Naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huippujuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:
Hankala olla jos kumarrun niin saattaa näkyä liikaa...on aika korkea halkio takana. Vessassako riisuisin?

Niin juuri, se voi olla hankalaa, mutta toisaalta... aaah miten herkullista olisi nähdä;)
Vessa on aina hyvä paikka hoitaa nuo asiat, mikäli sinä haluat.

Noloa jos joku näkisi, minä täällä pillu paljaana. Olisiko se nautinto sinulle jos olisin niin nyt täällä+

[quote="Nella-78"

Kysyn haluatko minua nyt tässä? Missä teemme sen? Miten haluat olla+

Haluan sinut Muru vastaan. Tehdään se autossa ja mennään takapenkille kun kerran on iso auto. Jos saan ottaa sinut takaapäin villisti... Miten sinä haluat?
[/quote]

Olen kiimoissani , ja haluan mennään vain takapenkille vaikka ikkunoista näkyykin , tule minuun takaapäin aluksi . Nousen autosta ja kiedon hieman hametta suojakseni , menen takapenkille makaamaan.

Noloa jos joku näkisi, minä täällä pillu paljaana. Olisiko se nautinto sinulle jos olisin niin nyt täällä+

Aaah...paljas pillusi olisi ihanaa nähdä. Nautinto olisi jos näkisin sitä ihan oikeasti. Näin sähkön välityksellä voin vaan kuvitella;)

Aaah...paljas pillusi olisi ihanaa nähdä. Nautinto olisi jos näkisin sitä ihan oikeasti. Näin sähkön välityksellä voin vaan kuvitella;)

Olen varmasti hullu , mutta sinun mieliksi hivutan tässä halkion kautta stringejä alemmas ,. pöydän suojassa..

[quote="Nella-78"

Olen kiimoissani , ja haluan mennään vain takapenkille vaikka ikkunoista näkyykin , tule minuun takaapäin aluksi . Nousen autosta ja kiedon hieman hametta suojakseni , menen takapenkille makaamaan.
[/quote]

Me ollana aivan kiimaisia ja ei meillä muuta mielessä kun nautinto. Vikkelästi menään etuovets ulos ja nopsasti takapenkille. Onneksi on maasturi iso ja korkea auto. Kun päästään takapenkille niin nostelet pyllysi ja levittelet jalkojasi, sanot Muru minun pilluni on aivan tulessa..anna kova kullisi syvälle pilluni.

Olen varmasti hullu , mutta sinun mieliksi hivutan tässä halkion kautta stringejä alemmas ,. pöydän suojassa..

Et ole ollenkaan hullu vaan mahtavan ihanaa nainen!!! Minä istun täällä ja kohta tuntuu että otan kullini käteeni ja aloitan runkkaa sitä villisti...niin kiimainen olen! Kiitos että teet minun mieliksi...ja miten minä kestän nyt sitten täällä kun panettaa valtavasti ja tiedän että sinä istut siellä ilman stringejä...aaaaah

Ohjat minut takapenkille polvilleni ja itse seisot takanani työnnät hitaasti kovan kullisi sisääni..

Olet siellä takapenkillä ja pylly pystyssä, voihkit ja pyydät että anna kova kulli minulle. Otan otteen kullistani ja ohjaan sen sinun pilluun, otan otteen sinun lantiosta ja hitaasti mutta hellästi painan sen sisään...välillä pysähdyn ja vedän hittasti ulos kunnes taas työnnän sen sisään hellästi. Härnään sinut näin...

Ohjat minut takapenkille polvilleni ja itse seisot takanani työnnät hitaasti kovan kullisi sisääni..

Olet siellä takapenkillä ja pylly pystyssä, voihkit ja pyydät että anna kova kulli minulle. Otan otteen kullistani ja ohjaan sen sinun pilluun, otan otteen sinun lantiosta ja hitaasti mutta hellästi painan sen sisään...välillä pysähdyn ja vedän hittasti ulos kunnes taas työnnän sen sisään hellästi. Härnään sinut näin...

