Koen itseni ihan heteroksi koska en voisi rakastua toiseen naiseen. Mun mies on kyl kiinnostunut seurailemaan tyttöjen välisiä puuhia; soisi mieluusti kuulemma kokemuksen minullekin! Itse aristelen fantasian toteutusta enemmän kuin hän...Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2004 klo 17:08 atgt kirjoitti:Siis onko nykyään kaikki naiset biseksuaaleja vai eikö sitä oo vaan aiemmin tunnustettu!??
Mä en kyllä tajua
T: Miesimmeinen
Onko heteronainen illuusio?
No, oishan tää ny silti aika raju tieto. Mun mielestä ainaki. Emmä ois arvannu että lähes jokainen nainen haaveilee kokeilevansa toista naista.Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 14:28 tytteli kirjoitti:No vaikka niin oiskin,niin mitäs kauheaa siinä ois? Sehän on kaunista kun kaksi tyttöä rakastelee . Kyllähän me naiset aina kumminkin miestä tarvitaan, naiset vaan on kiva "lisämauste" . Erikseen on sitten ne lesbot kun eivät tykkää miehistä ollenkaa...kaikki tavallaan!
PEESAAN! Sehän on ihan luonnotonta!Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 13:47 Maamikki kirjoitti:En ikinä voisi olla naisen kanssa, mies sen olla pitää
Sama täällä...ei varmaan löytyisi rohkeutta toteuttaa, mutta haaveillut useinkin!!Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 18:42 SuSu79 kirjoitti:Olen haaveillut, mutta en varmaan lähtis toteuttamaan..