Naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huippujuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pilluni aivan repeämäisillään en koskaa ole työntänyt näin syvälle tätä .. aahhh. Työnnän sormeani lisää sisääsi koska näytät nauttivan , kullisi kovenee entisestään, alan hieromaan g-pistettäsi . Kysyn haluatko että teen näin, kerro jos mahtuu toinenkin sormi?
[/quote]

Näen kuinka pillusi melkein repeää kun iso leikkikalu menee sisään. Miten kiihottavaa nähdä! Kiimaiset nesteet valuu pillustasi ja lelusi menee sisään...oooh. Miten minä kestän katsella?
Pyydän sinut työntämään sormesi sisään ja kun se menee niin oikein voihkin nautinnosta...aaah. Kullikin kovenee lisää ja alat hieroa minua. Sanon tee lisää koska tämä tuntuu niinn hyvältä. Hengitän niin raskaasti ja on ihan vaikea seistä siinä edessäsi. Luulen kyllä että toinenkin mahtuu, mutta kestäänkö minä etten laukean ja spermat lentää kasvoillesi?

Älä viellä jos pystyt pidättämään... anelee......[/quote]

Okei, en lähde kun pyydät noin kauniisti. Pidättelen itseni ja hyväilen kullini housuni päältä niin ettei kukaan huomaa...huh.. Mitä sinä teet siellä nyt?

Näen kuinka pillusi melkein repeää kun iso leikkikalu menee sisään. Miten kiihottavaa nähdä! Kiimaiset nesteet valuu pillustasi ja lelusi menee sisään...oooh. Miten minä kestän katsella?
Pyydän sinut työntämään sormesi sisään ja kun se menee niin oikein voihkin nautinnosta...aaah. Kullikin kovenee lisää ja alat hieroa minua. Sanon tee lisää koska tämä tuntuu niinn hyvältä. Hengitän niin raskaasti ja on ihan vaikea seistä siinä edessäsi. Luulen kyllä että toinenkin mahtuu, mutta kestäänkö minä etten laukean ja spermat lentää kasvoillesi?

[/quote]

Pilluni on täynnä tekokalua. Sanon sinulle että nyt haluan tulla raiskatuksi sillä. Työnnän toisenkin sormen ja alan hieromaan heti anusaukon sisäpuolelta ja sanon anna tulla vaan , runkkaa kulta , ihanaa, ruiski kasvoilleni.

Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja:

Älä viellä jos pystyt pidättämään... anelee......

Okei, en lähde kun pyydät noin kauniisti. Pidättelen itseni ja hyväilen kullini housuni päältä niin ettei kukaan huomaa...huh.. Mitä sinä teet siellä nyt?[/quote]

Hieron salaa välillä , haaroista.

Pilluni on täynnä tekokalua. Sanon sinulle että nyt haluan tulla raiskatuksi sillä. Työnnän toisenkin sormen ja alan hieromaan heti anusaukon sisäpuolelta ja sanon anna tulla vaan , runkkaa kulta , ihanaa, ruiski kasvoilleni.

[/quote]

Nuo sanat saavat minut aivan hulluna kiimasta kun sanot että haluat tulla raiskatuksi sillä...aaah.Sinun pillusi on todella täynnä tekokalua. Kysynkin että maistuuko oikeia kulli sinne niin saisit maistella oikeaa spermaa. Tunnen kuinka hellästi työnnät toisenkin sormesi sisään...oooh...tuntuu niin hyvältä ja halun lisää, näet kuinka kullini on niin paksu ja kun pyydät minut runkkamaan lisää niin vedän kullini pitkin vedoin. Sanoit runkaa kullis kulta kovemmin, juuri noin lisää, lisää, ruiski kuumat spermat kasvoilleni.

Nuo sanat saavat minut aivan hulluna kiimasta kun sanot että haluat tulla raiskatuksi sillä...aaah.Sinun pillusi on todella täynnä tekokalua. Kysynkin että maistuuko oikeia kulli sinne niin saisit maistella oikeaa spermaa. Tunnen kuinka hellästi työnnät toisenkin sormesi sisään...oooh...tuntuu niin hyvältä ja halun lisää, näet kuinka kullini on niin paksu ja kun pyydät minut runkkamaan lisää niin vedän kullini pitkin vedoin. Sanoit runkaa kullis kulta kovemmin, juuri noin lisää, lisää, ruiski kuumat spermat kasvoilleni.

[/quote]

Huokailen raiskaa minut sillä , revi pilluani ..... Otat toisella kädellä hiuksistani kiinni ja toisella runkkaat kulliaasi, avaan huuleni annan suukkoja terskaasi , samalla kuiskin kastele minut spermallasi .... Haluan tulla raiskatuksi , se on fantasiani...

Huokailen raiskaa minut sillä , revi pilluani ..... Otat toisella kädellä hiuksistani kiinni ja toisella runkkaat kulliaasi, avaan huuleni annan suukkoja terskaasi , samalla kuiskin kastele minut spermallasi .... Haluan tulla raiskatuksi , se on fantasiani...