Nautin käsittelystäsi, makaan rentona ja alakaUTTA LAITAN SORMENI PILLUUNI TUNNUSTELLEN SAMALLA KULLIASI

Olenpas hullu...... pakko muistaa etten avaa haarojani jos joku tulee.Laitoin stringit visuusti käsveskaan..

Minäkin olen sitten yhtä hullu;) Sinä vaan sytytät minut niin valtavasti että kohta tuntuu että laukean...mutta ei vielä. Olisi niin ihanaa vaan runkka itseni ja antaa spermat lentää.. Kuitenkin pitäsi hillitä itseni. Pidä jalat tiukasti yhteen vaan kun olet ilman stringejä;)

[quote="Nella-78"

Nautin käsittelystäsi, makaan rentona ja alakaUTTA LAITAN SORMENI PILLUUNI TUNNUSTELLEN SAMALLA KULLIASI

[/quote]

Tunne sormesi kuinka se hyväilee pillusi ja tunnet kuinka kova kullini täyttää pillusi...hitaasti työnnän kullni aivan pohja asti. Kuulen kuinka sinä oikein huudat...ihanaa huutelet, paina lisää voihkit. Otan otteen sun haritoista ja vedän ja painan kullini tosi tiukasti sinun pilluun ja vedän ulos ja valtavalla työnnälla taas sisään..

Olenpas hullu...... pakko muistaa etten avaa haarojani jos joku tulee.Laitoin stringit visuusti käsveskaan..

Minäkin olen sitten yhtä hullu;) Sinä vaan sytytät minut niin valtavasti että kohta tuntuu että laukean...mutta ei vielä. Olisi niin ihanaa vaan runkka itseni ja antaa spermat lentää.. Kuitenkin pitäsi hillitä itseni. Pidä jalat tiukasti yhteen vaan kun olet ilman stringejä;)

Kesällä viimeeksi olin ilman pikkuhousuja kun olimme Heinolassa.

[quote="Nella-78"

[/quote]

Minä taas en käytä mitään housujeni alla kesällä...
Eikös ole mahtavaa tunne kun ei ole mitään alla?

[quote="Nella-78"

Tunne sormesi kuinka se hyväilee pillusi ja tunnet kuinka kova kullini täyttää pillusi...hitaasti työnnän kullni aivan pohja asti. Kuulen kuinka sinä oikein huudat...ihanaa huutelet, paina lisää voihkit. Otan otteen sun haritoista ja vedän ja painan kullini tosi tiukasti sinun pilluun ja vedän ulos ja valtavalla työnnälla taas sisään.. [/quote]

Nojaan aivan alas että saat työnnettyä aivan syvälle, olen auki sinulle

[quote="Nella-78"

Minä taas en käytä mitään housujeni alla kesällä...
Eikös ole mahtavaa tunne kun ei ole mitään alla?[/quote]

On, tuulella vain sattuu "vahinkoja", nolointa mitä sattui oli kun tulin eräästä kaupasta ulos ja tuulenpuuska lennätti korviin....

[quote="Nella-78"

Tunne sormesi kuinka se hyväilee pillusi ja tunnet kuinka kova kullini täyttää pillusi...hitaasti työnnän kullni aivan pohja asti. Kuulen kuinka sinä oikein huudat...ihanaa huutelet, paina lisää voihkit. Otan otteen sun haritoista ja vedän ja painan kullini tosi tiukasti sinun pilluun ja vedän ulos ja valtavalla työnnälla taas sisään.. [/quote]

Nojaan aivan alas että saat työnnettyä aivan syvälle, olen auki sinulle

[/quote]

Olet todella auki ja kova kullini menee aivan pohajn myöden. Pidän sen paikallaan ja nojaan sinuun, samalla hyväilen rintojasi ja käteni siirtyy alemmas ja aloitan hyväillä klitoristasi. Voihkit ja iniset ja pyydät että minä nussimaan sinut, täytä minut huutelet..

[quote="Nella-78"

On, tuulella vain sattuu "vahinkoja", nolointa mitä sattui oli kun tulin eräästä kaupasta ulos ja tuulenpuuska lennätti korviin....

[/quote]

Naisella voi juuri noita "vahinkoja" sattua. Itsekin olen nähnyt samanlaista ja voi wautsi miten matahavaa nähdä..

