Naisen kiiman alku

  • Viestiketjun aloittaja Henriikka
  • Ensimmäinen viesti
....
Ja yksi varmin orkun poispelottaja on se, että TIETÄÄ että mies ei jaksa tai häntä ei kiinosta yrittää niin kauan, että nainen saa. Tieto lopettamisesta... eli että toista kyllästyttää suoraan sanottuna... vie multa ainakin orkun heti pois. Joidenkin miesten kanssa tätä oloa ei tule = he tekevät mielellään minulle(kin) kaikkea. Toisten kanssa tajuaa heti, että on ""velvollisuus"". Ja ei takuulla saa orkkua. Ei ehdi.
 
no just
Pitää siis voida absolut luottaa siihen mieheen, että hän haluaa tuottaa minulle hyvää eikä pidä hommaa panona tai työnä.

Kyllä totuus on se, että vasta tässä nelikymppisenä on seksi alkanut tuntua hyvältä.Ehkäisyasioista se ei kyllä johdu. Joku patrneri vaan ei stimuloi, kaikenlainen suullinen taitamattomuus rokottaa niitä intopisteitä.
 
typy
Olisko tässä se juttu mikä saa keski-ikäiset naiset kiukkuisiksi, niin kuin usein kuulee väitettävän. Ei tainnut Pekka Puupää hoitaa hommaa kotiin, kun Justiina oli aina niin äkäisellä tuulella.
 
typy
Kuule, vähänpä tiedät nuorista kolleista. Eikös niitä miehiä ole ollut maailman sivu, jotka ovat kiinnostuneita kypsistä naisista. Median mukaan julkkiksillakin näyttää olevan jonkinlainen mature-buumi meneillään - tommonen 12 vuotta nuorempi mies on ihan tavallinen neljä-viiskymppisten hyvinsäilyneiden naisten keskuudessa. Siinä halut ja kyvyt kohtaa sopivasti - tätä se luontokin kai tarkotti suuressa viisaudessaan.
 
jalat ristissä
Mäkin kuulin kerran bussissa, kun nuori kolli kerto kaverilleen, joka ihmetteli ikäeroa, että kun sen naisen kanssa tuntee olevansa Mies...

Mä oon kans pian nelikymppinen ja seksi maistuu TOSI hyvälle! Sitä vaan ei kotona tahdo saada... vieraissa en ole juossut ja tuskinpa lähdenkään, joskus harmittaa vaan kun tietää, että uskaltais kokeilla juttuja, mutta ei ole kaveria...

Kun miehet pääsis siitä suorituspaineesta, niin se kestäiskin vähän kauemman... itse EN piittaisi kolmituntisista sessioista... mulle riittää alle vartti, jos kemiat on kohdallaan... seksirikasta syksyä kaikille!
 
mies
Nyt on sitten haettu syitä naisen halujen heräämiseen. Olen ajatellut, että nainen kypsyy kaiken aikaa ja nelikymppisenä hän alkaa huomaamaan elämän merkityksen ja samalla seksikin vapautuu.
Nuoren perheeäidin rooli taitaa olla liian vaativa ruuanlaittoineen, lapsineen, sivoomisineen, töineen. Vielä pitäisi hoitaa miehen tarpeet. Siis jollakin tapaa kotikutoinen on naisten ongelma. Seksihaluihin voisi vaikuttaa ostamalla löysempi pipo ja lopettamalla nipottaminen. Pilkun viilaus ei sovi sänkyyn:) vai sopiiko?
Tietty mieskin voisi jakaa taakkaa...
Antoisia sänkyseikkailuja!
 
....
<<voisi

Ai et voisi???? Se on just tuo -isi muoto, mikä saa sen aikaan että nainenkin VOISI. Käytännössä kumpikaan sitten ei.

Toiseksi, kunpa nämä nykytytöt saisivat sellaisen kasvatuksen ja roolimallin, että naisenkin on sallittua haluta. Meidät vähän vanhemmat on kasvatettu siten, etta haluava nainen on huora. Miten siinä sitten yhtäkkiä muutut selllaiseksi? Ja väliajat olet se madonna ja äiti. Nelikymppisenä nainen sitten vihdoinkin ymmärtää, että saa haluta. Ettei ole huora, vaikka seksistä pitääkin = uskaltaa tunnustaa sen, ja se vapauttaa. Haluamaan.
 