[/quote]

Työnnän lelusi sisään ja ulos kosteassa pillussa ja kun se menee sisään niin sinä oikein huudat...lisää, lisää. Rajummin ja kovemmin nussin pillusi lelullasi, pillusi oikein litisee. Miten kiihottavaa. Olen aivan hulluna kiimasta ja otankin kunnon ote sinun hiuksistasi ja vien päätäsi lehempänä kova kullini. Sanon avaa suusi senkin narttu niin runkkaan kyrpäni niin kovaa että täytän suutasi spermalla. Runkkaan villisti ja suukottelet terskani samalla kun kuiskaat käheällä seksikkäällä äänellä anna kaikki spermat tulla minuun, vain minulla kulta. Kohta saat spermat sanon ja näet kuinka kullini paisuu ja paisuu...

[/quote]

Minulla pikkarit rtosi märät , eikä vaihdokkeja mukana..[/quote]

Ihanaa, saisinpas maistaa nyt sinun kosteaa pillusi. Kullistani oikein valuu kiimaista nestettä ja tunnen kuinka bokserit ovat aivan limaisena. Haluan kohta runkkaa kovaa..

Työnnän lelusi sisään ja ulos kosteassa pillussa ja kun se menee sisään niin sinä oikein huudat...lisää, lisää. Rajummin ja kovemmin nussin pillusi lelullasi, pillusi oikein litisee. Miten kiihottavaa. Olen aivan hulluna kiimasta ja otankin kunnon ote sinun hiuksistasi ja vien päätäsi lehempänä kova kullini. Sanon avaa suusi senkin narttu niin runkkaan kyrpäni niin kovaa että täytän suutasi spermalla. Runkkaan villisti ja suukottelet terskani samalla kun kuiskaat käheällä seksikkäällä äänellä anna kaikki spermat tulla minuun, vain minulla kulta. Kohta saat spermat sanon ja näet kuinka kullini paisuu ja paisuu...[/quote]

Otat minut rajusti , vaadit avaamaan suuni kokonaan yritän vastustella ettet laukeaisi suuhuni. Pelkään että tukehdun, yritän nopeuttaa laukeamistasi hieromalla g-pistettäsi jotta saisit orgasmin .Samalla yritän kääntää avointa suutani pois päin. Tiedostat kuitenkin että haluan tulla OTETUKSI....

Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:
quote]

Otat minut rajusti , vaadit avaamaan suuni kokonaan yritän vastustella ettet laukeaisi suuhuni. Pelkään että tukehdun, yritän nopeuttaa laukeamistasi hieromalla g-pistettäsi jotta saisit orgasmin .Samalla yritän kääntää avointa suutani pois päin. Tiedostat kuitenkin että haluan tulla OTETUKSI....
Otankin sinut kuten halut! Vaadin sinut avamaan suutasi oikein kunnolla vaikka yrität vastustaa niin se ei auta. Sinä hierot kovemmin minua ja työnnän kullini sun suuhun ja sano sinulle, nyt narttu ime kyrpäni, saat kohta spermat! Pidän tiukan otteen sun hiuksistasi ja liikutan päätäsi ja nussin sinut suuhun. Sinä työnnät villisti sormesi mun peppuun ja tunnet kuinka kyrpäni oikein sykkii kun se on sun suussasi... Kohta tulee spermat sanon, enkä päästä sinut pois otteestani koska halun ottaa sinut näin!!! Huuda sinulle ime, ime, kovemmin...

[/quote]
Otankin sinut kuten halut! Vaadin sinut avamaan suutasi oikein kunnolla vaikka yrität vastustaa niin se ei auta. Sinä hierot kovemmin minua ja työnnän kullini sun suuhun ja sano sinulle, nyt narttu ime kyrpäni, saat kohta spermat! Pidän tiukan otteen sun hiuksistasi ja liikutan päätäsi ja nussin sinut suuhun. Sinä työnnät villisti sormesi mun peppuun ja tunnet kuinka kyrpäni oikein sykkii kun se on sun suussasi... Kohta tulee spermat sanon, enkä päästä sinut pois otteestani koska halun ottaa sinut näin!!! Huuda sinulle ime, ime, kovemmin...

[/quote]

En pysty vastustelemaan, nussit minua suuhuni samalla sormeilen sinua. Tunnen miten suuni täynnä kulliasi ja pillu täynnä tekokullia . Fantasiani lähes täydellinen joka reikä täytetty...

