Nainen yksin Alanyaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avomies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avomies

Vieras
rakas avovaimoni sanoi pari päivää sitten, että jos hänelle tulee töissä taukoa,
niin hän lähtisi Turkkiin Alanyaan ja että mä en voi lähteä mukaan kun mulla ei ole lomaa.

Mun olisi kuulemma nyt vaan hyväksyttävä tämä ja hänen mielestään siinä ei ole yhtään mitään pahaa jos menee sinne itsekseen ja jos vaikka vieraissakin käväisee. Se jos mikä on todennäköistä, sillä olen itse myös käynyt paikan päällä ja nähnyt sen koko touhun, eikä siinä todellakaan oma ukko ensimmäisenä mieleen muistu.

Kuinka suhtautuisitte tähän?

Olen näitä aloituksia nähdessäni miettinyt, että mitä ihminen saa ja minkälaista mielihyvää hän kokee, yrittäessään koukuttaa muita näin tasottomiin provoihin?

Ehkäpä, "avomies" valaiset hiukan?

Alkuperäinen kirjoittaja avomies:
Mun olisi kuulemma nyt vaan hyväksyttävä tämä ja hänen mielestään siinä ei ole yhtään mitään pahaa jos menee sinne itsekseen ja jos vaikka vieraissakin käväisee.

...viestisi olisi totta, niin ko. tavalla puhuva avovaimo olisi pikaisesti entinen avovaimo, ellette sitten olisi sopineet jostakin avoimesta suhteesta tms.

Muuten et voi yleistää, että jokainen yksin matkustava pettää puolisoaan, itse olen matkustellut paljonkin työni vuoksi ilman miestäni, eikä koskaan ole tullut mieleenkään pettää miestäni.

Luulen kuitenkin, että tämä juttu on taas syystä tai toisesta laadittu provo.

"Mies yksin Thaimaahan
avomieheni sanoi muutama päivä sitten, että jos hänelle tulee töissä tauko, niin hän lähtee Thaimaahan ja että enhän mä voi lähteä/tunkea mukaan kun mulla ei ole lomaa.

Että se olis mun vaan hyväksyttävä, hänen mielestään siinä ei ole mitään pahaa jos menee itsekseen ja jos vaikka vieraassa punkassakin käväsee, ja se jos mikä on todennäköistä.
Käynyt olen ja nähnyt sen touhun, ei siinä oma eukko mieleen muistu.

Kuinka suhtautuisitte tähän? "

Olkoonkin provo, mutta voin tässä tunnustaa että olen ollut ilman miestäni viikon Alanyassa.
Ihan itsekseni läksin matkaan, asuin pienessä perhehotellissa, hotellissa jossa ei sitten muita meikäläisiä näkynytkään.
Hotellin omistajaisäntä suhtautui minuun jotenkin vihamielisesti, muut perheenjäsenet yrittivät parhaansa!

Viikon alkupuolella kauppojen ja ravintoloiden "pojat" ehdottelivat illallisia vuoristoravintoloissa ym. kivaa;)
Kyllähän siellä huomioidaan keski-ikäiset yksinään liikkuvat phjoismaalaiset naiset..
Kiittelin kutsuista ja käänsin ne huumorin puolelle.
Kerroin myös että minulla on kotona omiakin ikäisiänne nuoria miehiä ihan omasta takaa;)

Puolen viikon jälkeen kutsut kuin ihmeen kaupalla harvenivat kunnes loppuivat kokonaa...minusta näytti että taisin saada jonkinlaisen "sädekehän" ympärilleni.
Ihan kauniisti kylläkin huomioivat, että se niistä miehistä;

Ihan mukava reissu ja nähtävääkin oli tarpeeksi n.40 ast. lämmössä!

Alkuperäinen kirjoittaja Suora kopio:
Ketjusta "Mies yksin Thaimaahan." Matkiminenkin on eräs taito.

Nonni! Jotain tällaista vähän uumoilinkin. On se kiva, että joillakin on näin luova luonteenlaatu, että keksii näin omaperäisiä aloituksia... Matkiminenhan on tietenkin yksi imartelun muoto.

No tuo on nykyaikana ihan normaalia jos on naimisissa tai suhteessa ,eli miehillä oli jo sellainen seksi-paratiisi, elikkä Thaimaa. Sinne matkustivat jo monta vuotta. yksin.
Monet miehet ei halunut ottaa vaimoa mukaan sinne jotta voivat rauhassa käydä panemassa vieraita naisia ei, kun ostaa seksiä, saavat maksaa siitä.

