Naisena kysyn, mitä arvelisitte kuvan auton maksavan (ensi silmäyksellä)?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Huhhuh!
Facebookissa kun näin tuon tyttöni ostaman auton niin veti mielen matalaksi; että mitä v**tua soon mennyt tekemään?!

Isänsä sitten informoi, että ei tuo rassi maksanut kuin 1500€. Huoh...

Aika moni arvas, että se on halpa :)
 
Lex
[QUOTE="vieras";27149264]konetta en nää joten jää ulkokuoren varaan. Renkaat on feikki pöly kapselit.
Veikkaan maali kerroksen perusteella. 1999-2005[/QUOTE]

Kyllä mä erotan tossa ihan selvästi vanteen, takarenkaassa venttiilikin törröttää =)
 
autotyttö
Krhm minä veikkasin sataa tonnia. Siis satatuhatta euroa. Toki kuva oli kännyn näytöllä pieni ja vilkaisu nopea,mut selkeästi en tajua autojen päälle. :D

Mies näki tossa kesällä grillijonossa vanhan tuttunsa. Juttelivat aikansa ja kun tuttu lähti, mies sanoi minulle "pelaa nykyään ammatikseen pokeria kuten varmaan autostakin huomasit". En huomannut ja katselin miestä kysyvänä. "Uusi Audi, erikoisvanteet..." Juu, olihan se, harmaa ja uudehkon näköinen :D
 
rietas
[QUOTE="aloittaja";27149356]Huhhuh!
Facebookissa kun näin tuon tyttöni ostaman auton niin veti mielen matalaksi; että mitä v**tua soon mennyt tekemään?!

Isänsä sitten informoi, että ei tuo rassi maksanut kuin 1500€. Huoh...

Aika moni arvas, että se on halpa :)[/QUOTE]

Siis ymmärsinkö oikein, että sä kuvittelit tyttäres ostaneen kalliin hienon bemarin ja kokeilit tässä aloituksessa, kuvittelisko kukaan muu sitä kalliiksi?
 
"vieras"
Kyllä mä erotan tossa ihan selvästi vanteen, takarenkaassa venttiilikin törröttää =)
No ne jotka osaa kertoo todellisen auto markkinan. Mitä kannattaa ostaa mitä ei?

Nuoriso samalla hinnalla sais ihan näyttäviä autoja. Ei bemua. Itse ostasin valkosen vaikka (mene kuraan). Liikaa nostettu on peestä. Tule mieleen ooppeli. Takaspoileri voi olla mutta yli ammuttu näyttää siltä että lähdet lentoon(dantes speek tyyliin). Vanteet on se joka pistää silmään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27149489]annat liika kaasua saa pyörimään.[/QUOTE]

bemu ei pyöri vaikka liikaa kaasua, voin jo mutu tuntumalta sanoa. Jämäkkä kori alas laskettenuna. Pitää perän pyöriä mutta miten hallitset.
 
"vieras"
Näin naisena sanoisin, että näyttää olevan jo aika vanha raato, joten kilometrejäkin lienee mittarissa kiitettävästi. Kirjainsarjan perusteella olettaisin sen olevan diesel.

En ole mikään tämän merkin fanittaja, joten kovin kyllä semmosessa ehkä parissa tonnissa liikkuisin. Luultavasti siitä pyydetään enemmän :D.
 
[QUOTE="vieras";27149557]Etuvetoisella nainen puskee suoraan penkkaan tai osuu vastaantulijaan nokka edellä. Bemarilla pyörähtää ja vastaantulija tulee kyljestä sisään = kyydissäolijat ruumispusseihin ja ajorata siivotaan letkulla.[/QUOTE]


Edelleen miten niin naiset?
 

Yhteistyössä