Xy
Olen varmaan sitten nainut poikkeuksellisen naisen, kun hän alkoi halumaan seksiä jo 18 vuotiaana ja on halunnut sitä jatkuvasti siitä lähtien. Ensivuonna hän täyttää 48v. Eikä tarvinnut orkkujakaan odotella, vaan päästiin heti asiaan. Onhan tässä saanut vuosien mittaan opetella tempun, jos toisenkin, jotta hän on saanut orkkuja edelleen.
 
jari
Minulla on kaksi naista salarakkaana, molemmat ovat avioliitossa. He ovat tosi kiimaisia ja märkiä minun seurassa, väittävät et ovat kiimassa minuun kun minulla niin iso kalu ja ukolla pieni. Kumpikin saa mahtavia orgasmeja kunmrakastellaan. Minä olen 43v ja salarakkaat 38v ja 40v. Onko se niin että vierasmies käsittelee naista seksuaalisesti paremmin kuin oma ukko? Vai mikä siinä on, mut nämä, naiset, kun käyvät, mun luona
kylässä ovat tosi seksyjä ja et seksi oman ukon kanssa ei kiinnosta?
 
jari
Minulla on kaksi naista salarakkaana, molemmat ovat avioliitossa. He ovat tosi kiimaisia ja märkiä minun seurassa, väittävät et ovat kiimassa minuun kun minulla niin iso kalu ja ukolla pieni. Kumpikin saa mahtavia orgasmeja kunmrakastellaan. Minä olen 43v ja salarakkaat 38v ja 40v. Onko se niin että vierasmies käsittelee naista seksuaalisesti paremmin kuin oma ukko? Vai mikä siinä on, mut nämä, naiset, kun käyvät, mun luona
kylässä ovat tosi seksyjä ja et seksi oman ukon kanssa ei kiinnosta?
 
höö
Minulla on kaksi naista salarakkaana, molemmat ovat avioliitossa. He ovat tosi kiimaisia ja märkiä minun seurassa, väittävät et ovat kiimassa minuun kun minulla niin iso kalu ja ukolla pieni. Kumpikin saa mahtavia orgasmeja kunmrakastellaan. Minä olen 43v ja salarakkaat 38v ja 40v. Onko se niin että vierasmies käsittelee naista seksuaalisesti paremmin kuin oma ukko? Vai mikä siinä on, mut nämä, naiset, kun käyvät, mun luona
kylässä ovat tosi seksyjä ja et seksi oman ukon kanssa ei kiinnosta?
Miksikö? Kysy niiltä naisilta, ei tuohon ole vakiovastausta.
 
Viimeksi muokattu:
Piolooki
Mitä luonto on tarkoittanut kun se on järjestänyt naisen kiimaiseksi vasta 40 ikävuoden jälkeen? Harva nainen edes orgasmia ennen tuota tavoittaa, luulee vain tavoittavansa.Ja sitten se onkin yhtä matalalentoa kahdeksankymppiseksi asti, jos miestä piisaa.

Joku julma jekku Luojalle on sattunut kun mies alkaa lakastua, nainen herää elämään.
Eipä ole julma jekku, vaan ihmiskunnan alkuajoilla kehittynyt ominaisuus.
Näinhän se meni, että harva ihminen yleensäkään ja nainen erityisesti saavutti tuolloin tuota mainittua ikäkymmentä.
Nuori naarasihminen ei tarvinnut kuin terävät hampaat ja kynnet, joilla saattoi pitää liian innokkaat paritteluhaluiset urokset loitolla. Ja kuitenkin kävi niin, että synnytys seurasi toistaan, keskimäärin puolentoista vuoden välein.
Jokainen voi mietiskellä, mitä se siihen aikaan merkitsi. Lauma oli ainoa suoja, ruokaa vähän ja nälissään syötiin vaikka heikonpia lajitovereita.
Jo muutamien synnytysten jälkeen alkoi alussa paremmankinnäköinen naaras rappeutua. Se yleensä karkoitti suurimman osan lisääntymiskumppaneista, mutta samalla oli vaara, että joutui lauman alenpiarvoisinpaan asemaan.
Oli siis pysyttävä urosten suosiossa hinnalla millä hyvänsä. Ja koska vain parhaimmat "viettelijättäret" pääsivät parittelemaan, tämä ominaisuus valikoitui ja vahvistui mitä pitemmälle evoluutio kehittyi.
Tämä oli myös lajin säilymisen kannalta edullinen kehityssuunta, koska vanhemmat ja kokeneemmat naaraat osasivat viedä kehitystä eteenpäin paitsi geeniperimällään, myös opettamalla jälkeläisilleen oppimiaan asioita, joista nuoremmilla ei vielä ollut kokemuspohjaista tietoa.
Yleensä kävi sitäpaitsi niin, että luonnollinen poistuma piti uroskantaa senverran naaraitten keskiarvoa nuorenpana, että pystyviä siittäjiä riitti.
Tämä aikojen kuluessa perimään siirtynyt malli seuraa nykynaisiakin. Ja miehet menettävät nykyään kykynsä ja halunsakin paritteluun, sensijaan, että he ennen menettivät henkensä, nuorenpana kuin naiset.
Nykyinen ehkäisy mahdollistaa naisten säilymisen hyväkuntoisina ja miellyttävän näköisinä lähes koko ikänsä, joten taas heillä on paremmat mahdollisuudet löytää nuorenpia miehiä ja "kelvata" heille.
Kun asiaa tarkemmin ajattelee, ei ihminen ole noista alkuajoistaan juurikaan muuttunut. Nykyiset puumanaiset ovat vain tuota epätoivoista joukkoa, joka pelkää putoavansa kelkasta ja yrittää siksi keinolla millä hyvänsä pysyä miesten suosiossa.
 
