Nainen osaa olla tyhmä, tai sinakin minä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pöh :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pöh :(

Vieras
Mitenköhän saisin itseni taas onnelliseksi ja tyytyväiseksi siihen, mitä minulla on?
Tilanne on se, että mulla on ihan kaikki josta olen haaveillut. On ihania lapsia, rakastava mies, meillä on täydellinen koti, molemmilla hyvät työpaikat ja työ- ja vapaa-aika on hyvässä tasapainossa.
Kaikki on hyvin, avioliitto voi hyvin jne, mutta silti.. Sydämeni on toisen miehen luona. Miehen, jota en omakseni välttämättä haluaisikaan, mutta silti..

Miten ihmeessä saisin tuon miehen pois mielestäni ja sydämestäni? Mä oikeesti haluan nauttia perheestäni ja oikeasta elämästäni!

älä yritä väkisin vaan anna haavemiehen sijaita omalla paikallaan siellä sydämessä, oma tehtävänsä silläkin on. jotain sielun nälkäähän se hoitaa, ja sehän on hyvä harrastus kunhan et lähde sitä käytäntöön soveltamaan. vai onko sulla tarvekin kokea syyllisyyttä ja kaipuuta samassa paketissa?

kyllähän sitä elämästään nauttimista voi silti opetella myös. tuohan on itsessään ihan normaalia eläimen käytöstä että etsitään aina lisää resursseja eikä jäädä laakereille lepäämään. sitä pitää vain oppia rajoittamaan ilman että siitä pitää tehdä ongelma.

ihmisen luonto niin monimutkanen.. :S sille ei vaan jotenki voi mitään,pitää vaa tukahduttaa kaikki "väärät" tunteet,vaikka sekin ois väärin tavallaan. pitää vaa päättää kumpaa haluu

Yhteistyössä