Nainen saattaa joutua jopa kahdeksi vuodeksi vankilaan törkeän joukkoraiskauksen arvostelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kritisointia ei ole kieltänyt kukaan.
Miestä saa sanoa juopoksi jos hän semmoinen on.
Tai vaikka homoksi jos hän semmoinen on.
Naistakin saa sanoa rumaksi läskiksi jos nainen antaa pakit eikä pimppaa.

Nehän on vaan faktoja tai mielipiteitä.
Mut jos niitä alkaa mediassa levittelemään niin sit ollaan äkkiä kunnianloukkauksen äärellä vaikka nainen oliskin ruma läski joka ei antanut pimppaa.

No jos julkisesti haukkuu mediassa jotakuta rumaksi ja läskiksi, niin ei olla lähimainkaan kunnialoukkauksen piirissä.

Ainakin tuossa, miten juttu on esitelty, on tuomittu teot ja kritisoitu sitä, että tuollaiset ihmiset saavat jäädä maahan. Myös tekijöiden kansallisuus on ilmeisesti tuotu esiin, mutta siinä ei käsittääkseni ole mitään väärää?

Ja ikävä kyllä, olisi varmaan helpompi, jos voitaisiin myöntää, että melkeimpä kaikki joukkoraiskaukset on tiettyä uskontokuntaa edustavien miesten tekosia. Kun tilastollinen poikkeama on olemassa, kannattaisi alkaa miettiä syytä sensijaan, että kielletään puhumasta asiasta.

Kun sanotaan, että suomalaiset ovat itsemurha alttiita alkoholisteja, niin ei kukaan varmaan kuvittele jokaikisen suomalaisen olevan alkoholisoitunut ja itsemurhaa hautova aikapommi. Vai kuvitteleeko?

Niin no, jos mä teen rikoksen niin ei siitä kirkkoa syytetä vaan mua.
Muistaakseni Brysselin "terroristi" oli mies joka viihtyi kapakoissa ja narkkien huumepiireissä mutta ei niinkään moskeijoissa joten on aika turhaa kohdallaan edes mainita uskontoa.
Ei sitä mainita minunkaan kohdallani vaikka olen todistetusti käynyt kirkossa tällä vuosituhannella.

Nehän on vaan faktoja tai mielipiteitä.
Mut jos niitä alkaa mediassa levittelemään niin sit ollaan äkkiä kunnianloukkauksen äärellä vaikka nainen oliskin ruma läski joka ei antanut pimppaa.
Aivan oleellinen ero on siinä, että kunnianloukkaus on asianomistajarikos, mutta kiihottaminen kansanryhmää vastaan ei ole. Ja oikeusoppineet ovat sen vahvistaneet ja se on virallinen linja, että kantaväestöä vastaan ei juurikaan voi kiihottaa. Eli tässä on lentotukialuksen mentävä aukko ja suuri epätasa-arvotekijä maahanmuuttajien ja kantaväestön välillä. Ei todellakaan verrattavissa.

Niin no, jos mä teen rikoksen niin ei siitä kirkkoa syytetä vaan mua.
Muistaakseni Brysselin "terroristi" oli mies joka viihtyi kapakoissa ja narkkien huumepiireissä mutta ei niinkään moskeijoissa joten on aika turhaa kohdallaan edes mainita uskontoa.
Ei sitä mainita minunkaan kohdallani vaikka olen todistetusti käynyt kirkossa tällä vuosituhannella.

Mistäköhän alottaisin... Vaikka siitä, että on helvetin tyhmää edes verrata suomalaista evluttia arabiemiraattien muslimiin, eikö?

Suomessa uskonto on uskonto. Se on siinä muun elämän sivussa. Ihan ensimmäisenä täällä uskotaan maan lakia, uskonto voi antaa jonkinlaista moraalista opastusta.
Kun mennään muslimimaihin, niin se uskonto on yhtäkuin laki ja yhteiskunta. Nainen on alisteisessa asemassa ja käytännössä arvoton ilman miestä. Jos sellaisen näkee kulkevan vapaana, sen saa raiskata ja jos ei nyt saa, mutta siten tapahtuu, niin ainakin se nainen vietteli miehen tai miehet siihen. Muslimaiden kulttuuri, oikeusjärjestelmä ja uskonto ovat ongelmallisia ja omalta osaltaan pitää ymmärtää, että tällaisessa ympäristössä kasvaminen tekee miehistä usein kusipäitä. Ei sitä tarvitse kieltää. Helpompaa olisi, jos voitaisiin myöntää mistä ongelma johtuu.
Ja ei, se ei tarkoita sitä, että jokainen muslimi olisi sovinistinen ja rasistinen kusipää... mutta se tarkoittaa sitä, että heidän yhteisössään sovinismi on normi, jostasyystä se on yleisempää. Ja tästä syystä raiskauksiakin tapahtuu näiden yhteisöjen jäsenten toimesta paljon enemmän, koska naisella ei ole arvoa kuin ainoastaan kotipiikana ja palvelijana.

