Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 16:06 Maxine kirjoitti:Iästä puheen ollen. Kun katselin muutaman teidän ikää (34v) ajattelin, että onneksi (<---sorry) vielä on matkaa siihen ikään. Kunnes tajusin, että mähän täytän muutaman viikon kuluttua 34v!!! :snotty: Mihin ne vuodet ovat oikeen menneet? Ja vauhdilla vielä. Just täytin 30v ja nyt jo 34v.
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 00:42 Chillifinn kirjoitti:Pistetään bileet pystyyn vaan!!!! B) Olen vuotta vanhempi.
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 21:02 Footballers Wife kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 00:42 Chillifinn kirjoitti:Pistetään bileet pystyyn vaan!!!! B) Olen vuotta vanhempi.
Mulla kans englantilainen mies, alunperin lontoosta hänkin. On kylläkin asunut suomessa jo melkein 20 v ja puhuu todella hyvää suomea. Se puhuu kuten lappalaiset konsanaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 18:01 Chillifinn kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 21:02 Footballers Wife kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 00:42 Chillifinn kirjoitti:Pistetään bileet pystyyn vaan!!!! B) Olen vuotta vanhempi.
Mulla kans englantilainen mies, alunperin lontoosta hänkin. On kylläkin asunut suomessa jo melkein 20 v ja puhuu todella hyvää suomea. Se puhuu kuten lappalaiset konsanaan =)
Ai jaa, puhuu vai, täytyypä tuolle ukkelille kertoa...on nääs vähän laiska oppimaan kieltä. Ei ole kylläkään Suomessa koskaan asunut (eikä puheidensa mukaan koskaan asukaan... :/ ). Yllättäen Suomessa käydessä tarttuu kieli! Nauroin ihan vedet silmissä, kun mies ihan yllättäen tokaisi painavalla Suomen aksentilla:"Joo, joo, kyllä käy...!"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 17:31 Chevylady kirjoitti:34 on muuten aikasta magee ikä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 18:41 nytkypylly kirjoitti:No mäkin pyörin aina silloin tällöin tuolla mitäs nyt-palstalla, kun tuntuu ettei täällä ole ketään.. tosin täytän kolkyt vasta syyskuussa, mutta henksesti tuntuu, et kuulun enemmän tänne kuin tonne kakskymppisten puolelle =)
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 00:42 Chillifinn kirjoitti:Pistetään bileet pystyyn vaan!!!! B) Olen vuotta vanhempi.
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 14:35 Miracle- kirjoitti:![]()
Me ollaan niin paljon viisaampia ja iän rauhoittamia, että ei pistetä jokaisesta kärpäsen tappamisesta uutta aloitusta pystyyn.
Vaikuttaa siis hiljasemmalta...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joo. Mulla on huonon huumorin päivä tänään(kin)
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 16:06 Maxine kirjoitti:Iästä puheen ollen. Kun katselin muutaman teidän ikää (34v) ajattelin, että onneksi (<---sorry) vielä on matkaa siihen ikään. Kunnes tajusin, että mähän täytän muutaman viikon kuluttua 34v!!! :snotty: Mihin ne vuodet ovat oikeen menneet? Ja vauhdilla vielä. Just täytin 30v ja nyt jo 34v.