Viimeksi muokattu:
onni ettei ole väljä
Minulla on kaksi naista salarakkaana, molemmat ovat avioliitossa. He ovat tosi kiimaisia ja märkiä minun seurassa, väittävät et ovat kiimassa minuun kun minulla niin iso kalu ja ukolla pieni. Kumpikin saa mahtavia orgasmeja kunmrakastellaan. Minä olen 43v ja salarakkaat 38v ja 40v. Onko se niin että vierasmies käsittelee naista seksuaalisesti paremmin kuin oma ukko? Vai mikä siinä on, mut nämä, naiset, kun käyvät, mun luona
kylässä ovat tosi seksyjä ja et seksi oman ukon kanssa ei kiinnosta?
No ei ole ihme, kun naisilla on väljä pillu. Ei ukon ohut kalu tunnu miltään. Oikeasti sääli, jos pitää paksulla pamputtaa ja väljyys vaan isonee.
 
Viimeksi muokattu:
Logiikas ontuu
Kun asiaa tarkemmin ajattelee, ei ihminen ole noista alkuajoistaan juurikaan muuttunut. Nykyiset puumanaiset ovat vain tuota epätoivoista joukkoa, joka pelkää putoavansa kelkasta ja yrittää siksi keinolla millä hyvänsä pysyä miesten suosiossa.
Mikäs logiikka siinä on jos pariutuminen tarkoitti lapsen saamista. Vanhempi nainen ei halua enää lasta riesakseen. Nuorilla miehillä kalu toimii, ja energiat on kohdillaan. Vanhalla miehellä vanhenemisen pelko aiheuttaa mustasukkaisuutta ja erittäin voimakasta sitoutumisenhalua. Veikkaan että moni puumananinen on eronnut eikä halua enää naimisiin. Siksi nuorempi mies on hyvä vaihtoehto.
 
Viimeksi muokattu:
Piolooki
Mikäs logiikka siinä on jos pariutuminen tarkoitti lapsen saamista. Vanhempi nainen ei halua enää lasta riesakseen. Nuorilla miehillä kalu toimii, ja energiat on kohdillaan. Vanhalla miehellä vanhenemisen pelko aiheuttaa mustasukkaisuutta ja erittäin voimakasta sitoutumisenhalua. Veikkaan että moni puumananinen on eronnut eikä halua enää naimisiin. Siksi nuorempi mies on hyvä vaihtoehto.
Koska en kirjoittanut mitään lapsien haluamisesta. Tuo jatkuva lisääntyminen oli alkuihmisnaaraalle ainoa keino elämänsä turvaamiseksi, ei siinä mitään haluja kyselty.
En myöskään väittänyt, että nykypuumat haluaisivat lisääntyä, vaan että miehessä on roikuttava vaikka väkisin.
Ja koska miehet evoluution edetessä ovat olleet enimmäkseen "kertakäyttötavaraa" ei heillä ole ollut tarvetta kehittää pitkään säilyvää seksuaalista kyvykkyyttä/halukkuutta.
Lisäksi nuoret miehet ovat kokeilun- ja seikkailunhaluisia, siivotkoot muut sitten jäljet.
Siksi nuori mies on aina puumalle parenpi vaihtoehto.
 