Nykyään naisillakin on seksi-paratiisi, eli Turkki Alanya / Altanya/ Marmaris jne jne.
ei oikeastaan mitään väliä mikä kohde joka paikassa sipinää :)
Turkissa on niiiiiiin kamalan komeita adoniksia että että, kaikilla uroksilla upeat treenatut kropat, hyvin mahtavan kauniit siniset tai vihreät silmät, jonne uppoo, ei tiedä kenet valita, eikä naisten tarvitse ostaa ja MAKSAA seksistä niin kuin miehet Thaimaassa ;D

Kiva kun naisillakin on nyt tuollainen hauska paratiisi, Turkki on naisten paratiisi. Nykyajan naiset joilla suhde haluaa matkustaa sinne yksin, ilman omaa partneria kun siellä vaan on niin paljon komeita uroksia joidenka kanssa pitävät hauskaa koko loman. ei voi ottaa omaa miestä mukaa, oma mies saisi siellä ulkonäkö-kompleksin.

mulla jo perhosia mahassa..tosi ihanaa päästä taas vihdoin ja viimein Alanyaan..ens viikolla olis lähtö.. Edellisestä reissusta on jo yli vuos aikaa..katsotaan mitä kivaa tääkin reissu tuo tullessaan.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja taas on matka varattuna keväälle!:
jos sua noin kovasti aihe kiinnostaa niin voin kertoa, että maailman parhaat miehet löytyvät kyllä Jamaicalta.. ;)

Niin mullekin on kerrottu. En ole vielä ehtinyt kokeilemaan.

Tarviiko nykyään naisen mihinkään turkkiin vaivautua saadakseen turkkilaista moloa?Onhan näitä paikkoja täällä kotosuomessa,turkkilaisten kebab-ravintoloita.Sinne vaan safkalle ja antaa ymmärtää.Säästyy matkarahat ja muutenkin palvelua saa nurkan takaa .Samoin miehille.Miksi vaivautua tahaimaaseen asti.Sitä herkkua on tarjolla suomessakin.Laittaa sukset olalle ja sanoo avokille,meen leville laskeskelemaan.Sitten lähikylälle thai-naisen kanssa herkuttelemaan.Näin helppoa se on kun sen vaan taitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja avomies:
rakas avovaimoni sanoi pari päivää sitten, että jos hänelle tulee töissä taukoa,
niin hän lähtisi Turkkiin Alanyaan ja että mä en voi lähteä mukaan kun mulla ei ole lomaa.

Mun olisi kuulemma nyt vaan hyväksyttävä tämä ja hänen mielestään siinä ei ole yhtään mitään pahaa jos menee sinne itsekseen ja jos vaikka vieraissakin käväisee. Se jos mikä on todennäköistä, sillä olen itse myös käynyt paikan päällä ja nähnyt sen koko touhun, eikä siinä todellakaan oma ukko ensimmäisenä mieleen muistu.

Kuinka suhtautuisitte tähän?

täst nyt näkee heti et joku äijä asialla. voin kyl ite sulkle kertoa et olin aika monta vuotta kimpassa muutamankin suolmalaisen äijän kaa ja sit jossain vaiheessa tajusin et tää riitti mulle.just tollasia pettävii paskiaisia nää korpijuntit täällä on. ei ihan kaikki mut suurin osa varmaan. ja sit nää käytöstavat on mitä on.mut tosiaan en mä tajua mikä siinä on et noi välimeren kundit, ne nyt vaan on niin erilaisii. niinku ottamaan huomioon ja sillai. no trietysti onhan ne tosi komeitakin ;) et niinku ei suomalaisilla äijillä oo paljon jakoo tossa. eimkä tosiaan oo mulla sen takia matkakohteena tää paikka, et mä en sais täällä munaa. mut niinkun sanoin ni ei nappaa nää äijät täällä ollenkaan. reilun kuukauden päästä tää tyttö hörppii ekat lasilliset varmaan Bellmannissa tai James Deanissä ;)

