Rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyvä

Vieras
Mitä mieltä olette, onko rinnat kuinka tärkeä asia naiseudelle?

Entä, jos on menettänyt toisen tai molemmat rintansa?

Entä miehet, voitteko ajatella suhdetta missään tapauksessa rinnattoman naisen kanssa?

Keskimäärin tuntuvat olevan aika tärkeä osa naisellisuutta, mutta merkitys vaihtelee tietysti paljon persoonakohtaisesti. Ei minun kiinnostukseni naista kohtaan ole rinnoista/rinnasta kiinni. Se mitä on tai tapahtuu korvien välissä, on paljon merkitsevämpää.

Naiselle ja miehellekin rinnat voivat olla naiseuden symboli, mutta loppujen lopuksi naiseus on jotain muuta kuin rinnat.

Miehet saattavat kyllä jättää naisen tälläisen syn takia, koska miehet eivät kestä ""heikkoutta"".

Miehet eivät kestä heikkoutta???Ei tosiaankaan naiseus ole kiinni siitä millaiset rinnat on, kuinka monta kertaa se on naisille toistettava että tärkeintä on se kuinka nainen kantaa kehonsa eli kokonaisuus ja ajatusmaailma. Rinnat ovat ilmeisesti naisille itselleen tärkeät ja he kantavat niistä huolta mutta älkää ainakaan meidän miesten takia olko huolissanne. Sellaiset joille pelkät rinnat tai ulkonäkö on tärkeintä on varmaan pieni osa väestöä.Joten relatkaa rakkaan naiset,kyllä miehilläkin riittää pohtimista omissa ruumiinosoissaan...

Kun olin parikymppinen, en ollut sinut itseni kanssa. En olisi voinut kuvitellakaan seksiä miehen kanssa esim. valoisassa ratsastusasennossa, koska olisin koko ajan häpeillen peitellyt (olematonta) pömppövatsaa tai (mukamas) roikkuvia rintojani. Vei useita vuosia aikaa hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja uskoa se, että on omalla tavallaan viehättävä ja että seksuaalisuus todellakin on ihan muita juttuja kuin se, että miten pystyt rinnat on tai miten kauniit kasvot on tms.

Nyt kahden lapsen syntymän jälkeen rinnat ovat selkeästi roikkuvammat kuin aiemmin. Ulkonäkö on muutoinkin kärsinyt vuosien varrella, selluliittiä tullut reisiin jne. Siitä huolimatta seksielämä on parempaa kuin koskaan. Taitoa, uskallusta, rohkeutta, halua ja himoa on runsaasti. Olen sisäistänyt sen, että seksi ja seksuaalisuus ei todellakaan ole vain missi- ja mallimittaisten yksinoikeus, vaan useimmille ihmisille seksi on ulkoisten asioitten lisäksi myös niitä sisäisiä asioita kuten välittämistä, hellyyttä, rakkautta, toisen huomioonottamista ja hyvänäpitoa. Minulle seksi on paras tapa osoittaa, että välitän toisesta ja haluan hänelle kaikkea hyvää.

Niin, siihen alkuperäiseen kysymykseen. Rinnat on vain yksi tekijä. Minusta minkä tahansa kokoisissa rinnoissa on kuitenkin herkkyyttä ja varmasti ihan pienienkin rintojen hyväily (esim. nännien imeskely) tuo nautintoa molemmille osapuolille. Jos rinta puuttuu, jäljellä on sentään vielä yksi ja jos molemmat rinnat puuttuvat, niin siinä tapauksessa kiihoittumista ja nautintoa haetaan sitten muista kehon osista.

""Miehet eivät kestä heikkoutta"", siis mitä heikkoutta ??? Jos mies jättää kumppaninsa rinnan menetyksen takia, on siinä tapauksessa mies se heikko, henkisesti ""jälkeenjäänyt"" luuseri, jonka arvot ovat tosi pielessä. Saa sellainen paskakasa mennäkin, joutaa mennä eikä kannata surra sellaisen perään.

""Ei tosiaankaan naiseus ole kiinni siitä millaiset rinnat on, kuinka monta kertaa se on naisille toistettava että tärkeintä on se kuinka nainen kantaa kehonsa eli kokonaisuus ja ajatusmaailma"".