Siksi on tyhmää alkaa väittää, että "terroristi" ei ole oikea muslimi, koska kävi bupeissa... no niin niistä käy monetkin. Se ei meinaan haittaa, jos Allah ei näe. Ja vaikkei kyseinen terroristi olisikaan himouskovainen, niin ei se poista hänen taustaansa, kasvuympäristöään tai kasvatustaan yhtään mihinkään.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Aivan oleellinen ero on siinä, että kunnianloukkaus on asianomistajarikos, mutta kiihottaminen kansanryhmää vastaan ei ole. Ja oikeusoppineet ovat sen vahvistaneet ja se on virallinen linja, että kantaväestöä vastaan ei juurikaan voi kiihottaa. Eli tässä on lentotukialuksen mentävä aukko ja suuri epätasa-arvotekijä maahanmuuttajien ja kantaväestön välillä. Ei todellakaan verrattavissa.
Niin no... hirveän vaikea on kiihottaa keskiluokkaista heteromiestä vastaan.
Paljon helpommaksi homma menee jos hänet voi määritellä natsiksi tai vihervassariksi.
Sit muodostuu ryhmä joka ei ole kuin me muut kelpo kansalaiset.

Oliko muuten isoisäsi punikki vai lahtari? Mä määrittelen sinut sen mukaan riippumatta siitä kuka olet. Olet joko lahtarin tai punikin jälkeläinen.

Mistäköhän alottaisin... Vaikka siitä, että on helvetin tyhmää edes verrata suomalaista evluttia arabiemiraattien muslimiin, eikö?

Oikeestaan pitäisi verrata fanaattisia hihhuleita keskenään. Suomessakin on lahkoja joiden meno ei o ihan tervettä mut eivät ihan vielä ole tehneet vallankumousta.

Jos raiskaukset kiinnostaa niin virkistä muistiani ja googlaa minä vuonna suomen rikoslakiin tuli avioliitossa tapahtuva raiskaus.
Jos jaksat niin googlaat senkin minä vuonna avioeroon ei enää tarvittu syyllistä. Ja huomaa, että sinä vuonna ei voitu syyttää avioliitossa tapahtuvasta raiskauksesta.
Ei me kauheen kauaa täälläkään olla sivistysvaltiossa asuttu.

Oikeestaan pitäisi verrata fanaattisia hihhuleita keskenään. Suomessakin on lahkoja joiden meno ei o ihan tervettä mut eivät ihan vielä ole tehneet vallankumousta.

Jos raiskaukset kiinnostaa niin virkistä muistiani ja googlaa minä vuonna suomen rikoslakiin tuli avioliitossa tapahtuva raiskaus.
Jos jaksat niin googlaat senkin minä vuonna avioeroon ei enää tarvittu syyllistä. Ja huomaa, että sinä vuonna ei voitu syyttää avioliitossa tapahtuvasta raiskauksesta.

Kyllä, suomessakin on fanaattisia yhteisöjä, mutta heidän fanaattisuutensa ei määritä koko Suomen lakeja. Siinä on aika iso ero muslimimaihin. Eli oikeastaan ei todellakaan pitäisi verrata muutamia suomen fanaattisia hihhuleita valtaapitävään islamiin, joka määrittää kaiken mitä yhteiskunnassa tapahtuu.

Voit itse virkistää muistiasi googlettamalla mitä erinäisempiä asioita. En ole piikasi. Voit toki itse nimetä yhdenkin muslimimaan, jossa raiskaus avioliitossa olisi rikos? Tai jossa pahoinpitely avioliitossa olisi rikos? Tai jossa vapaudenriisto olisi rikos?
Se, että täällä on joskus ollut korjattavaa laissa ei tarkoita sitä, että siitä syystä meidän pitäisi hyväksyä maahan tulevien henkilöiden lainrikkominen tai joukkoraiskaukset.

Ja sitä suuremmalla syyllä, että "me ei olla kovin kauaa asuttu sivistysvaltiossa", pitäisi olla todella tarkkana sen suhteen, millaisia ihmisiä voimme toivottaa tervetulleeksi maahamme.

En ymmärrä miten jonkin teon tuomitseminen voi olla kansanryhmää vastaan kiihottamista?

