella tasolla.

Ihan mielenkiinnosta haluttaisi olla kärpäsenä katossa katsomassa teidän rakasteluanne, että mitä teette toisillenne ja miten ihmeessä voit olla huomaamatta, että vaimo ei ole kiihottunut.

nyt ihmeessä vaikka seksiterapiaan ennen eroanne tai avatkaa nyt jotenkin noi tunnelukkonne muuten. Jos jonkun muun kanssa aukee niin ongelma on parisuhteessanne! Jos ei aukee yhdessä niin erotkaa ... ""kidutukseltahan"" tuo jo kuullostaa. Tsemppiä!

Minä taas kiihotun pelkistä ajatuksista (eiköhän se sentään ole tavallisinta), mutta orgasmi muuten kuin omin käsin on erittäin vaikeaa. Se ottaa taas monella miehellä luontoon, kuvittelevat kait että ""vika"" on heissä : (.

Kaipa me ihmiset ollaan niin erilaisia. Puuttuuko naiseltasi muussa elämässä mielikuvitus? Mielikuvitushan se on, mikä saa ajatuksen kiihottaviin juttuihin ja asentoihin : )

Älä ainakaan ala kuvitella, että SINUSSA olisi jotain vikaa, ettet kiihota naista. Varmaan olet ihan kiihottava tapaus, koskapa jo tanssiessa nainen voi kanssasi kiihottua. Jotkut miehet ovat niin miehekkäitä, ja osaavat tanssia sillä tavoin hitaalla ja varmalla tyylillä, että sekin voi kiihottaa.

Minulla on valitettavasti sama tilanne nykyiseni kanssa. Ongelmaa ei ole ollut parin edellisen poikaystävieni kanssa, mutta nämä suhteet kestivät vain reilun vuoden ja päättyivät koska kohtelivat minua lopulta huonosti, ei tietenkään alussa. Kuitenkin olin todella ihastunut molempiin, ja heidän kanssaan kiihotus oli myös henkistä, ja suutelu sai aikaan perhosia vatsassa.
Nykyisen kanssa aloitin seurustelun ehkä liian pian edellisen
loppumisen jälkeen, mutta tunsin olevani ihastunut ja viihdyn hänen kanssaan. Hän on huomattavasti kiltimpi kuin edelliset ja tekee kaikkea mahdollista romanttista ja huomioi minua ihanasti.
Tiedän, että jokin minussa on vikana, koska todella tunsin
rakkauden ym. fyysisesti silloin kun suhteet olivat epätoivoisia ja nyt ei tunnu juuri miltään. Tasaiselta ja kivalta. Ei nipistele vatsasta eikä muualta..
Onko pohjalla se tottumus, että ei ole mieheltä (isältään) saanut rakkautta ja sitten epätoivoisena tuntee jotain vain silloin kun saa hyljeksivää kohtelua...

Tuota, anteeksi nyt mutta en ymmärrärtänyt oikein mikä on ongelmana?

äläkä nyt sekoita asioita toisten tyttösten sanomisilla.

Siis mitä vaimosi ""tunnusti"" sinulle?

ainoastaan henkilökohtainen, pitkä terapia voi auttaa tunnelukkojen purkuun. Siihen on siis kyseisen henkilön itse oma-aloitteisesti tarvetta tunnettava - eli siihen haluun avata lukot - ja alettava siihen prosessiin. HUOM! kukaan muu ei voi sitä tehdä hänen puolestaan tai pakottaa/OHJATA ketään mihinkään tunnelukkojen avaamiseen!!!

Kenenkään toisen ihmisen ei pidä myöskään odottaa mitään ""tuloksia"" näissä asioissa. Esim. jos toinen aloittaa ""matkan minuuteen"" niin sitten tulos on se, että hän lämpenee minua kohtaan ja kaikki on hyvin. Näinkin voi kuitenkin myös käydä. ""Matka minuuteen"" on rankka matka ja siinä ""rapatessa roiskuu"" usein kaikki ja vie voimat esim. usein työntekemiseltä, joten työasiat oltava mieluiten vakaat ja hallussa.
Tsemppiä!

ja rahaa palaa pitkään (vuosia?) prosessiin rutkasti. Voi olla myös, että ihmisen tempperamentti on nyt vaan tasainen ja ""järkevä"" ... silloin tuskin syytä aloittaa mitään tunnelukkojen avaamisia (jollei ihminen itse tunne mitään tarvetta siihen, kun elämä hyvin muutenkin), koska ei se tempperamentti siitä mihinkään muutu.

Kyse lienee siitä mitä kukakin kiihoittumisena pitää. Joku pitää jo oikeaa mielialaa, toinen vasta sitä kun pikkuhousut kastuvat. Mutta ethän oikeasti kuvitellut naisen KIIHOTTUVAN ruusuista ja viineistä? Eivät nuo asiat kiihottumiseen johda mutta intiimiyttä lisäävät kyllä.

Ja jos nainen tangon pyörteissä sanoo pikkuhousujen kostuvan, se ei tarkoita että niin käy. Kunhan flirttailee.

