naisen farkkukoko on 28/32 ja pituus 160cm ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei tosiaan ole, mutta ihmettelen tota farkkujen pituutta. Mulla pituutta 160cm ja 30 tuumainen pituus on just passeli. Mulla oli farkkujen koko 28/30, kun olin 48 kg ja 160 cm.

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
ei tosiaan ole, mutta ihmettelen tota farkkujen pituutta. Mulla pituutta 160cm ja 30 tuumainen pituus on just passeli. Mulla oli farkkujen koko 28/30, kun olin 48 kg ja 160 cm.

On kyllä tosi pitkäjalkainen 160 cm.
Itse olen 165 cm ja useimmista farkuista on tuo 32 tuumaa liian pitkä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:

On kyllä tosi pitkäjalkainen 160 cm.
Itse olen 165 cm ja useimmista farkuista on tuo 32 tuumaa liian pitkä.

toiset taitaa tykätä käyttää pidempiä ?esim korkeakorkoistenkenkien kanssa mulla noi 32tuumaset näyttää paremmilta. ja kai mulla on istten pitkät jalat suhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja 53kg:
Mullakin tuo 30 olis varmaan sopivampi lahkeen koko mutta kun poikkeuksetta sitä kokoa ei yleensä löydy, vaan tuolla 32 lahkeella...asun pikkukaupungissa...

Joillakin voi olla pitkät jalat muuhun kroppaan verrattuna.

Riippuu niin vartalon mallista. Tai no lihava ei tossa farkkukoossa ole ikinä, mutta joku voi olla hoikka joku pyöreä.
Lahkeen pituus kyllä kuulostaa tosi pitkältä, itselläni sama ja 165 olen pitkä. Eikä ole lyhyet jalat. Tietenkin eri jos korkkareiden kanssa pitää.

Eikun hoikka. Mä olen 162 ja käytän farkut on 30" pitkät, eikä siis puhettakaan että pitäisin matalakorkoisten kanssa. Eli ap:lla on TOSI pitkät jalat! (Ja tietää ihan hyvin olevansa laiha, mutta tahtoo, että sitä ällistellään...)

Alkuperäinen kirjoittaja 53kg:
Mullakin tuo 30 olis varmaan sopivampi lahkeen koko mutta kun poikkeuksetta sitä kokoa ei yleensä löydy, vaan tuolla 32 lahkeella...asun pikkukaupungissa...

Juurikin tätä piti tulla sanomaan; yleensä 32 tuuman lahkeenpituudella varustettuja farkkuja ei löydy! :(

oon 162cm pitkä ja ostan 32 pituutta farkuissa. ei oo pitkät jalat. tosin käytän kenkiä joissa pohjaa.
jos löytyis lyhkäsempiä ni ostaisin niitä. onko hennesillä tota pituutta?

Yhteistyössä