Tosin epäilen suuresti, että juttu ei etene syyttäjää pidemmälle. Toivottavasti.
Nii jos sanoo että suomalainen äijä vhän raiskas ja tappo taas niin tääl on kauhee itku et ei suomalainen äöijä oo tehny ikinä mitään et ei saa sanoa. Ton olis voinu tehdä suomalainen ja sit olisitte ihan et turpa kiinni ei puhuta mitään kun meijän rakas veli vähän raiskas ja tappo taas kaverietten kaa.

Nii jos sanoo että suomalainen äijä vhän raiskas ja tappo taas niin tääl on kauhee itku et ei suomalainen äöijä oo tehny ikinä mitään et ei saa sanoa. Ton olis voinu tehdä suomalainen ja sit olisitte ihan et turpa kiinni ei puhuta mitään kun meijän rakas veli vähän raiskas ja tappo taas kaverietten kaa.

Erittäin hyvin sanottu.

"RAISKAA SUOMALAISETKIN!!!!"

Kyllä, suomessakin on fanaattisia yhteisöjä, mutta heidän fanaattisuutensa ei määritä koko Suomen lakeja. Siinä on aika iso ero muslimimaihin. Eli oikeastaan ei todellakaan pitäisi verrata muutamia suomen fanaattisia hihhuleita valtaapitävään islamiin, joka määrittää kaiken mitä yhteiskunnassa tapahtuu.

Voit itse virkistää muistiasi googlettamalla mitä erinäisempiä asioita. En ole piikasi. Voit toki itse nimetä yhdenkin muslimimaan, jossa raiskaus avioliitossa olisi rikos? Tai jossa pahoinpitely avioliitossa olisi rikos? Tai jossa vapaudenriisto olisi rikos?
Se, että täällä on joskus ollut korjattavaa laissa ei tarkoita sitä, että siitä syystä meidän pitäisi hyväksyä maahan tulevien henkilöiden lainrikkominen tai joukkoraiskaukset.

Ja sitä suuremmalla syyllä, että "me ei olla kovin kauaa asuttu sivistysvaltiossa", pitäisi olla todella tarkkana sen suhteen, millaisia ihmisiä voimme toivottaa tervetulleeksi maahamme.
Et ole piikani.
Koska olen tavallinen hetero keski-ikäinen kaljamaha joka ei kaipaa piikaa vaan tasavertaista kumppania.
Jos olisin perinteitä kunnioittava punaniska niin sitten olisit piikani. Hae vettä kaivolta ja tuo pullo viinaa. Äläkä ruikuta.

Elop on hyvä esimerkki ihan toivotusta ulkomaalaisesta joka ny ei muuta tehnyt kuin ajoi Nokian nurin, kuittasi liksan ja lähti pois.
Valkoiset keski-ikäiset kaljamahat on aika vaarallisia.

Et ole piikani.
Koska olen tavallinen hetero keski-ikäinen kaljamaha joka ei kaipaa piikaa vaan tasavertaista kumppania.
Jos olisin perinteitä kunnioittava punaniska niin sitten olisit piikani. Hae vettä kaivolta ja tuo pullo viinaa. Äläkä ruikuta.

Elop on hyvä esimerkki ihan toivotusta ulkomaalaisesta joka ny ei muuta tehnyt kuin ajoi Nokian nurin, kuittasi liksan ja lähti pois.
Valkoiset keski-ikäiset kaljamahat on aika vaarallisia.

Vaikka sinä olisit mikä, minä en siltikään olisi piikasi. Aika harvassa suomalaisessa perheessä puoliso on ollut toisen piika edes 200 vuotta sitten. Miehet painoi niska limassa hommia ja naiset koitti pitää niin miehen kuin lapset ruuassa ja kodin asuttavana. Kukin teki osansa. Aika kauan täälläkin ovat naiset saaneet päättää omista asioistaan ja valinnoistaan.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Vaikka sinä olisit mikä, minä en siltikään olisi poikasi. Aika harvassa suomalaisessa perheessä puoliso on ollut toisen piika edes 200 vuotta sitten. Miehet painoi niska limassa hommia ja naiset koitti pitää niin miehen kuin lapset ruuassa ja kodin asuttavana. Kukin teki osansa. Aika kauan täälläkin ovat naiset saaneet päättää omista asioistaan ja valinnoistaan.
Poikaa sinusta saa tuskin mitenkään.
"Aika kauan" ei riitä edes mun elämäni ajalle.
Älä ny turhaan mene kahtasataa vuotta taaksepäin. Aloita vaikka vuodesta jolloin naiset saivät äänioikeuden.

Sananvapaus Euroopassa on nykyään lähinnä surkea vitsi, vielä isompi vitsi on nykypäivän poliisien toiminta, eikö he edes ihmettele miksi kansalaisten luottamus poliisiin pyörii pohjamudissa?

Yhteistyössä