Jaa, eivät johda mihinkään... Huomaatko että tämä totuus vie pohjan lähes kaikelta miesten käytökseltä naisen kanssa. ""Ellit"" vinkuu mieheltä huomioon ottamista ja romantiikkaa , mutta lopuksi tunnustavat ettei sellaisella ollut paskankaan vaikutusta! Naiset näyttelevät koko elämänsä, riippuen siitä ketä yrittävät miellyttää. Mies voi olla sika , mutta nainen on kaksinaamainen tasa-arvoa hyväksikäyttävä ...nainen.

Ap, eihän Nina sanonut, ettei ne viinit ja ruusut johda mihinkään, vaan että se lisää intiimiyttä. Sehän on hyvä asia. Eli ei ne missään nimessä ole turhia.

Mitä tuohon lausahdukseen tulee; se saattaa olla sellainen loppuunajattelematon miete, jonka tarkoitus on vain ilmaista, että hänellä klitoris on erittäin herkkä kehon alue.

Olen itse joskus päästänyt suustani sellaisia lauseita, joiden sanakäänteitä olisi kannattanut miettiä toiseen kertaan. Aina ei vain jaksa niin miettiä, mitä kaikkia merkityksiä niillä sanoilla on. Naiset ja miehet kun ajattelevat asioita eri tavalla. Onneksi.

Niin sillä hellyydenkipeydellä ja halipulalla ei todellakaan ole mitään tekemistä seksuaalisen kiihottumisen kanssa. Se ei silti tarkoita ettäkö rakkautta ei olisi. Jos ei olisi rakkautta, ei sitä haluaisi hellyyttäkään. Seksuaalinen kiihottuminen taas... en minäkään kovin helpollla kiihotu, vaikka kostua saatankin.. Kiihottuminen on jotain enemmän.. se onsuoranaista himoa. Ja se ei kutsusta tule käymään, se vaatii jotain enemmän, sähköä ilmaan ja mekaniikkaa. tulisia katseita ja kuumia suudelmia.

Nyt on pakko laittaa itsensä tähän soppaan.Molempi parempi. Toiset puhuu kemiasta, jota ei voi selittää. Toiset taas siitä oudosta tarpeesta tuntea turvallisuutta ja välittämistä ennen seksiä. Uskoisin useamman naisen haluavan huomiota, joka ilmenee viinillä, kukilla, hajuilla ja maulla. Hän odottaa, että mies pitää häntä talouttaankin tarkeämpänä, ja sitten hän voi antautua seksin lumoihin. Tämä ei sulje pois puhdasta himoa jotakuta lajitoveria kohtaan. Siinä puhutaan eläimellisten(kin) tarpeiden tyydyttämisestä. Uskoisin kaiken olevan kuitenkin korvien välissä ja asenteessa. Jos negatiiviset ajatukset toisesta valtaavat ei nainen voi haluta omaa vanhaa jo niin tuttua kumppanikseen. Sitten voi ottaa unelmien huomaavaisen ja komean (ja poissa arjesta olevan) ihanan miehen kumppanikseen. Voihan tällä olla lajinrikastamisenkin kanssa tekemistä?! Kuitenki, siskot ja veikot: kaikki onkiinni korvien välistä. Kannattaa ajatella mitä kannattaa ajatella!

Iirikselle ja muille. Mun mielestä hellyys, halit ja vain yksinkertaisesti toisen koskettamisen ilo ja himo kietoutuvat yhteen. Rakkaudellisessa intohimossa on niin monta vivahdetta, äidinrakkaudesta ""katuhuoran himoon"", pyyteettömyydestä itsekkyyteen ja samalla se sekä sattuu ja tekee sanomattoman onnelliseksi, itkettääkin.

Minä kiihotun rakastetustani pelkästä kädestä pitämisestä. Maailma tulee hetkeksitäydelliseksi. Orgasmeja olen huono saamaan, mutta se ei merkitse mulle mitään, humallun toisen läheisyydestä. Ja mielestäni rakkaudeton seksi ei tunnu juuri miltään, oli mies kuinka taitava ja ihana hyvänsä.

Tämä ap-insinööri ei ole oikein ymmärtänyt mistä on kysymys. Näillä kukilla, etc huomionosoituksilla saadaan nainen pysymään itsellä ja ne varmistavat naisen ylipäätään tulevan halukkaana sänkyyn. Sen jälkeen on, tai pitäsi olla, itsestään selvää, että nainen viritetään kiimaan tästä naisten säätönappulasta, klitoriksesta, sekä niistä kaikista muista nautinnolliseen seksiin liityvistä paikoista. Näitä muita olleellisia paikkoja ovat myös pillun sisälla olevat säätöpaikat, kuten g-piste, pillun takareuna ja pillun etuseinän pohja. Tämä saattaa tuntua mekaaniselta, mutta niitä voi ajatella vaikka aku-pisteinä, joiden hierominen antaa nautintoa. Ap:n kannattaisi tutustua näihin oleellisiin nautinoa tuottaviin asiohin, kun tuosta viinintuntemuksesta ei seksissä ole mitään apua. Vaimon kommentti taisikin olla ap:lle vinkki siitä, että herra voisi opetella muutakin kuin viinimaistelua. Joten ei muuta kuin nettiä selaamaan ja tutustumaan naisten erogeenisiin pisteisiin. Niiden tuntemisestä on muuten enemmän hyötyä, kun viinien tuntemisesta.

Yhteistyössä