naisen vartalosta

  • Viestiketjun aloittaja normikroppa
  • Ensimmäinen viesti
normikroppa
minkälainen vartalo kiihottaa miehiä? Mulla itselläki on c-kupin rinnat, masussa vähän pehmeyttä ja pepussa, mutta muute aikalailla normaali. harrastan liikuntaa jne.

Itse ei kait ole kroppani kanssa sinut koska en kehtaa olla alasti miesten nähden, jotenkia aina ajattelen, että he katsovat vain olemattomia läskejäni...

Kukaan ei ole valittanut, päinvastoin...

 
mvv
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 13:31 normikroppa kirjoitti:
minkälainen vartalo kiihottaa miehiä? Mulla itselläki on c-kupin rinnat, masussa vähän pehmeyttä ja pepussa, mutta muute aikalailla normaali. harrastan liikuntaa jne.

Itse ei kait ole kroppani kanssa sinut koska en kehtaa olla alasti miesten nähden, jotenkia aina ajattelen, että he katsovat vain olemattomia läskejäni...

Kukaan ei ole valittanut, päinvastoin...
Ei se ole niin tarkkaa. Kaikenlaisille kropille löytyy himoajansa. :)
 
Hei ap! Mulla on tosi kaukana mistään normikropasta, iso #&%?$!* ja paksut reidet. Lapsen myötä läskiä kerääntyy jopa käsivarsiin ja selkään.

Siis ne miehet, jotka musta kiinnostuvat, eivät varmaan ole olleet etsimässä sitä Karita Tuomolaa. Ja taas ne miehet, jotka haluavat "missin", eivät halua mua.

Omalla miehelläni on vähän vatsassa ylimääräistä ja painoindeksikin taitaa olla lievän ylipainon puolella.

Kumpikaan meistä ei ole yleisen ihanteen mukainen, mutta molemmat olemme toistemme mielestä vallan kiihottavia pakkauksia.
 
kerran valinnut
Sellainen vartalo naisella pitää olla mihinkä mies on joskus silmänsä iskenyt, eli iän, äitiyden yms takia saa muutoksia tulla mutta ei niin että painoa kertyy kilotolkulla tai jotain muuta vastaavaa ja asialle ei tehdä mitään. Jos toinen pitää kunnostaan ja ulkonäöstään huolta, on se myös toisen osapuolen velvollisuus. Ja tietenkin hyvän vartalon sisällä pitää olla terve mieli.
 
Mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 13:31 normikroppa kirjoitti:
minkälainen vartalo kiihottaa miehiä? Mulla itselläki on c-kupin rinnat, masussa vähän pehmeyttä ja pepussa, mutta muute aikalailla normaali. harrastan liikuntaa jne.

Itse ei kait ole kroppani kanssa sinut koska en kehtaa olla alasti miesten nähden, jotenkia aina ajattelen, että he katsovat vain olemattomia läskejäni...

Kukaan ei ole valittanut, päinvastoin...

Kuvauksesi asiat kuulostavat naiselliselta ja seksikkäältä.
 
Miehen mielipide
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 13:31 normikroppa kirjoitti:
minkälainen vartalo kiihottaa miehiä? Mulla itselläki on c-kupin rinnat, masussa vähän pehmeyttä ja pepussa, mutta muute aikalailla normaali. harrastan liikuntaa jne.

Itse ei kait ole kroppani kanssa sinut koska en kehtaa olla alasti miesten nähden, jotenkia aina ajattelen, että he katsovat vain olemattomia läskejäni...

Kukaan ei ole valittanut, päinvastoin...
Kuvauksesi perusteella sinulla on oikein hyvä kroppa. Pieni pyöreys / muutama ylimääräinen kilo on seksikästä ja sellaista "naisellista pyöreyttä". Kyllä naisella pitää olla naisellinen ja kroppa josta saa myös kiinni. Minusta ei ole kiva kun kylkiluut tuntee jos naista halaa.

Paljon molempia vartaloita nähneenä valitsen valitse "naisellisen pyöreän".

 
Kyllä kummankin osapuolen kropan pitää olla ainaskin kohtuu kunnossa, jos haluu nauttii seksistä. Jos mulla ois selluliittiset tolppareidet, kädet valkoista taikinaa ja kaksoisleuka niin nautinnot jäis saamatta. Ja jos ukon maha löytyis mun polvilta ja henki salpautuis lihakasan alle, niin ei se muuta kuin oksettais.
 
hyvä juttu
Kiva, että miehet, ainakin osa heistä, pitää muutaman ylikilon omaavista naisista, mä olen juuri sellainen, enkä kyllä pidä itsestäni, sillä ne kaikki ylikilot, ainaskin melkein, on sijoittuneet vatsaan...