Viimeksi muokattu:
ainokainen
Ja yksi varmin orkun poispelottaja on se, että TIETÄÄ että mies ei jaksa tai häntä ei kiinosta yrittää niin kauan, että nainen saa. Tieto lopettamisesta... eli että toista kyllästyttää suoraan sanottuna... vie multa ainakin orkun heti pois. Joidenkin miesten kanssa tätä oloa ei tule = he tekevät mielellään minulle(kin) kaikkea. Toisten kanssa tajuaa heti, että on ""velvollisuus"". Ja ei takuulla saa orkkua. Ei ehdi.
Naulan kantaan.
Allekirjoitan tämän 100%
 
Viimeksi muokattu:
Ajatus vaan
Tätä olen myös itse ihmetellyt, kun halut senkun kasvaa mitä lähempänä 40 häämöttää (vielä pari vuotta pyöreisiin). Ukolla sitä vastoin tuntuu käyvän päinvastoin (viitisen vuotta itseäni vanhempi), joten selvä ristiriita lounnonjärjestyksessä on tällä kohtaa.
Itse olen erittäin vakavasti aikonut hankkia salarakkaan, koska mielummin harrastan seksiä toisen ihmisen kanssa kuin yksikseni lirputellen.
Kyllähän sitä tosi puutteessa itsekin homman hoitaa joko ihan sormin tai sitten jonkun apuvälineen kanssa, mutta toisen ihmisen läheisyyden puute on kuitenkin suuri ongelma. Joskus olen masturboinut miehen kyljessä, joilloin saan jonkinlaisen läheisyyden tunteen, mutta tähänkään avunantoon miehellä ei ole kovin usein kiinnostusta. :(

Olisiko niin, että evoluution kannalta, Nainen joka on lähellä 40v olisi kasvattajana aivan eri tasolla, kuin 20nen??? Joten näin ollen myös 40vuotiasta, naista vanhempi mies ei kykene suuremmalla toden näköisyydellä enää hedelmöittämään naista, joten nuorempi mies ja erigeeniperimä sen seurauksena, saattaisi olla luonnon ja evoluution kannalta se asia, mikä naisen saa aktivoitumaan uudestaan ennen lopullista ikääntymistä, jolloin lissääntyminen ei olisi enää edes riskeistä johtuen mahdollista/järkevää. En suoraan kommentoinut sun aloitusta, mutta toivottovasti saan anteeksi :)
 
Viimeksi muokattu:
no kun otat suukkuun
Mikäs logiikka siinä on jos pariutuminen tarkoitti lapsen saamista. Vanhempi nainen ei halua enää lasta riesakseen. Nuorilla miehillä kalu toimii, ja energiat on kohdillaan. Vanhalla miehellä vanhenemisen pelko aiheuttaa mustasukkaisuutta ja erittäin voimakasta sitoutumisenhalua. Veikkaan että moni puumananinen on eronnut eikä halua enää naimisiin. Siksi nuorempi mies on hyvä vaihtoehto.
nkynuorten kunto on kaukana 70 luvun nuorista....älkääpä ylistäkö liikaa ylipainosia
 
Viimeksi muokattu:
Haistakaapaskaa
Mitä luonto on tarkoittanut kun se on järjestänyt naisen kiimaiseksi vasta 40 ikävuoden jälkeen? Harva nainen edes orgasmia ennen tuota tavoittaa, luulee vain tavoittavansa.Ja sitten se onkin yhtä matalalentoa kahdeksankymppiseksi asti, jos miestä piisaa.

Joku julma jekku Luojalle on sattunut kun mies alkaa lakastua, nainen herää elämään.
Oikeest mikä tarve sul on jakaa sun seksi haluja
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Naisen kiima alkaa siitä, milloin mies sen naisesta saa heräämään. Se on silloin kun naisen kroppaa ottaa vallan, pillu himoaa orkkua ja naisen tietoinen kontrolli omaan kroppaan katoaa. Himo lyö yli ja ainut tavoite on saada orkku ja sen eteen pillu syö vaikka kädestä. Nuorena miehen viritin naistani pitkään ja ilmeisesti vahingossa avasin bandoran lippaan. Sillä tiellä ollaan edelleen ja nautin suuresti tuosta tunteesta, kun naisen pillu ja kroppa ottaa vallan. Aivan huikea tunne.
 

Yhteistyössä