Luehan tarkkaan! Tässä ketjussa kyse ei ollut lainkaan rintojen koosta tai muodosta vaan rintojen täydellisestä puuttumisesta eli ei ole toista tai kumpaakaan rintaa jäljellä.
Tälläisen syyn takia valitettavasti mies voi jättää naisen!

Ilmaisimpa itseni huonosti. Käsitin kyllä että kyse on rintojen puuttumisesta mutta en ainakaan itse jättäisi naista sen takia onko hänellä yksi vaiko kaksi rintaa. Ja jos tarkoitat heikkoudella sitä että puuttuu rinta, eihän se ole mikään heikkous vaan luonnollinen tapahtuma jos esim.rintasyövän takia rinta on jouduttu poistamaan. Ei tämä ole mikään automaattinen jättämisen syy. Jättäisikö nainen miehen jos hänelle tehtäisiin esim. eturauhasen poisto,silloinhan miehellä olisi ""heikkous"" ja hänet pitäisi automaattisesti hylätä!

En tiedä mistä aloittaisin, no aloitetaan, rinnat eivät ole ""se"" kun harrastetan seksiä, vaan ehkä päivastoin, kuppikoot ovat aika suht kadoksissa, mutta lähdeetään että, on ""teekuppi"", eglantilainen teekuppi"" ja ""savolainen kahvi"", ja mitä kokoa nämä tarkoittavat se selviää lukemalla seiskan ja uskomalla kaikki mitä siinä lukee ?

Minä en ole puhunut mitään heikkoudesta vaan se oli joku muu, mutta tiedän vaan muutaman tapauksen, jossa mies on jättänyt naisen sairastuttua vakavasti ja mies on ottanut uuden naisen.

Tarkoitin ""heikkoudella"" lähinnä sitä, että miehet eivät jollakin tasolla kestä vastoinkäymisiä ja jos nainen sairastuu vakavammin, niin vaatii se panostusta sairauteen ja nainen on tavallaan esim. riippuvaisempi miehestään, jota miehet ei kestä. Miehet odottavat, että nainen pystyy toimimaan täysipainoisesti jatkuvasti ja ellei se onnistu, niin voi voi.

Ehkä ilmaisin asian huonosti. Miehet ovat heikkoja siten, etteivät kestä vastoinkäymisiä niin hyvin kuin naiset tai eivät pysty käsittelemään niitä niin hyvin. Kaiken on aina oltava toimivaa ja ellei, niin sitten vaihdetaan jopa vaimo mukaan lukien.

Mielestäni Juho selitti asian erittäin hyvin miehen kannalta.

Mutta kuten keskustelussa on käynyt ilmi, että ikäänkuin
""rinnattomuus"" olisi jotenkin poikkeavaa, tai heikoutta, on minun vaikea ymmärtää.
Itselläni isot rinnat, mutta mieheni ei ole koskaan niihin koskenut, saatikka suullaan hipaissut. Minulle itselleni rinnat ovat osa seksuaalisuuttani, kuten koko vartaloni.
Mutta niin se vain kai on, että ""pakko"" hyväksyä puolison halut pieniin rintoihin, koska minun hän ei halua koskea.Toisaalta ei ole koskaan kehunut pieniäkään rintoja, kunhan vain ei halua niitä edes koskea....

Taitaa olla aika yksilökohtaista mitä itsekukin kestää,ei ehkä ole niinkään sukupuolesta kiinni. Olkaa naiset ylpeitä rinnoistanne,ovapa pienet tai suuret,puuttuuko toinen tai ei.
Itse tykkään kaikenkokoisista ja näköisistä rinnoista. Uskon että ne ovat naiselle tärkeä ja herkkä asia joten kunnioittakaamme sitä.

pakko laittaa....siis ei voi yleistää että miehet ei kestä :) Minua ei saa vaimoni rinnalta mikään sairaus tai ""heikkous"" tms....elämässä voi tapahtua mitä tahansa ja voi menettää enemmänkin kuin rintansa tms. Ja mihin muuhun sitä voi niillä hetkillä luottaa kuin puolisoonsa. Jos jättää toisen jonkun fyysisen ""heikkouden"" takia niin kyllä tuntuu vain tekosyyltä...

Yhteistyössä