On minua kyllä kehuttu seksikkääksi, mutta en itse ole sitä mieltä
:(

Pitäis varmaan vaan yrittää hyväksyä itsensä, tai sit jumpata niin maan perusteellisesti. Oma mieheni on minuun tyytyväinen, tiedän sen hänen käytöksestään, ja hän aina sanoo mulle että oot just bueno !
Voisinpa uskoa sen..
 
meillä
Itse ollut aina tyytyväinen omaan kroppaan. Tällä hetkellä enemmän sinut kuin 10 vuotta aikaa. (silloin normaalin/alipainon rajoilla)
Nyt paino siinä 60 hujakoilla, useammin kilon taikka parin yli. Pituutta n.170 cm. C-kuppi. Olen kyllä sitä mieltä että rintani saisivat olla pienemmät. Nämä kun tuppaavat olemaan tiellä.. Lenkkeillessä ja nukkuessa vaivaavat eniten.
Kiinteä ja jänteikäs. Ainakin oma mies pitää. Hän on hyvin urheilullinen. (90/190)
Eräs sinkkuystäväni sanoi tässä taannoin että pehmeämmät naiset ovat niitä parempia. Sopivasti muotoja tarkoitti hän. Luonnollisuus on kuitenkin itseni ja luulempa että suurimman osan mielestä kaunista. =)
 

Onneks täällä jokaisella on erilainen maku, muuten elämä olis tosi
ykstoikkosta. Jokaisessa ihmisessä on jotain erilaista, hienoa ja kaunista,
vaikkei oliskaan nykyisiin malli-ihanteisiin sopiva.
Joku tykkää laihasta, joku pyöreästä, joku pitkästä, joku pätkästä :) jne.

Ja kai meillä kaikilla on joku paikka kropassa tms. joka ei ihan miellytä.
Mutta silti voi olla sinut vartalonsa kanssa.

Mä itse oon aina ollut ihan normaalipainoinen ja pituuskin on jees!
n. 63-64kg ja 173cm. Silti mussa on masussa pyoreyttä, vaikka vyötäröstä oon aika hoikka. Mä oon aika rintava F75! ja ainakin teinivuosina olisin
luopunut osasta rintavarustuksestani. Mutta nykyään ei enää mua haittaa,
ellei tule terveydellisiä ongelmia, hartia tms.
Raskausaikana sain arpia vatsaan ja ne vähän haittaa nykyään, mutta, kun
on saanut niin ihanan pojan, niin nekin on pikkujuttu!!!
:heart:
 
jorma
Väitän, että miehiä on kahdessa kategoriassa:

Peppumiehet ja tissimiehet.

Itse olen peppumies eli kiinnitän huomiota peppuun enemmän ja sen muoto sekä pyöreys yhdistettynä lantioon ja vielä pyllistys asentoon saa verennnn kiertämään HRRR. :heart: :heart:
 
my name
Kokemuksesta sanon...

Lähes kaikenmuotoiset naiset kelpaa miehille. On olemassa sen lisäksi poikkeusmiehiä, joille ei kelpaa.

Naisille ei kelpaa kaikenmuotoinen mies. Toki poikkeuksia löytyy tässäkin.

Kovasti naiset uskottelee että se olisi toisin päin, vaan ei ole!
 
mustaharmaa
Mä olen miettinyt tuota viimeaikoina aika paljon. Olen suhteellisen pitkä ja toisen lapsen raskauskilojakin on vielä aika reippaasti (eli löysää läskiä pitkin kroppaa), silti jostain kumman syystä atleettikroppainen komia mua lyhyempi mies käy muhun ihan kuumana B)
 
Nainen
Tuntuu olevan niin, että eivät läheskään kaikki miehet ole niin hirveän tarkkoja muutamasta ylikilosta. Moni on sanonut, että pieni pehmeys on ihan paikallaan, mutta eri asia varmasti on sitten roikkuva läski.

Tiedän monia viehättäviä hiukan ylipainoisia naisia.
 
Mullepa sanos baarissa ihana mies tossa hmmm. puolitoista kuukautta sitten että mun koolla ei ole mitään väliä.
160cm ja sillon 98kg, nyt "vaan" 93 =)
Hää oli kyllä muutenkin aivan poikkeuksellinen.

Juu ja omakin ukko tykkää kyllä, tosin tukee tällä erää myös mun laihista.
 
Tämä ikuinen ongelma.. Itse en ole vielä tähän ikään mennessä (26) hyväksynyt itseäni sellaisena kuin olen. Tulen varmaan olemaan aina aivan liian kriittinen itseäni kohtaan. Peilistä näkyy aina "liian lihava", ainakin jostain kohtaa.. :/ Harrastan urheilua 3-5krt viikossa, eikä vartalossani muiden mielestä olekaan mitään vikaa. Varsinkaan mieheni mielestä. Hän on sanonutkin, että olen parhaassa kunnossa koskaan. Lasta en ole vielä saanut, on kyllä toivelistalla! Pelottaakin hieman, kuinka sitten käy kieroutuneelle ajatusmaailmalleni... Olen ajatellut, että ihanaa, kun raskaana ollessa "saa olla" iso maha. Mutta miten sitten synnytyksen jälkeen.. Jospa sitten ei kerkeäisi asiaa ajattelemaan...