Olet todella auki ja kova kullini menee aivan pohajn myöden. Pidän sen paikallaan ja nojaan sinuun, samalla hyväilen rintojasi ja käteni siirtyy alemmas ja aloitan hyväillä klitoristasi. Voihkit ja iniset ja pyydät että minä nussimaan sinut, täytä minut huutelet..
[/quote]

Anelen olen aivan märkä nussi minua, täytä minut spermallasi LAUKEA tule....haluan olla pillu täynnä spermaasi..

[quote="Nella-78"

Naisella voi juuri noita "vahinkoja" sattua. Itsekin olen nähnyt samanlaista ja voi wautsi miten matahavaa nähdä..[/quote]

Olin aivan nolo , olin viellä silloin ajanut bikinirajat kiitoradaksi. joten ei epäselvää oliko stringit jalassa.

Anelen olen aivan märkä nussi minua, täytä minut spermallasi LAUKEA tule....haluan olla pillu täynnä spermaasi..

[/quote]

Sinä saat kun noin pyydät Muru sanon. Aloitan nussia sinut kovalla kullill, sisään ja ulos. Kullini on ihan kiiltävää sinun kiimaisesta nesteestä. Huudat anna lsiää kullia....täytä pilluni spermalla...haluan..haluan kaikki syvälle pilluni huudat. Kiihdytän vauhtini ja otan otteen sinun hiuksista ja vedän ja nussin sinut villisti, samalla sanon nyt narttuni aion nussi sinut... Tunnen kuinka pillusi oikein sykkii villisti, se lypsää kullini..ihanaa pillu huudan Muru, kohta tätytän sinut...

Naisella voi juuri noita "vahinkoja" sattua. Itsekin olen nähnyt samanlaista ja voi wautsi miten matahavaa nähdä..[/quote]

Toinen nolo tilanne oli kun minulla oli ohuen ohuet stringit jalass ja istuin eräällä terassilla , huomaamattani olin nostanut jalat toisellle tuolille ja näkymä sinne. kun havahduin erään miehen katseen punastuin todella, veskissä vasta tajusin että olin hikoillut sieltäkin ja märkyys paljasti kaiken.

Sinä saat kun noin pyydät Muru sanon. Aloitan nussia sinut kovalla kullill, sisään ja ulos. Kullini on ihan kiiltävää sinun kiimaisesta nesteestä. Huudat anna lsiää kullia....täytä pilluni spermalla...haluan..haluan kaikki syvälle pilluni huudat. Kiihdytän vauhtini ja otan otteen sinun hiuksista ja vedän ja nussin sinut villisti, samalla sanon nyt narttuni aion nussi sinut... Tunnen kuinka pillusi oikein sykkii villisti, se lypsää kullini..ihanaa pillu huudan Muru, kohta tätytän sinut...[/quote]

Lypsän , kulliasi nautin kun otat minut rajusti... vaadit minua pitämään kaiken sperman jonka lasket sisääni...

Lypsän , kulliasi nautin kun otat minut rajusti... vaadit minua pitämään kaiken sperman jonka lasket sisääni...

Tunnen kuinka voimmakkaasti pillusi lypsää kun nussin sinut rajusti. Voihkit ja huudat että anna tulla kaikki spermat van minulle ja kiihdytän lisää vaihtini. Pillusi oikein litisee kun kullini liukuu sisään ja ulos...oooh mikä ihana nussittavaa pillu sinulla onkaan Mura sanon. Kohta, kohta saat kaikki spermani ja täytän pillusi ihan täyteen. Sinä käyt niin kuumana ja olet ihan villi kiimasta, hengität raskaasti ja tunnen kuinka pillusi sykkii. Kohta laukeat ja vaadit minut tulemaan samaan aikaan. Vaadin sinut pitämään siten kaikki spermat kun laukean. Pidän, pidän voihkit...tule..jo...minä en kohat kestät sanot.. Ulkona näen kuinka ihmiset katselavat meitä, jopa yksi mies hyväilee itsesi kun katselee ikkunasta sisään..

Yhteistyössä