nainen vapautettiin miehensä murhasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
miks pitää olla niin tyhmä et katsoo 20v tollasta kohtelua???

Jos on uhkailtu ja peloteltu niin ei siitä niin helposti uskalla lähteä pois. Kokee että toisen kuolema on ainoo keino paeta sitä pieksämistä.

Nainen ja pariskunnan kaksi tytärtä odottivat kaksi tuntia miehen kuolemaa. Falls kävi ampumassa miestään vielä toisenkin kerran.

:o

mä voisin itsepuolustuksen jotenkin vielä ymmärtää, mut tää ei ole kyllä lähelläkään sitä :/

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Nainen ja pariskunnan kaksi tytärtä odottivat kaksi tuntia miehen kuolemaa. Falls kävi ampumassa miestään vielä toisenkin kerran.

:o

mä voisin itsepuolustuksen jotenkin vielä ymmärtää, mut tää ei ole kyllä lähelläkään sitä :/

Täysi peesi!

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja minddu:

Jos on uhkailtu ja peloteltu niin ei siitä niin helposti uskalla lähteä pois. Kokee että toisen kuolema on ainoo keino paeta sitä pieksämistä.

Ei se silti oikeuta tappamaan toista.

Ei, mutta se voi auttaa käsittämään, miksi joku saattaa sellaiseen tekoon ryhtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja minddu:

Ei se silti oikeuta tappamaan toista.

Ei, mutta se voi auttaa käsittämään, miksi joku saattaa sellaiseen tekoon ryhtyä.

Juu kyllä mä hyvin ymmärrän että miksi tuo nainen on päätynyt tuohon tekoon. Silti mielestäni olisi pitänyt vankeustuomio langettaa.

Yhteistyössä