Niin no, jos mä teen rikoksen niin ei siitä kirkkoa syytetä vaan mua.
Muistaakseni Brysselin "terroristi" oli mies joka viihtyi kapakoissa ja narkkien huumepiireissä mutta ei niinkään moskeijoissa joten on aika turhaa kohdallaan edes mainita uskontoa.
Ei sitä mainita minunkaan kohdallani vaikka olen todistetusti käynyt kirkossa tällä vuosituhannella.
Mistäköhän alottaisin... Vaikka siitä, että on helvetin tyhmää edes verrata suomalaista evluttia arabiemiraattien muslimiin, eikö?
Suomessa uskonto on uskonto. Se on siinä muun elämän sivussa. Ihan ensimmäisenä täällä uskotaan maan lakia, uskonto voi antaa jonkinlaista moraalista opastusta.
Kun mennään muslimimaihin, niin se uskonto on yhtäkuin laki ja yhteiskunta. Nainen on alisteisessa asemassa ja käytännössä arvoton ilman miestä. Jos sellaisen näkee kulkevan vapaana, sen saa raiskata ja jos ei nyt saa, mutta siten tapahtuu, niin ainakin se nainen vietteli miehen tai miehet siihen. Muslimaiden kulttuuri, oikeusjärjestelmä ja uskonto ovat ongelmallisia ja omalta osaltaan pitää ymmärtää, että tällaisessa ympäristössä kasvaminen tekee miehistä usein kusipäitä. Ei sitä tarvitse kieltää. Helpompaa olisi, jos voitaisiin myöntää mistä ongelma johtuu.
Ja ei, se ei tarkoita sitä, että jokainen muslimi olisi sovinistinen ja rasistinen kusipää... mutta se tarkoittaa sitä, että heidän yhteisössään sovinismi on normi, jostasyystä se on yleisempää. Ja tästä syystä raiskauksiakin tapahtuu näiden yhteisöjen jäsenten toimesta paljon enemmän, koska naisella ei ole arvoa kuin ainoastaan kotipiikana ja palvelijana.
Siksi on tyhmää alkaa väittää, että "terroristi" ei ole oikea muslimi, koska kävi bupeissa... no niin niistä käy monetkin. Se ei meinaan haittaa, jos Allah ei näe. Ja vaikkei kyseinen terroristi olisikaan himouskovainen, niin ei se poista hänen taustaansa, kasvuympäristöään tai kasvatustaan yhtään mihinkään.