Suominainen taitaa pimahtaa lopullisesti.Maailmassa on naisia pilvinpimein.Luuleeko suomineidot olevansa vaaleaksi värjätyillä hiuksillaan olevansa kauneinta maanpäällä?Ei todellakaan.Satojen miljoonienen naisten joukossa on toinen toistaan kauniimpia naisia.Mennään johonkin latinomaailmaan,karibialle.Kyllä suomivaaleaksivärjätty nainen jää auttamattomasti jäännöspisteille,jos sitäkään.Peskää vaan meikkinne pois ja hiusvärinne ja tyytykää meihinm kotimaisiin mussukoihin.Ei tartte kokoikää olla yksin,on edes se surkeennäköinen suomalainen,typerännäköinenlihava kaljamaha kaverina.Ei tarvi yksin olla.Latinonaisilla on kauneus ilman meikkejä.Yleensä tummatukkaiset ovat luonnostaan näyttävännäköisiä ilman mitään meikkiä.Vaaleat ovat vaaleita.Se ei tarkoita sitä etteikö vaaleahiuksisissa ole kauniita naisia?Siitä ei ole kysymys.Vaan siitä,heidän täytyy värittää itseään saadakseen itseensä jotain ilmettä,mitä tummatukissa on luonnostaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Satojen miljoonienen naisten joukossa on toinen toistaan kauniimpia naisia.Mennään johonkin latinomaailmaan,karibialle.Kyllä suomivaaleaksivärjätty nainen jää auttamattomasti jäännöspisteille,jos sitäkään.
jos noin on, ni mitä sä sit täällä vingut meidän perään.. mee sinne latinomaailmaas niiden tyttöjes perään vaan kuolaamaan.luuleks et mua kiinnostaa sun pistees paskaakaan :)

Peskää vaan meikkinne pois ja hiusvärinne ja tyytykää meihinm kotimaisiin mussukoihin.Ei tartte kokoikää olla yksin,on edes se surkeennäköinen suomalainen,typerännäköinenlihava kaljamaha kaverina.Ei tarvi yksin olla.
sä oot kyl aika pihalla.. aika pihalla, luuleks et sua tarvitaamn johonkin? hah-hah.. tiedoks vaan et SUA ei tosiaan tarvita mihinkään. eikä mun oo tarvinnu olla millään tavalla yksin moneen vuoteen.eikä oo tarvinnu elättää jotaki itseään toteuttavaa äijää enää :)) ja vaikka tarttis olla yksi vaikka loppuikä, ni mielummin niin ku näöiden akien ja turojen kanssa.

Latinonaisilla on kauneus ilman meikkejä.Yleensä tummatukkaiset ovat luonnostaan näyttävännäköisiä ilman mitään meikkiä.
onneks olkoon vaa.. musta nää ulkomaiset naiset näyttää joltakin joita liikkuu korkeasaaressa :))

" kebab-ravintoloita.Sinne vaan safkalle ja antaa ymmärtää.Säästyy matkarahat ja muutenkin palvelua saa nurkan takaa "

Tuosta lauseestasi huomaa ettet ole ikinä matkustanut? Ei se tunnelma samanlainen ole täällä jossakin Kebab- ravintolassa siis suomessa, älä viitisi!
Suomessa ei edes näe niin komeita turkkilaisia adoniksia kuin turkissa on!
Vaikuttaa siltä että, kaikki rumat turkkilaiset miehet lähtee ulkomaille asumaan ja ne komiat urokset jää turkkiin! ;D
Lomalla Turkissa aurinko paistaa, ja ne niin kamalan komeat seksikäät kroppa - naama miehet pyörii ympärillä, kaikilla kiva fiilis päällä , kyllä suomi nainen tulee ihan eri näköisenä takaisin suomeen, on energiaa ja paremman näköinen kun ennen lähtöä, on ollut niin hauskaa, ne komeat miehet jo piristää naista, silmäiloa naisille! huh huh! sisters, i cant wait! see you soon in Alanya! jeeeeeeeeee!!! :)))

Katsokaa tällaisia uroksia siellä Turkissa on
mikä naama! seksikäät vihreät silmät! mikä kroppa! mikä makupala! varsinkin tuossa kohteessa jossa paljaat käsivarret, tanssiin niin seksikkäästi että että plääääh vaan! ;D

Tulee nyt jo HIKI!!! hot hot!! ;D

http://nl.youtube.com/watch?v=hmwXYckeWSE

Alanyassa tällaisia uroksia AHHHHHHHHHHHHHH!!! ;D

http://nl.youtube.com/watch?v=0xo9fYipJnc&feature=related

kyllä tulee pettymys kun tulee kotia, kun näkee oman suomi miehen.. ;D

Yhteistyössä