Ystäväpiirissäni on monen näköisiä ja kokoisia naisia, jotka melkein kaikki pääasiassa seurustelevat! Eiköhän se kuitenkin ole ihan ihmisestä itsestään kiinni pitääkö mies, ei niinkään siitä ulkonäöstä ja niistä kiloista. Tai, varmaan niitäkin miehiä on joille ne kilot ovat pääasia ja sen jälkeen tulee muut asiat...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2006 klo 19:59 Sunshine kirjoitti:
Tämä ikuinen ongelma.. Itse en ole vielä tähän ikään mennessä (26) hyväksynyt itseäni sellaisena kuin olen. Tulen varmaan olemaan aina aivan liian kriittinen itseäni kohtaan. Peilistä näkyy aina "liian lihava", ainakin jostain kohtaa.. :/ Harrastan urheilua 3-5krt viikossa, eikä vartalossani muiden mielestä olekaan mitään vikaa. Varsinkaan mieheni mielestä. Hän on sanonutkin, että olen parhaassa kunnossa koskaan. Lasta en ole vielä saanut, on kyllä toivelistalla! Pelottaakin hieman, kuinka sitten käy kieroutuneelle ajatusmaailmalleni... Olen ajatellut, että ihanaa, kun raskaana ollessa "saa olla" iso maha. Mutta miten sitten synnytyksen jälkeen.. Jospa sitten ei kerkeäisi asiaa ajattelemaan...

Ystäväpiirissäni on monen näköisiä ja kokoisia naisia, jotka melkein kaikki pääasiassa seurustelevat! Eiköhän se kuitenkin ole ihan ihmisestä itsestään kiinni pitääkö mies, ei niinkään siitä ulkonäöstä ja niistä kiloista. Tai, varmaan niitäkin miehiä on joille ne kilot ovat pääasia ja sen jälkeen tulee muut asiat...
Vasta synnytyksen jälkeen aloin hyväksyä itseni sellaisena kuin olen. vaikka olenkin nyt pyöreämpi ja vähän on sitä mahareppuakin jäljellä, niin itse olen tyytyväinen, ja se on mielestäni kaikkein tärkeintä.
 
Nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2006 klo 10:30 hippimamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2006 klo 19:59 Sunshine kirjoitti:
Tämä ikuinen ongelma.. Itse en ole vielä tähän ikään mennessä (26) hyväksynyt itseäni sellaisena kuin olen. Tulen varmaan olemaan aina aivan liian kriittinen itseäni kohtaan. Peilistä näkyy aina "liian lihava", ainakin jostain kohtaa.. :/ Harrastan urheilua 3-5krt viikossa, eikä vartalossani muiden mielestä olekaan mitään vikaa. Varsinkaan mieheni mielestä. Hän on sanonutkin, että olen parhaassa kunnossa koskaan. Lasta en ole vielä saanut, on kyllä toivelistalla! Pelottaakin hieman, kuinka sitten käy kieroutuneelle ajatusmaailmalleni... Olen ajatellut, että ihanaa, kun raskaana ollessa "saa olla" iso maha. Mutta miten sitten synnytyksen jälkeen.. Jospa sitten ei kerkeäisi asiaa ajattelemaan...

Ystäväpiirissäni on monen näköisiä ja kokoisia naisia, jotka melkein kaikki pääasiassa seurustelevat! Eiköhän se kuitenkin ole ihan ihmisestä itsestään kiinni pitääkö mies, ei niinkään siitä ulkonäöstä ja niistä kiloista. Tai, varmaan niitäkin miehiä on joille ne kilot ovat pääasia ja sen jälkeen tulee muut asiat...
Vasta synnytyksen jälkeen aloin hyväksyä itseni sellaisena kuin olen. vaikka olenkin nyt pyöreämpi ja vähän on sitä mahareppuakin jäljellä, niin itse olen tyytyväinen, ja se on mielestäni kaikkein tärkeintä.

Minulle tuli myös varmuus omasta vartalosta nimenomaan synnytyksen jälkeen. Kaikki ikään kuin loksahti paikalleen ja osasin katsella itseäni suvaitsevaisesti. Tosin synnytyksen jälkeen imetys laihdutti minua 5 kg laihemmaksi, mitä ennen olin ollut ja se oli jo vähän liikaa.

Nyt uutta vauvaa odottaessa on mukavaa seurata masun pyöristymistä. Yritän liikkua niin paljon, että ylikiloja ei tulisi, mutta vatsa tuossa tietenkin kasvaa omaan tahtiinsa.
 

Yhteistyössä