[/quote]

En pysty vastustelemaan, nussit minua suuhuni samalla sormeilen sinua. Tunnen miten suuni täynnä kulliasi ja pillu täynnä tekokullia . Fantasiani lähes täydellinen joka reikä täytetty...[/quote]

Et pysty vastustelemaan, etkä edes halua. Halut saada spermat, haluat saada kaikki. Sinun suu on täynnä kyrpää ja pillu oikein täynnä tekokalua, pillusi sykkii villisti. Imet kullini kun käsken ja minä runkaan villisti. Sinun sormet pyllyssäni tekee ahkerasti töitä ja tuntuu taivaallisen hyvältä! Sanon kohta saat...ime lisää, lisää...ja tunnet kuinka kyrpäni paisuu entisestään. Sanon että en pysty pidättelemään ja otan molemmista käsistäni otteen sinun päästäsi ja annan kaikki spermat tulla...aaaaah.. Valtava lasti spermaa täyttää suutasi, sinä imet ja nielaiset ja loput valuu suupielestä ulos. Seison edessasi vielä ja sinä imet kaiken, viimeisen pisaran myöden...oooh. Mikä herkku fantasia, ihana antaa ja ottaa...

En pysty vastustelemaan, nussit minua suuhuni samalla sormeilen sinua. Tunnen miten suuni täynnä kulliasi ja pillu täynnä tekokullia . Fantasiani lähes täydellinen joka reikä täytetty...[/quote]

Et pysty vastustelemaan, etkä edes halua. Halut saada spermat, haluat saada kaikki. Sinun suu on täynnä kyrpää ja pillu oikein täynnä tekokalua, pillusi sykkii villisti. Imet kullini kun käsken ja minä runkaan villisti. Sinun sormet pyllyssäni tekee ahkerasti töitä ja tuntuu taivaallisen hyvältä! Sanon kohta saat...ime lisää, lisää...ja tunnet kuinka kyrpäni paisuu entisestään. Sanon että en pysty pidättelemään ja otan molemmista käsistäni otteen sinun päästäsi ja annan kaikki spermat tulla...aaaaah.. Valtava lasti spermaa täyttää suutasi, sinä imet ja nielaiset ja loput valuu suupielestä ulos. Seison edessasi vielä ja sinä imet kaiken, viimeisen pisaran myöden...oooh. Mikä herkku fantasia, ihana antaa ja ottaa...[/quote]

Spermasi täyttää suuni, nielen minkä pystyn , tunnen miten täriset saadassasi ja viimeistenkin pisaroiden tullessa. Nousen ylös ja aion vetää tekokalun pois sisältäni, silmäni lähes väärinpäin kääntynet nautinnosta.

Näet miten voipunut olen musta tekokalu sisälläni, otat syliisi ja kannat minut vuoteelle. Sidot hellästi käteni ja jalkani kiinni sänkyyn, soitat joillekkin kavereillesi .Anelen älä tämä on noloa, anna edes jotain päälleni, et suostu vaan haet viellä toisenkin lelun avuksi...

quote]

Spermasi täyttää suuni, nielen minkä pystyn , tunnen miten täriset saadassasi ja viimeistenkin pisaroiden tullessa. Nousen ylös ja aion vetää tekokalun pois sisältäni, silmäni lähes väärinpäin kääntynet nautinnosta.

Mitä kiihottuvaa nähdä kuinka suusi on täynnä spermaa ja myös sen miten paljon valuu kasvojasi pitkin alas...aaah. Minä tärisen niin paljon ja en ole koskaan nauttinut näin paljon. Nouset ylös ja vedät hitaasti lelusi ulos, oikein voihkit kun otat sen ulos ja sinun kiimanesteet valu pillustasi pitkin jalkasi... Näen kuinka turvoksissa pillusi onkaan. Olet oikein herkkupakkaus!

Ihanaa olla otettu....

On ihanaa olla haluttu ja ihanaa kun toinenkin nauttii ;)
Nyt tämä putkimies on mentävä...veskiin. Tiedät varmsti mitä aion tehdä!

Kiitos sinulle ihanasta seurasta, minä ainakin nautin valtavasti!

Ihanaa olla otettu....

On ihanaa olla haluttu ja ihanaa kun toinenkin nauttii ;)
Nyt tämä putkimies on mentävä...veskiin. Tiedät varmsti mitä aion tehdä!

Kiitos sinulle ihanasta seurasta, minä ainakin nautin valtavasti!

Tiedän , onneksi minäkin pidän "kaalimatoa " veskarissa mukana.

Olipa ihanaa käydä veskissä....aaah.
Voit varmasti arvata miten paljon tuli ja kuvittelin että sinä otit aivan kuten fantasiassa ;)

Hyvä että sinulla on toi "kaalimato" mukana. Ei koskaan voi tietää koska haluaa.. ;))
Mutta nyt minun on lähdettävä. Kaunis kiitos sinulle vielä kerran!
Ehkä sopisi joku toinenkin kerta?
Pusu

Olipa ihanaa käydä veskissä....aaah.
Voit varmasti arvata miten paljon tuli ja kuvittelin että sinä otit aivan kuten fantasiassa ;)

Hyvä että sinulla on toi "kaalimato" mukana. Ei koskaan voi tietää koska haluaa.. ;))
Mutta nyt minun on lähdettävä. Kaunis kiitos sinulle vielä kerran!
Ehkä sopisi joku toinenkin kerta?
Pusu

Kiitos seurasta, tavataan mieluusti..... Pusuja joka paikkaan....

Yhteistyössä