Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
olen käynyt turkissa lomalla ja suorastaan vituttaa et siellä miehet käy iholle vaik kuinka sanoo EI!!!!!!!!!!!! täällä suomessa majailevat huutavat ja vislaavat ja yrittävät iskeä kun kävelee kadulla vastaan,en ole näkevinäänkään..mitä tapahtuu? haukutaan heti huoraksi kun en ollutkaan kiinnostunut?
Terve.
Lomailit siis jossakin turistirysassa kuten Alanyassa tai Marmariksessa?
Myos mina ole blondi ja saan taalla ajoittain huomiota. Mutta se syy miksi sinua on hairitty johtuu siita etta olet mkustanut turistirysissa jossa suurin osa hairinnasta on itse asiassa kaupustelua (ei iskemisyrityksia).
Toinen syy on, etta olet varmasti itse hatkahtanyt ja jopa vastannut terve terve -huuteluihin. Suomessa et ikina vastaisi tuntemattoman miehen kuikuiluun. Miksi siis Turkissa?
Suomalaisilla naisilla jotka tanne tulee lomalle on kamala tarve olla "kohtelias" ja vastata kaikenmaailman luusereiden huuteluihin. Kun eivat osaa toimia tilanteessa jossa saavat avointa huomiota miehelta, eihan siihen ole Suomessa totuttu.
Turkkilaisnaisia ja taalla asuvia blondeja miehet harvemmin hairitsevat, koska he nakevat jo naisen asenteesta ja kasvoilta ettei han todellakaan aio jaada "kohteliaisuussyista" juttelemaan tai noteerata miesta lainkaan.
Turkkilaisittain mies, joka vislailee naisille on aalio ja nainen joka siihen kiinnittaa huomiota epakypsa nainen joka ei viela ole oppinut arvostamaan itseansa.
Jos siis et halua huomiota, kavelet yksinkiertaisesti miesten ohi ja annat kommenttien menna yhdesta korvasta sisaan, toisesta ulos. Jos joku pysayttaa, sanot toykeasti etta anteeksi saisinko jatkaa matkaani. Tama asenne kun huokuu kasvoiltasi (eika suomalaisten "pakko mun sille oli jotain vastata") niin mita tod nak sinut jatetaan taysin rauhaan.
Kas kummaa mina olen saanut elaa tassa maassa 15 v ilman miesten hairintaa. Blondi olen, normaalipainoinen ja ihan keskiverron nakoinenkin, mutta kas kummaa, miehet eivat kay iholle ja mina en koskaan kiinnita heihin mitaan huomiota!