V
vierailija
Vieras
Taitaa suurin osa kirjoittajista olla lapsettomia ikäneitoja kun eivät tiedä mopopojista mitään?
Mistä niin päättelet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taitaa suurin osa kirjoittajista olla lapsettomia ikäneitoja kun eivät tiedä mopopojista mitään?
Hyvästä harrastuksesta tulee laiton harrastus kun sillä viritetyllä mopolla lähdetään ajelemaan kylille.Ymmärtääkseni mopojen virittely on hyvä harrastus.
Poliisin ärsyttäminen taasen on huono harrastus.
Teksteissä on hirveää ymmärtämättömyyttä ja suoranaista vihaa vallattomia poikalapsia kohtaan. Ei lapsia saanut voi olla ikinä noin julma. Suorastaan mässällään sillä että sai opetuksen kun loukkaantui poliisin tekemällä tahallisella ja hengenvaarallisesta törkeällä tempulla.Mistä niin päättelet?
Teksteissä on hirveää ymmärtämättömyyttä ja suoranaista vihaa vallattomia poikalapsia kohtaan. Ei lapsia saanut voi olla ikinä noin julma. Suorastaan mässällään sillä että sai opetuksen kun loukkaantui poliisin tekemällä tahallisella ja hengenvaarallisesta törkeällä tempulla.
Kuulut varmasti tuohon samaan joukkoon koska tämäkin asia piti oikein selittää.
No sitten se ymmärtämättömyys liittyy siihen ettei palstalaisilla ole ollut poikalapsia ja ymmärrystä siihen että pojat nyt ovat poikia. Vallattomia ja etenkin mopojensa kanssa syyllistyvät enemmän kuin usein laittomuuksiin.Minusta suurin osa on kirjoittanut, että poliisi syyllistyi ylilyöntiin, ja alussa näytti olevan pari kommenttia, jossa poikaa syytettiin.
En itse ole kirjoittanut sellaisia vaan aivan päinvastaisia kommentteja.
Ja miten se lapsettomuus tähän liittyisi? Täällä kirjoittavat ovat suurelta osin lasten vanhempia tai tulevia sellaisia (tai ainakin ennen oli, perhepalsta kun on), sitten taitaa olla joitakin yksinäisiä ukkoja.
Teksteissä on hirveää ymmärtämättömyyttä ja suoranaista vihaa vallattomia poikalapsia kohtaan. Ei lapsia saanut voi olla ikinä noin julma. Suorastaan mässällään sillä että sai opetuksen kun loukkaantui poliisin tekemällä tahallisella ja hengenvaarallisesta törkeällä tempulla.
Kuulut varmasti tuohon samaan joukkoon koska tämäkin asia piti oikein selittää.
No sitten se ymmärtämättömyys liittyy siihen ettei palstalaisilla ole ollut poikalapsia ja ymmärrystä siihen että pojat nyt ovat poikia. Vallattomia ja etenkin mopojensa kanssa syyllistyvät enemmän kuin usein laittomuuksiin.
Eikö tytöt sun mielestä ja mopolla? Ja tuo ajoneuvo ei tainnut olla enää mopo vaan laiton moottoripyöräNo sitten se ymmärtämättömyys liittyy siihen ettei palstalaisilla ole ollut poikalapsia ja ymmärrystä siihen että pojat nyt ovat poikia. Vallattomia ja etenkin mopojensa kanssa syyllistyvät enemmän kuin usein laittomuuksiin.
Kuljettajana toiminut poliisi ei voinut tietää minkälainen maasto siinä pientareella kasvillisuuden alla on. Jos se olisi ollut vielä jyrkempi niin poika olisi voinut liiskaantua auton ja ojanpenkereen väliin. Nytkin auto kallistui uhkaavasti. Itse näen että tuosta ramboilusta on tultava todella tuntuva rangaistus poliisille.Näin tällaisia kommentteja kyllä muualla ja kyllä siellä taisi olla ihan aikuisia, jotka ovat lapsia saaneet.
Mopojen virittäminen on tosiaan laitonta, mutta tuo poliisin toiminta oli kertakaikkisen väärin. Jos poika olisi sinkoutunut sitä konttia vasten, se olisi voinut koitua hänen kohtalokseen.
Kyllä he ajavat mutta käsittääkseni suuri enemmistö heistä ei virittele.Eikö tytöt sun mielestä ja mopolla? Ja tuo ajoneuvo ei tainnut olla enää mopo vaan laiton moottoripyörä
Kuljettajana toiminut poliisi ei voinut tietää minkälainen maasto siinä pientareella kasvillisuuden alla on. Jos se olisi ollut vielä jyrkempi niin poika olisi voinut liiskaantua auton ja ojanpenkereen väliin. Nytkin auto kallistui uhkaavasti. Itse näen että tuosta ramboilusta on tultava todella tuntuva rangaistus poliisille.
Tekisi mieli näin viriilinä isoisänä käydä itse pamputtamassa tuota pollariaKuljettajana toiminut poliisi ei voinut tietää minkälainen maasto siinä pientareella kasvillisuuden alla on. Jos se olisi ollut vielä jyrkempi niin poika olisi voinut liiskaantua auton ja ojanpenkereen väliin. Nytkin auto kallistui uhkaavasti. Itse näen että tuosta ramboilusta on tultava todella tuntuva rangaistus poliisille.
Tekisi mieli näin viriilinä isoisänä käydä itse pamputtamassa tuota pollaria
M67
Luulen että kun kyseisen naisen toimintaa tutkitaan niin sieltä alkaa löytymään jotain muutakin hänelle ammatillisesti epämiellyttävää. Ensinnäkin se oli pöyristyttävää kun tilanne oli ohi niin maassa makaava loukkaantunut poika laitetaan rautoihin!!! Ei helevetti! Englannissahan yksi teinipoika hiljattain kuoli poliisin käsiin, häntä oli puukotettu ja puukottaja erehdytti poliisit, että puukotettu olikin syypää kaikkiin tapahtumiin.Näin on ja kyllä, olen samaa mieltä, ihan näin rivikansalaisena. Ja kuten aiemmin kirjoitin, tuollaisen iskun saanutta ei pidä missään nimessä lähteä itse siirtämään, vaan se on ensihoitohenkilöstön tehtävä.