naisen mielipide

  • Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti
juuh
Tässäpä näimme klassisen esimerkin siitä, kuinka erilailla avioparit asioista välillä ajattelevat ja kuinka tärkeää olisi istua hetki nenätysten ja KUUNNELLA se toisenkin osapuolen mielipide ja näkemys asiasta. Koittakaa SOPIA että mikä ilta on kenenkin vapaa, milloin on aika viettää vapaailtaa RAUHASSA. Jokaisella on oikeus vapaailtoihin, myös suurperheiden vanhemmilla, mutta luonnollisesti se vaatii suunnittelua ja sopimista. Enää ei lähdetä niin kuin aikana ennen lapsia. Se on joskus vaikeaa hyväksyä. Ei ole oikein, että sitten kiistellään puolin ja toisin, että kuinka paljon mennään ja tullaan.
PUHUKAAAA KESKENÄNNE, ja ilman syyttelyä. Avioliitto on yhtä suurta kompromissia.
 
Talviomena
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 16:06 joku kirjoitti:
meidän perhe on ns.uus-perhe.mulla yks muksu ed.liitosta.ja sit on kaksi yhteistä lasta.ja mieheni pitää kaikkia tasavertasina ja huolehtii hänestä aivan samalla tavalla kuin omistaan.yhdessä käydään harvakseltaan baarissa,mutta kotona joskus vviintä ja olutta.ja aina niin,että laitetaan yhdessä lapset nukkumaan jne.ja pelataan sit kavereitten kans korttia/lautapeliä.jos haluamme ottaa ns.enempi lapsenvahtina toimii mummola,lapset menee mielellään yökylään.
on mies joskus pitäny sauna illan kavereilleen,ja se on ollu ok.kun se on ollu tiedossa jo etukäteen ja olen minä käyny taas vastaavasti tyttöjen saunaillassa.
niin ja olenpa joskus hakenutkin isännän sauna illasta,kun pyysi hakemaan ;)
Meillä kanssa yksi yhteinen ja yksi minun ed.suhteesta.Hän kyllä pitää omanaan ja tasaveratisina molempia.


AP:lle En ikinä voisi elää miehen kanssa joka erottelisi lapset noin :/ Ilkeää ja ajattelematonta,lapsista ei varmaan tunnu hirveen hyvältä??
Mutta suhteen lopettaminen osaksi tupakoinnin ja noin väh.alkoholinkäytön takia on kyllä outoa.. :eek: Tietysti kun miettii että onko kihlattusi sitten silloin kotona lapsenlikkana kun sinä olet poikien kanssa ulkona?Onko hänellä ystäviä?Käykä hän itse ulkona kavereiden kanssa?Ja vahditko sinä kaikkia lapsia silloin?
 

Yhteistyössä