Naisen tajuton flirtti ja vihjailu duunissa.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ookko tosissasi. 25-35v nainen tulee tälle palstalle ja mitä hän näkee? Joko jotain kilttimiehen omituisia paatoksia tai sinun ja setiksen vanhojen ukkojen läähpuuh juttuja. Tai sitten rähinöidään jostain aiheesta, kunnes setis tunkee taas jonkun läähpuuh jutun. On aivan kaksplus perheellisten juttuja juu. Kyllä siinä se naikkonen lähtee aika hyvin äkkiä katselemaan muita palstoja. Varmaan 80% on jotain pervojuttuja teiltä, tai sitten joku varttiryssä kertoilee kuinka pari muuttomiesta pani sitä eron jälkeen hihihi ja muita huomionhaku tarinoita.
Tätä mä tosiaan jaksan ihmetellä, miten nuo ukot ovat tänne eksyneet. Ei kauheasti varmaan vaikkapa esikoista odottavaa tulevaa äitiä kiinnosta jäädä tänne palstalle, kun eteen lävähtää noiden huru-ukkojen jutut.
 
Tätä mä tosiaan jaksan ihmetellä, miten nuo ukot ovat tänne eksyneet. Ei kauheasti varmaan vaikkapa esikoista odottavaa tulevaa äitiä kiinnosta jäädä tänne palstalle, kun eteen lävähtää noiden huru-ukkojen jutut.
Tissivideon vuoksi aikoinaan suurin joukoin tulivat.😁
Videon ja lehtijutun tästä linkkasin muistaakseni Rättiksen mammakalenteriketjuun.🤔

Tämän palstan potentiaali voisi olla huikea.
Kommunikaatio-ongelmia parisuhteissa ja perheissä on paljon. Täällä on hyvä mahdollisuus oppia naisen ja miehen sielunmaailmasta yhtä sun toista - täällä näistä voidaan puhua avoimesti!
Hyvä, että meillä on täällä useita miehiä.❤

Itse olen saanut palstalta irl-kavereita ja paljon tukea vaikeina aikoina, jopa romanttinen suhdekin minulla oli yhteen palstalaiseen.☺
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Tissivideon vuoksi aikoinaan suurin joukoin tulivat.
Videon ja lehtijutun tästä linkkasin muistaakseni Rättiksen mammakalenteriketjuun.

Tämän palstan potentiaali voisi olla huikea.
Kommunikaatio-ongelmia parisuhteissa ja perheissä on paljon. Täällä on hyvä mahdollisuus oppia naisen ja miehen sielunmaailmasta yhtä sun toista - täällä näistä voidaan puhua avoimesti!
Hyvä, että meillä on täällä useita miehiä.

Itse olen saanut palstalta irl-kavereita ja paljon tukea vaikeina aikoina, jopa romanttinen suhdekin minulla oli yhteen palstalaiseen.
Ihanan naiivi lähestymistapa ja myyntipuhe😍😍😍😍🤗🤗🤗 voi hertsileijaa sentäs🥰🥰🥰 totuus: siis mää panin sitä ja sit tota ja sit niitä molempia ja hei, nyt mä kirjoittelen mun pissaamisista hihi🤗🤗🤗
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Tissivideon vuoksi aikoinaan suurin joukoin tulivat.
Videon ja lehtijutun tästä linkkasin muistaakseni Rättiksen mammakalenteriketjuun.

Tämän palstan potentiaali voisi olla huikea.
Kommunikaatio-ongelmia parisuhteissa ja perheissä on paljon. Täällä on hyvä mahdollisuus oppia naisen ja miehen sielunmaailmasta yhtä sun toista - täällä näistä voidaan puhua avoimesti!
Hyvä, että meillä on täällä useita miehiä.

Itse olen saanut palstalta irl-kavereita ja paljon tukea vaikeina aikoina, jopa romanttinen suhdekin minulla oli yhteen palstalaiseen.
vieläkös löytäisit sen tissiketjun ?
 
vierailija
Hyvä muistutus noille "ennen täällä keskusteltiin vain perheasioista"-valittajille. (y) Palstalle on luultavasti tullut enemmän politiikasta väittelyä, mutta muuten aiheet ovat pysyneet samoina - mammat ovat vain muuttuneet pirteistä äideistä tiukkapipoisiksi menopaussimammoiksi.

On täällä edelleenkin ketju lainakuvista, tosin harvoin täydentyvä.
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/perjantain-tissiketju.2326734/
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: setis
Hyvä muistutus noille "ennen täällä keskusteltiin vain perheasioista"-valittajille. Palstalle on luultavasti tullut enemmän politiikasta väittelyä, mutta muuten aiheet ovat pysyneet samoina - mammat ovat vain muuttuneet pirteistä äideistä tiukkapipoisiksi menopaussimammoiksi.
Kyseisiä tyytymättömiä kiukuttelijoita varten on olemassa Perhe-elämä osio, lapsiinkin liittyviä löytyy. Mutta he nauttivat eniten trollaamisesta ja toisten haukkumisesta.
 
  • Haha
Reactions: setis
vierailija
Mites tälle aloittajalle kävi? Muistaakseni luin jotain vastauksia, mutta kadotin ne kun tietty porukka otti tämän(kin) ketjun lapsellisen riitelemisensä paikaksi.

Olisi kiva kuulla, mikä on tilanne nyt. Työpaikkaromanssit kun tuppaa olemaan aika usein hieman monimutkaisia.
 
vierailija
Hyvä muistutus noille "ennen täällä keskusteltiin vain perheasioista"-valittajille. Palstalle on luultavasti tullut enemmän politiikasta väittelyä, mutta muuten aiheet ovat pysyneet samoina - mammat ovat vain muuttuneet pirteistä äideistä tiukkapipoisiksi menopaussimammoiksi.

On täällä edelleenkin ketju lainakuvista, tosin harvoin täydentyvä.
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/perjantain-tissiketju.2326734/
Mikä susta sitten on tullut? Elähtänyt ukko, joka saa kiksejä aasialaisnaisia esittävien kuvien laittamisesta. Oot varmaan ihana aviomies ja lapsetkin ylpeitä isukkinsa harrastuksesta.
 

Yhteistyössä