Mikä tuumakoko farkuissa on vielä mielestäsi sellainen, että henkilö ei näytä lihavalta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis mikä farkkukoko on mielestäsi suurin sellainen, jossa ei vielä näytä lihavalta ja pituus siis 170? Ite käytän 32, painan 69 pituus 170 ja vyötärö ja yläkroppa tosi pieni, mutta farkkujen oltava tuo 32 tumaa ja mietin, olenko pyöreä/lihava? No normaalipainon rajoissa kuitenkin

on siis tuumakoko 32 ja tuo toinen noin 40, riippuen hiukan mallista, joistain pitää ottaa 42. Miehen mielestä ihana perse ;) mutta ite jotenkin mietin onko kamalan iso, kaikkee sitä pähkäileekin :(

Siis täh? Eihän se tuumakoko päällepäin näy jos ei nyt kirjoita sitä paidanrintamukseen tms. Ihan riippuu ruumiinrakenteesta ja kyseisen farkkumallin istuvuudesta sekä tietysti oikean koon valinnasta. Jos väkisin ahtaa itsensä ylipieniin ja vääränmallisiin farkkuihin niin kyllä normaalipainoinenkin saa ylimääräisiä makkaroita näkyviin.

Mulla on varmaan 30 tai 31 kun 32 on vähän iso. Mutta kysymykseesi vastaus eli ei minusta ole iso takamus. Kuulostat ihan sopusuhtaiselta ja sopivasti muodokkaalta.

argggh, olen just tommonen päärynä, oppilaatkin koulussa laitto lempparinimeks päärynä ja osti synttäripäivänä pussillisen päärynöitä ja alkoholitonta päärynäsiideriä ja varmaan luulivat että en tajuaisi mistä nimi tulee.......eikä tuumakoko tietenkään näy päällepäin, mutta kyllä jossain kohtaa perse alkaa näyttää isolta, kun kokoa tarpeeksi......

Jos sulla on vaan ne satulalaukut ,saddlebags, jopa laihoillakin voi olla, vaikka lantio ei olisi muuten kovin leveä mitoiltaan. Ainut tapa päästä eroon niistä on rasvaimu. Liikunta ja laihdutus eivät juuri tehoa.

http://www.google.fi/images?um=1&hl=fi&gbv=1&tbs=isch%3A1&sa=1&q=saddlebag+thighs&btnG=Haku

on jonkinmoiset satulalaukut, mutta ei onneks hirveen pahat ;)....kuvat oli kyllä valaisevat ja olet enemmän kuin oikeassa ei lähde laihduttamalla, kuntopyöräily hiukan auttaa reiden malliin....

ja en tiiä uskaltaisinko edes mennä rasvaimuun....niin turhis en ainakaan vielä ole :), mutta kai se sitten on tärkeintä, että mies tykkää. Tahtoo olla vielä niin , että jos laihdutan, että lähtee paino tuolta yläpäästä ja rinnoista, eikä ole yhtään parempi, nyt rinnat mukavat....on tämä niin turhaa monen muun ongelman rinnalla.....

Mä olen hiukkasen pullukka, saman mittanen kun sinä ja tuumakoko joko 30 tai 31.

Sillon kun käytin 28-29 niin näytti hoikalta. Mut en siis sano että vieläkään mikään fätsö mut siis vähän jo pulska.

Lihava on sit ehkä joku 34-35 ja siitä ylöspäin?

Oikea koko ja oikea leikkaus sekä taskujen paikka ja muoto.
Monesti näkee hienoja farkkuja missä takataskunpaikka on sit ihan väärässä kohdassa ja muuttaa takapuolen ihan kummalliseks.

suositelkaa tällaiselle leveäpeppuiselle oikeaa taskunpaikkaa, tänään just tuli muutamat espritin farkut ja liian pienet taskut ei näyttänyt hyvältä, lähti takasin, hiukka isommat ja ei liian ylhäällä oli parempi.....

Juu älä mene rasvaimuun, hyvillä housuilla saa aikaan paljon. Ja kun se on tieteellisesti todistettu, että reisirasva on terveellistä, niin olisi se ihan typerääkin mennä sitä pois lahjottamaan :D.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
argggh, olen just tommonen päärynä, oppilaatkin koulussa laitto lempparinimeks päärynä ja osti synttäripäivänä pussillisen päärynöitä ja alkoholitonta päärynäsiideriä ja varmaan luulivat että en tajuaisi mistä nimi tulee.......eikä tuumakoko tietenkään näy päällepäin, mutta kyllä jossain kohtaa perse alkaa näyttää isolta, kun kokoa tarpeeksi......

Koulukiusausta! Ei kuulosta kivalta...

Farkkukokosi kuulostaa ihan normaalilta, luota mieheesi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ope koulukiusattuna....

Itse asiassa taitaa olla aika yleistä, siitä vain ei pidetä samalla tavalla ääntä kuin muusta työpaikkakiusaamisesta.

Itse ystävystyin poikani opettajan kanssa, ja sain kuulla todella inhottavia tapauksia siitä, miten häntä koulussa kiusattiin sekä oppilaiden että muutaman opettajan toimesta.

Yhteistyössä