NAINEN puhuu, MUTTA MITÄ MIES KUULEE?? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
MITÄ NAINEN SANOO :

"Hei, talohan on ihan sotkussa. Sinä ja minä alamme nyt siivota. Ja mitä sinun housusikin tekevät tuossa lattialla? Sinä olet huomenna ilman vaatteita, jos et käy laittamassa niitä pesuun nyt heti!"

JA MITÄ MIES KUULEE :

"HEI blaa blaa blaa blaa. SINÄ JA MINÄ blaa blaa blaa. blaa blaa blaa TUOSSA LATTIALLA, blaa blaa blaa blaa ILMAN VAATTEITA, blaa blaa blaa blaa NYT HETI!"

Onko siinä muuten jotain pahaa että mies pystyy "kuuntelemaan" naisen jaarittelua kauankin ilman että siitä jää mitään mieleen? Olen huomannut että sika paljon tulee yllätyksiä kun on "asiasta ollut puhetta" mutta muuten se on hieno taito! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Onko siinä muuten jotain pahaa että mies pystyy "kuuntelemaan" naisen jaarittelua kauankin ilman että siitä jää mitään mieleen? Olen huomannut että sika paljon tulee yllätyksiä kun on "asiasta ollut puhetta" mutta muuten se on hieno taito! :D

:kieh: |O :D

Saatikka ne yllätykset naiselle kun on kuvitellut miehen kuunnelleen ja jopa mutisseen jotain vastaukseks ja lopulta huomaat että mies on jättänyt oleellisia asioita tekemättä " kun ei oo kuullukkaan kyseisistä asioista "
:D Aina ite vielä takaporttina varmistettava että hommat hoidetaan, mulla pitää ainakin olla aina miehen itselleen ottamissa hommissa vielä suunnitelma B, ettei tuu liian karuja ylläreitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
MITÄ NAINEN SANOO :

"Hei, talohan on ihan sotkussa. Sinä ja minä alamme nyt siivota. Ja mitä sinun housusikin tekevät tuossa lattialla? Sinä olet huomenna ilman vaatteita, jos et käy laittamassa niitä pesuun nyt heti!"

JA MITÄ MIES KUULEE :

"HEI blaa blaa blaa blaa. SINÄ JA MINÄ blaa blaa blaa. blaa blaa blaa TUOSSA LATTIALLA, blaa blaa blaa blaa ILMAN VAATTEITA, blaa blaa blaa blaa NYT HETI!"
Paha, paha

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
:D Aina ite vielä takaporttina varmistettava että hommat hoidetaan, mulla pitää ainakin olla aina miehen itselleen ottamissa hommissa vielä suunnitelma B, ettei tuu liian karuja ylläreitä.

Kun katsoo telkkaria ja aina tasaisin väliajoin nyökkää ja mumisee "mm" niin saa olla ihan rauhassa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:

Kun katsoo telkkaria ja aina tasaisin väliajoin nyökkää ja mumisee "mm" niin saa olla ihan rauhassa. :D

Juu-u, a kysyttäessä että kuinka monta kertaa olenkaan sanonut sulle tästä ja tästä, niin koiranpentu ilme naamalle ja vastataan varmaan kymmenen.. Takuulla saa naisen raivostumaan niin paljon että se kiukunpuuskassaan hoitaa ite kyseiset hommat..

:laugh: Niinpä niin...

Se on sit vissiin ihan tyyppivika, tuo ettei niin hirmu hyvin kuunnellakaan..tai no, ainakaan silloin kun asiasta alkaa sanomaan toiseen kertaan, niin muisti ei pelaakaan :kieh:

Välillä tuntuu että miun tarvis viskata miestä jollain ennen ku alan puhumaan mitään, ainakin se olis sillon kuulolla :D

Yhteistyössä