Nainen, oletko tekstaillut toiselle miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hullu taidan olla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hullu taidan olla

Vieras
Olen jossain määrin ihastunut toiseen mieheen joka pyyti ottamaan yhteyttä koska on itsekin ihastunut.. mutta en halua peliä liian vakavaksi koska olen varattu.. pieni säpinä voisi piristää mutta en halua sitä liian pitkälle joten koetanko vain unohtaa? Tavallaan kai haluan saada enemmän huomiota mitä en mieheltäni saa niin paljoa.. ollaan me tästä puhuttu ja mies ei vaan ole sellasta vieressä kiehnääjä tyyppiä.. enhän tiedä tuosta toisestakaan miehestä kovin paljoa mutta nyt se tuntuu ok:lta.. laitanko viestin vai en? Mutta en tapaamaan suostu.. hui! Pelottaa ajatuskin.

en lähtisi leikkiin mikäli et tahdo omaa suhdettasi pilata ja vaarantaa. Muista että jos pirulle antaa pikkusormen... Tiedän kokemuksesta että on tosi vaikeaa lyödä jarruja sitten enää lukkoon jos jotain aloittaa.

Tekstailen kahden miehen kanssa. Ensimmäisen kanssa kohta 8vuotta ja toisenkin kanssa jo neljäs vuosi menossa.
Mikä kenellekin sopii, tämä sopii minulle, ja juuri siitä syystä että nuo kaksi ovat aivan erilaisia luonteiltaan ja kaikin puolin kuin mieheni.
Emme tapaile, mutta soittelemme ja tekstailemme ainakin viikoittain!

Toisaalta voi olla etten suosittele ainakaan nuorille pariskunnille, oma liittoni on jo pitkä ja vakiintunut vähän liiankin kanssa.
Tiedän että nuo miehet eivät voi saada (eivät haluakaan) pahaa aikaiseksi.
Kuten en minäkään heidän varsinaisissa suhteissaan.
Se tietenkin joskus huvittaa että tiedän heidän perheistään ja läheisistään "aika paljon".
Luottamus kuitenkin ennen muuta.

Mutta en suosittele. Ellet tietoisesti halua ottaa sitä riskiä että menetät miehesi. Tiedät itsekin mihin "jännityksen" etsiminen voi johtaa. Harva mies sulattaa selän takana pelaamista, mieti omalle kohdalle asia toisinpäin.

Olen tekstaillut ja chattaillut (ja jopa tapaillut) toisten miesten kanssa. Ja tosiaan kannattaa tiedostaa riskit, joita kuitenkin on. Itse olen ajatellut, että jos jään kiinni, niin jään sitten kiinni ja kannan vastuuni sitten. Toistaiseksi en ole jäänyt ja tätä on kestänyt jo vuosia. Meilläkin takana pitkä ja vakiintunut parisuhde. Mutta itselleenkin kannattaa vetää etukäteen jonkinlaiset rajat ja pitäytyä niissä. Se voi lopulta olla nimittäin tosi vaikeaa, mutta jos pitää päänsä selvillä vesillä, niin homma pysyy hanskassa. Jos taas rajat ylittää, niin sittenpä se on menoa se...

Alkuperäinen kirjoittaja Not so old :):
Jep. Lähes kahdenkymmenen vuoden ajan.
Piristää kummasti ;)

Ainakaan muistia ei näköjään piristä. Nimittäin ensimmäiset tekstiviestit lähetettiin Suomessa vasta 13 vuotta sitten.

Wikipedia: "Ensimmäinen tekstiviesti uskotaan lähetetyn joulukuussa 1992 tietokoneelta matkapuhelimeen Vodafonen GSM-verkkoon Isossa-Britanniassa. Kyseessä oli verkon SMS-ominaisuuden testaus. Suomessa tekstiviesti tuli matkapuhelinasiakkaiden käyttöön vuoden 1994 aikana, mutta ensin vain verkosta puhelimeen päin. Vuonna 1995 !!!!!! saattoi myös puhelimesta näppäillä tekstiviestejä."

En ole tekstannut toisille miehille, mutta omalleni päivittäin. =) Eilenkin se noitui että on puhelin aivan tukossa, kun on liian paljon tallennettuja viestejä! Netissä sitten keskustelen silloin tällöin miesten kanssa, mieheni tietää tästä ja hyväksyy sen täysin.Joskus jutellaan niistä käymistäni keskusteluista, eikä se ole sen kummempaa.Se piristää päivää kummasti.

Leena, asiahan ei minulle kuulu, mutta muistelisin, että kerroit jossain miehesi tulleen petetyksi joskus muinoin. Yleensä petetyt ihmiset herkistyvät ja jopa ylireagoivat kaikkeen mikä vähänkin haiskahtaa kiinnostukselta muita kohtaan.

