naisen orgasmien saannista

Häiritseekö miehiä se, jos nainen laukeaa useasti esileikin ja/tai yhdynnän aikana? Vai kiihottaako se?
Joskus mua itteeni häiritsee se, kun saa "liian helppoon" (ei ole mikään provo!) eli orgasmiherkkä ja yritän sitten vähän niin kuin jarrutella tilannetta.
*kaiken maailman ongelmat sitten vaivaakin...*
 
Äsken miehen kanssa oltuani, alkoholia hiukan nauttineena, sain esileikin aikaan neljä viisi kertaa, sitten on miltei pakko mennä jo itse asiaan, ja siinäkin kahdesti. On taas alamahan lihakset kipeenä huomisen päivää ja se tässä just mättääkin...
 
Bad Woman
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 23:13 ragdoll kirjoitti:
Äsken miehen kanssa oltuani, alkoholia hiukan nauttineena, sain esileikin aikaan neljä viisi kertaa, sitten on miltei pakko mennä jo itse asiaan, ja siinäkin kahdesti. On taas alamahan lihakset kipeenä huomisen päivää ja se tässä just mättääkin...
Mulla ei koskaan tule maha kipeäksi. :/
 
Voi olla, että saadessani ison-O:n, jännitän alavatsaa, supistelen varmaan sen verta voimakkaasti. En tiedä... No, hyvälle se tuntuu, sitä ei käy kieltäminen! Musta tuntuu, että mieskin tykkää, kun sen verran antaa mun tulla. :whistle: ;)
 
Bad Woman
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 23:31 ragdoll kirjoitti:
Voi olla, että saadessani ison-O:n, jännitän alavatsaa, supistelen varmaan sen verta voimakkaasti. En tiedä... No, hyvälle se tuntuu, sitä ei käy kieltäminen! Musta tuntuu, että mieskin tykkää, kun sen verran antaa mun tulla. :whistle: ;)
Niin ja eikös se ole hyvää jumppaa vaan? :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2006 klo 08:52 Bad Woman kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 23:31 ragdoll kirjoitti:
Voi olla, että saadessani ison-O:n, jännitän alavatsaa, supistelen varmaan sen verta voimakkaasti. En tiedä... No, hyvälle se tuntuu, sitä ei käy kieltäminen! Musta tuntuu, että mieskin tykkää, kun sen verran antaa mun tulla. :whistle: ;)
Niin ja eikös se ole hyvää jumppaa vaan? :whistle:
jep. aika timmissä kunnossa ;)
 

Yhteistyössä