Olet aika roisisti harrastanut virtuaaliseksiä tuolla eroottisella puolella, voisitko ihan oikeasti, vaikkapa printata ketjut ja näyttää ne miehellesi -eikä hän pahoittaisi lainkaan mieltänsä? Voisitko ajatella, että harrastaisit po viestittelyä myös puhelimitse (prepaid-liittymällä, anonyymisiti) jos et, nii miksi et -kuinka se eroaisi nettiviesttittelystä?

Vaikka kyseessä on vain anonyymi nettituttu, niin useimmissa meissä asuu pieni mustasukkaisuuden siemen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:
Leena, asiahan ei minulle kuulu, mutta muistelisin, että kerroit jossain miehesi tulleen petetyksi joskus muinoin. Yleensä petetyt ihmiset herkistyvät ja jopa ylireagoivat kaikkeen mikä vähänkin haiskahtaa kiinnostukselta muita kohtaan.

Olet aika roisisti harrastanut virtuaaliseksiä tuolla eroottisella puolella, voisitko ihan oikeasti, vaikkapa printata ketjut ja näyttää ne miehellesi -eikä hän pahoittaisi lainkaan mieltänsä? Voisitko ajatella, että harrastaisit po viestittelyä myös puhelimitse (prepaid-liittymällä, anonyymisiti) jos et, nii miksi et -kuinka se eroaisi nettiviesttittelystä?

Vaikka kyseessä on vain anonyymi nettituttu, niin useimmissa meissä asuu pieni mustasukkaisuuden siemen.

Mieheni on jopa lukenut niitä meidän seksi puolella käymiämme "roiseja" keskustelujamme ja kiihottui niistä.Eli ei niitä tarvitse printata hänelle.
Muistat oikein, mieheni on joutunut petetyksi ja sitä tuskaa en hänelle aio aiheuttaa.Mikäli tämä puuha alkaa häntä häiritsemään minä lopetan tämän.Luulen ettei tämä silläkään haittaa häntä, koska nämä miehet kenen kanssa olen näitä keskusteluja käynyt ovat pysyneet tuntemattomina ja sitä minäkin edellytän.En voisi käydä tuon tyyppisiä keskusteluja kenenkään tuntemani kanssa.Se tuntuisi sitten jo minun mielestäni siltä pettämiseltä.

Olen miettinyt tuota ehdottamaasi puhelin tekstari/keskustelu juttua...olen kiinnostunut siitä siinä mielessä että tekisin sitä työkseni. =) Olisin siis "puhelintyttö"! Tätä on mieheni minulle ehdottanut ja mitä enemmän sitä mietin sitä kiehtovammalle se tuntuu...tiedä vaikka joskus laittaisin asian vireille.Eihän lisätulot olisi pahitteeksi.Mieheni kehuu ääntäni puhelimessa todella miellyttäväksi ja seksikkääksi, sanoo että sillä voisi tienata rahaa ja kun mielikuvitukseni on mitä on niin... ? =) Itse en olisi tohtinut tuota edes ajatella ja vasta kun mieheni sen minulle sanoi, uskaltauduin näillekkin sivustoille keskustelemaan.

Voisin melkein veikata, että jos tuo seksuaalinen jännite säilyy välillänne vielä vuosienkin kuluttua ja suhde toimii muutenkin, niin tulette laajentamaan suhdettanne kolmansiin ja jopa useampiin ihmisiin/pareihin (siis yhteisymmärryksessä, ei pettämisaspektilla). Teille voisi sopia jonkin tyyppiset kinky-bileet?

Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:
Voisin melkein veikata, että jos tuo seksuaalinen jännite säilyy välillänne vielä vuosienkin kuluttua ja suhde toimii muutenkin, niin tulette laajentamaan suhdettanne kolmansiin ja jopa useampiin ihmisiin/pareihin (siis yhteisymmärryksessä, ei pettämisaspektilla). Teille voisi sopia jonkin tyyppiset kinky-bileet?

Hiiii "kinky-bileet" Kuulostaa aivan karseelle!!! =(

Sen verran pitää vielä heittää kommenttia...haaveilen kyllä (kuten olen kertonut ja ehkä muistatkin) siitä kolmannesta meidän sänkyymme...joko niin että (mieluummin näin) se kolmas olisi mies...tai sitten niin että nainen.Mutta kun olen niin PIRUN MUSTASUKKAINEN!!!! =) Se tuskin onnistunee.Parempi pitää se vain fantasiana sillä se rikastuttaa elämää silläkin tavoin.

Tuolla seksi puolella onkin aika lähelle tuota "kolmatta osapuolta" käsittelevä ketju ja vastailin jo sinnekkin...eli minun mielestäni parisuhteeseen kuuluu vain ja ainoastaan kaksi ihmistä. =)

Yhteistyössä